Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
2623
View
24
Reply

Rita Rudaini Bengang Dengan Sikap Izreen Azminda

[Copy link]

Author: Cari-Amirah       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-3-2018 04:03 PM | Show all posts |Read mode
Rita Rudaini tidak puas hati dengan sikap Izreen Azminda yang menghilangkan diri dalam media sosial dan menyebabkan dirinya menjadi tempias kecaman netizen.

Foto: Carian Internet




Sejak Izreen mengumumkan berita pernikahannya, dia terus tidak menghubungi langsung Rita mahupun ingin berjumpa dengannya.


Rita berkongsi rasa kecil hatinya pada program Melodi ketika ditemubual dan mengatakan Izreen tidak sepatutnya menutup ruangan komen di Instagram.


Foto: IG Rita Rudaini


Sebelum ini kalau saya kena kecam saya tak pernah tutup komen, biarlah. Saya tak pernah libatkan rakan-rakan keliling. Saya bukannya mahu hentam Izreen tetapi nak beritahu tentang diri saya


Izreen pun kenapa buat macam ni. Kenapa lari? Kenapa tutup Instagram? Jujurnya saya berkecil hati dan terasa hati dengannya dan sebagai kawan dia tidak sepatutnya buat macam ni


Foto: IG Rita Rudaini




Dia tidak faham mengapa dirinya dikaitkan dengan masalah rumahtangga Izreen dan marah dengan sikap netizen yang mengecam dirinya tentang permasalahan ini.


Foto: IG Rita Rudaini




Memang geram! Lainlah saya yang kahwin dengan suami orang. Masa benda tu pecah saya kena kecam dan bila saya menelefonnya dia kata biarlah. Dia yang tutup komen tetap saya yang kena, katanya.


Rita tidak perlu melayan kecaman netizen lagi dan fokus sahaja kepada kerjaya serta keluarganya. Mudah sahaja, tidak perlu baca komen selepas muatnaik gambar di Instagram! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru hang tau menggelupoq. Bukan sebelum nih hang pun sama naik komen2 sindir2 sokong bagai?
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:28 PM | Show all posts
parempuan mulot puaka,selayaknya kena tempias bff izreen perampas
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:30 PM | Show all posts
kesian gak kat dia... tp mse kecoh kes dia ngan aqasha dlu dia ade off komen gak kan...
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:34 PM | Show all posts
minahmanja replied at 12-3-2018 04:30 PM
kesian gak kat dia... tp mse kecoh kes dia ngan aqasha dlu dia ade off komen gak kan...

xpayah nk kesian. artis2 ni semua sgt teror bab cari publisiti murahan. klu dia bt toya je xde sape lalu nk serang ig dia lama2. sama mcm dia bt toya masa kes akasha dulu. ni semua nk perhatian jah, bg org sebut nama dia yg makin sendu tu.

Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:40 PM | Show all posts
missinpiece replied at 12-3-2018 04:26 PM
Baru hang tau menggelupoq. Bukan sebelum nih hang pun sama naik komen2 sindir2 sokong bagai?

ye padan muka ampa.comolot sgt kan?sindir2 konon..terima la...hg mesti kecewa kenapa aqasha x sebangang ude sanggup tgal anak bini.kan kan
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_roll_vT replied at 12-3-2018 04:40 PM
ye padan muka ampa.comolot sgt kan?sindir2 konon..terima la...hg mesti kecewa kenapa aqasha x seba ...

Tula mcm lupa je dia pon sama naik je dengan jering
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 04:50 PM | Show all posts
woahhh dlu cemolot abes dgn mokcik izreen..
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 05:59 PM | Show all posts
Dah nampak makcik2 dah ko RR....
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 07:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestfriends kan? Kena lah hadap ngan perangqi bff ko tu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah bole blakon jd mak
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2018 08:34 PM | Show all posts
mak tak menahan gelak bila mak hayam rita ni cerita dia boyfriend pun tade kat melodi..desperado tahap cik entit kau ni nyah...
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 10:18 AM | Show all posts
ingatkan garita n jering cinta mati, kawan baik cangatt...  neway leheaq hang tu dah kendoq sangat, bawak2 lah tutup
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 10:51 AM | Show all posts
dua ekor ni sama je...elok lah melingkup dua2 ekor ni...
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Buku bertemu Ruas?
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 12:25 PM | Show all posts
Memang geram! Lainlah saya yang kahwin dengan suami orang.


Iols hanya mampu senyum sinis
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 12:35 PM | Show all posts
RR tetiba lupa ingatan.. ritu gigih membekap jering
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 12:46 PM | Show all posts
dulu kemain dia tag team ngan jering n si pondan tue hentam intan..skrg kermain nak play save plop..kemian nak play victim plop
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 12:50 PM | Show all posts
sama merenyam sama2 dahagakan kasih sayang jantan yang berkualiti yg selalunya hubby orang

last2 ...habuk tarak
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:14 PM | Show all posts
Tak tahu kenapa susah i nak percaya RR ni. Bukan haritu i ada terbaca orang kata lawyer yg sama RR guna utk kes aidil, si ijrin ni pun guna juga kan utk kes cerai ude ke apa haritu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:47 PM | Show all posts
bbboooooooooo...........!!!!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya Rita Rudaini ni. Makin tua makin lawa... Tahap MILF gred A. Tak kisah lah macamana pemarah ke, suka komplen ke, emo ke, kalau dapat rita ni jadi isteri 7 hari 7 malam memang ngaaap je....

Rita kahwin la dengan ku... aku target hisap bawah mu je memanjanggghh
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
jering lg pg mane?.. sedang menunggang kude dgn puasnye ka??
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Rita ni sbb mulut pun boleh tahan gak.. lg pun ade history kacau suami org kan... nasib ler kwn ngan izreen pulak
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2018 09:55 AM | Show all posts
Cantiknya gal ni!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
1.465194s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list