CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Man Raja Lawak Hentam Makan Kaw-kaw Semata-mata Nak Buktikan Tak Potong Usus

13-10-2021 05:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3183| Komen: 45

Description: Demi mahu membuktikan bahawa dirinya tidak menjalani pembedahan memotong usus atau bariatric, pelawak Man Raja Lawak sanggup menaikkan semula berat badannya.
Demi mahu membuktikan bahawa dirinya tidak menjalani pembedahan memotong usus atau bariatric, pelawak Man Raja Lawak sanggup menaikkan semula berat badannya.


Kredit foto: IG Man

Menurut Man Raja Lawak beratnya kini mencecah 91 kilogram (kg) selepas mengambil pemakanan dalam jumlah yang banyak.

"Terkini, 11 Oktober, Isnin..berat abang 91kg..sebulan juga abang hentam makan kaw-kaw tak jaga semata-mata nak buktikan abang tak potong usus.

"Mustahillah usus boleh panjang balik dalam masa sebulan kan?" katanya.



Man berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.

Menerusi entri tersebut, Man memuat naik foto terbaharunya dengan perut yang sedikit buncit.

Dengan bukti itu, Man berharap bila dia kurus kembali, tiada lagi yang menuduhnya selama ini kurus kerana mengambil barang terlarang atau mempunyai penyakit kencing manis.



"Lepas ni kalau abang kurus cepat jangan lak cakap abang ambil barang atau kene penyakit kencing manis...," tegasnya.

Terdahulu, Man berjaya menurunkan berat badannya dengan banyak dan mengejutkan ramai pihak.


Sumber: Gempak
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Prickford 13-10-2021 06:22 PM
Tak perlu pon nak buat benda bodoh.
Quote suka2 13-10-2021 06:29 PM
Terkesan sgguh ke dgn netizen sampai nk buktikan segala bagai. Move on sudah. Org yg potong usus pun ada je yg tak kurus
Quote LadyCarefree 13-10-2021 06:41 PM
Laaaa sanggup risikokan badan sendiri kesihatan sendiri demi netizen?
Quote asfaz 13-10-2021 06:47 PM
Susah payah turunkan berat badan, makan banyak sebab nk buktikan kat nitizens . Kau sentap ke bang? Pedulikan aje diaorg tu.
Quote trexxxxxi 13-10-2021 06:56 PM
Bang, buat bodoh jela cakap orang tu
Rugilah penat2 kuruskan badan,
Tiber down dengan cakap2 orang
Quote Jitu 13-10-2021 07:04 PM
adakah buncit tu real bkn letak bantal
cer bukak baju tu tp takut muntah hijau pulak acik2 nnt
Quote nakkomenjugak 13-10-2021 07:17 PM
Ughhhhh for what????

Nak validation sapeeee??
Quote laksmanabentan 13-10-2021 07:18 PM
ada aku kesah???
Quote Napansahut 13-10-2021 09:21 PM
Pekebodo sentap semata2 terlalu ikut telunjuk netisen bukitkan yg dia x potong usus..kan dah boroi balik
Quote ezacbee 13-10-2021 09:29 PM
Hadap lak dia dgn netizen.

Quote violetungu 13-10-2021 09:33 PM
Mohon kuruskan balikla badan tu mcm dulu balik..yg pi ikut cakap2 org tu dah kenapa..
Quote hotmak 13-10-2021 09:35 PM
sayangnya lah dah elok kurus, bodoh layan netizen dah kenapa
Quote missyL 13-10-2021 11:24 PM
Klo ckp bodoh kang sentap plk.
Tp mmg lah teramat bodoh perbuatan ini
Klo jenis hati tisu xleh tgok komen netz(yg bkn nye bijak sgt pn) baik la retire jadi artis.
Quote fefeeling 13-10-2021 11:34 PM
Fefeeling christian bale ke nak turun naik berat badan demi melakonkan watak? Duit tak dapat, sakit je yg dapat satgi..
Quote anony-mous 13-10-2021 11:39 PM
Bdn hitam tu ok, x kurus sgt. Kalau i jd heols mmg dah move on buat bdn ketul2. Mmg masa he kurus mendadak tu mcm potong usus sbb kurus n nmpk tua. Mcm cat farish. Sbb org potong usus ni mmg akn nampak tua since penyerapan makanan x efficient . Zulin x pasti nampak tua or not sbb sejak azali mmg nampak tua. Tp suka la tgk dia skrg nampak kemas bergaya
Quote slyfynx 14-10-2021 12:11 AM
Dah la buat keje bodoh, pastu cakap kurus pasal produk sampah.
Bagus.
Bijak retis2 ni.
Sile maki beramai2.
Quote mohdcrow 14-10-2021 01:34 AM
Takde terkesan mana pun, kan dia mention produk dia kat ujung2 tu...itula tajuk cerita sebenarnya
Quote KamikuP 14-10-2021 04:31 AM
bodohnya la hai ikut ckp netizen..
Netizen kibod warrior pun ramai yg boyak mcm acik2 forum kat sini tau bang Man...ekekek
Quote Cik_jantung 14-10-2021 07:07 AM
Lepas ni dia makan balik la produk dia.. sales naik balik jota jota.. rakyat kita kannn gilakan timbang kilo..

Lihat semua komen(45)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 04:37 AM GMT+8 , Processed in 0.082318 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top