CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 14804|Reply: 133

Fasha Sandha Dikritik, Biarkan Jejai Cium Mulut Anak Perempuan

  [Copy link]
Post time 29-3-2018 05:00 PM | Show all posts |Read mode
Demi anak-anak, Fasha Sandha dan bekas suaminya, Jejai tetap mengekalkan hubungan yang baik  antara mereka.

Baru-baru ini menerusi Instagram, Fasha ada berkongsi foto anak perempuannya yang kelihatan sangat gembira bertemu dengan bapanya.

Dalam foto tersebut Jejai kelihatan mencium bibir anaknya. Nampak hubungan mesra yang terjalin antara mereka.

  



Namun foto ini mengundang pelbagai kecaman dan reaksi dari para netizen.

Ada yang kata ianya haram dan tindakan tersebut seolah-olah menggalakkan sumbang mahram berlaku.



Foto: IG Fasha Sandha



Tak tahulah apa yang difikirkan dalam fikiran 'acik-acik bawang' ni kan?

Niat untuk berkongsi saat indah antara seorang bapa dengan aka perempuannya bertukar sebaliknya.

Foto: IG Fasha Sandha


Apa pun semoga hubungan baik antara mereka berkekalan sehingga bila-bila. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:10 PM | Show all posts
anak perempuan die ni kuat betul baka bapak die kan...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:11 PM | Show all posts
kecik lagi dak tu xpelah, kalau dah besar sila elakkan. takut cium mendatangkan syawat plk...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:18 PM | Show all posts
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar yindon
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:21 PM | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

Part ni aku terpaksa setuju.....
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:23 PM | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

hahahaha, yang ni kelakar dan iolss setuju
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:24 PM | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

tak baik ko tau..  ayah kandung dia tu..buruk mcm mana sekalipun..2 actress cantik dia dah kahwin..dpt anak comel2..
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:25 PM | Show all posts
shailyvelera replied at 29-3-2018 05:11 PM
kecik lagi dak tu xpelah, kalau dah besar sila elakkan. takut cium mendatangkan syawat plk...

cash la dulo pn nd ciom mulut anak nya qal
karat pasah sendut ckp nd ciom bernapsu

biasa la tu ciom mulot anak




Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

Money lar
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Wang punya pasal, muka indon tolak tepi
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:30 PM | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

dalam pic nampak buroks uols...depan2 leh tahan aura dia
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

Hahahahahaha adoiiii
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:31 PM | Show all posts
aloh isu sekecil kuman pun jadi hal choiii
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Kecik lg la...ku pnh tgk kat ig sheila rusly cium mulut anak laki dia yg besar
.agak terkejut gk la...ms birthday ank laki dia.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya acik bawang... Sembang bajet pepek basah setiap masa...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:44 PM | Show all posts
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

keluarga orang berada nyah...tiada yang menghairankan nyah...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:45 PM | Show all posts
apasal tak marah dekat mak hayam jejai...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:45 PM | Show all posts
abis yang mak cium mulut anak tu takpe pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Sado betul fasha sekarang ni..
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 06:07 PM | Show all posts
Kecik lagi takpela. Dah besar nanti mesti malu sendiri tgk gambar kiss ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-5-2022 10:00 AM GMT+8 , Processed in 0.184625 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list