Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
7990
View
142
Reply

Tak Nak Tunjuk Nanti Kena Curi- Fasha Sandha

[Copy link]

Author: Cari-suzy       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-2-2018 03:10 PM | Show all posts |Read mode

Nampaknya bunga-bunga cinta semakin berkembang mekar antara Fasha Sandha dan temannya sehinggakan Fasha takut kekasihnya itu dirampas.


Bertuah jejaka yang dikasihi pelakon tersebut kerana begitu sekali sayang yang ditunjukkan.



Mengakui dirinya sangat bahagia ketika ini, Fasha bagaimanapun tidak mahu mendedahkan identiti jejaka yang dihubungi melalui panggilan video itu.


Bagi Fasha biarlah hubungan itu menjadi rahsia kerana dia bimbang bahagia yang dirasa akan hilang jika terlalu mendedahkan hubungan mereka.



Hanya saya seorang yang tahu dengan siapa saya berkawan. Buat masa ini, saya lebih selesa berkawan saja. Bukan tak nak dedahkan, tetapi saya takut tak jadi. Bahagia kita jangan ditunjuk, nanti orang curi. Derita kita pula jangan beritahu semua orang, nanti kena keji, ujar Fasha.


Sejak Mei lepas Fasha sudah memberikan hint sednag mengenali seseorang. Saling berbalas ucapan selamat pagi Fasha kemudiannya sudah berani berbalas kata rindu. Namun, sehingga kini mulut Fasha masih terkunci rapat untuk mendedahkan siapa insanbertuah itu.





Menurut Fasha lagi, sekiranya di adna jejaka itu benar-benar ditakdirkan berjdoohan dia akan kongsikan. Setakat ini Fasha merasakan, temannya itu dapat memberikan kebahagiaan dan menghilangkan kesunyiannya.


Biarlah rasa bahagia itu saya simpan dalam diri. Nanti kalau memang sudah jadi, barulah saya akan kongsi. Apa pun, saya akui sangat bahagia sekarang kerana saya tidak lagi rasa sunyi, ujarnya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi
Habang belakang tu lentiks kemain posing
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga bkn suami org
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:33 PM | Show all posts
sudahh sudahh la fasyott
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:36 PM | Show all posts
okay Fasha.
all the best ye
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Ek elehhh Tak Nak kena curi konon. Yg ko curi org punya tak pa lah ek sundha??? Kosserrr
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:42 PM | Show all posts
tulaa suke curi org punyee
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:46 PM | Show all posts
garik nyerrr...
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:47 PM | Show all posts
xnk bgtau tp duk tnjuk sipi2

bodoh gila statement dh alang2 xnk cakap diam2 je la xyah nk kasi hint sana sini

Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape tuuu...takde hint kah
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:49 PM | Show all posts
semoga berbahagia fasha

best fasha dlm SYK2
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde sape nak speku ke sape laki tersebut.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Hati2 dgn walingmi
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 8-2-2018 03:47 PM
xnk bgtau tp duk tnjuk sipi2

bodoh gila statement dh alang2 xnk cakap diam2 je la xyah nk kasi hi ...

Biarlah sheolls nak mencapup nak bajet mak janda laku. Bukan selalu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:56 PM | Show all posts
semoga bahagia.................
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:57 PM | Show all posts
sheols ni dari muda sampai kawin sampai janda balik tak habis gossip panas .. tapi itulah kot yang membuatkan  nama sheols tak sendu
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 03:58 PM | Show all posts
aammyy replied at 8-2-2018 03:55 PM
Biarlah sheolls nak mencapup nak bajet mak janda laku. Bukan selalu...

iols x ksh pn sheols nk bercinta ke apa ke..tp statement tu nk meminta
nk tnjuk tp x nk tnjuk nak cakap tp xnk cakap

ala ngada ehhh
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
September14 replied at 8-2-2018 03:51 PM
Hati2 dgn walingmi

Ahahahahas, bukan ke dia pun sejenis walingmi yg top top meletoppp
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:11 PM | Show all posts
elok la dah jumpa pengganti..
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
All da way frm pantai timur just for u ka???

Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah tak tunjuk...engkau pun dah taraf acik anak dua, bukannya bbnu lagi...

Peel merempan pun dah kurang, sekarang kurangkan peel tayang boyfriend sipi2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:19 PM | Show all posts
ntah2 jejai.. yg tu mmg xde org nak curi pun tapi i tetap doakan kebahagiaan untuk u fasha
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:21 PM | Show all posts
shernazz replied at 8-2-2018 03:24 PM
Amboi
Habang belakang tu lentiks kemain posing

dengan abang serabai macam tu pun kau taste ke nyah...
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:23 PM | Show all posts
ada orang masih concern lagi ke pasal mak hayam sandha ni nyah?
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2018 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau xnk kene curi xyah la upload juga untuk semua org tau ko tgh bcinta.. Dulu ngn ustaz botak tu kan. Skrg org lain dah.. Cepat btul jump pganti
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057215s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list