CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Raja Afiq Tak Serik Dikecam Buat Reviu Lucah, Cari Rezeki Katanya!

8-10-2021 05:33 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 6694| Komen: 31|Original author: Oleh: LilRose

Description: Raja Afiq buat hal lagi dengan berkongsi reviu berbaur lucah di Instagram.
Raja Afiq buat hal lagi dengan berkongsi reviu berbaur lucah di Instagram.

Sebelum ini dia pernah dikecam kerana berbuat perkara sama, macam sengaja menduga warganet saja!


Kredit foto: IG

Menurut mStar, Raja Afiq sebelum ini memilih untuk memulangkan semula wang bayaran yang diterima. Namun tidak buat kali ini apabila dia meneruskan saja ulasan tersebut.

Pelakon berusia 27 tahun itu memaklumkan kepada mStar bahawa dia berbuat demikian untuk menjana pendapatan sampingan.

"Kalau saya nak beri penjelasan atau terangkan kepada netizen, mereka pun takkan faham. Ikutkan saya sebenarnya dah banyak kali tolak.

"Tapi pihak produk itu tidak berhenti memujuk saya... tetap call dan mesej saya minta juga saya buat reviu. Saya ini jenis tak sampai hati.

"Niat saya nak menolong peniaga online dan buat reviu di IG pun salah satu income saya juga. Takkan saya nak tolak rezeki.


"Saya dah minta video yang lebih elok tapi itu sahaja yang pihak mereka dapat berikan kepada saya," katanya kepada mStar.


Kredit foto: IG

Tindakannya berkongsi video memaparkan sebahagian buah dada seorang wanita mengundang kecaman , malah ada menyifatkan dia menerima wang haram.

"Saya ada juga baca komen yang mengatakan saya ambil duit haram melalui reviu itu. Tapi siapa mereka nak tentukan duit itu haram atau halal?

"Ikutkan saya memang malas nak baca komen-komen netizen. Bukannya saya mencuri... saya hanya menjalankan tanggungjawab orang bayar untuk promosikan barang.

"Saya pun mencari rezeki untuk keluarga. Apa-apa pun, harap semua orang doa yang baik-baik sahaja," ujarnya.


Kredit foto: IG

Amboi, tak serik! Cari rezeki katanya. Apa kata anda? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matbad 8-10-2021 05:46 PM
ramai komen tu ramai jgk yg try beli hihi
Quote LadyCarefree 8-10-2021 05:49 PM
Ramai retis promote ladyq ke haper tu yg alipajis pon promote. Ntah apa apa je promote benda ni mcm xde class.
Quote trexxxxxi 8-10-2021 05:54 PM
Euwwwwwww
Quote dudaberhias 8-10-2021 05:54 PM
dah job sendusss dikkk... payment takde kot...

sooo iklan lucah pun lucah la janji masukkk boleh jugak la buat makan kek kambuihh belakang rumah... ataupun susu pisang...
Quote cheezel 8-10-2021 05:58 PM
terdesak sgt kot nk maintain lifestyle sampai kne ambik job tetek
Quote uori 8-10-2021 06:45 PM
bayaran mahai kot, kalo tak takan nak downgrade.
chuols pelakon gred AAAAAAAA kot


Quote helicornia 8-10-2021 06:48 PM
Duit halal ke Haram pun tk bole pikir ke.tak kan nak tunggu mufti keluarkan fatwa pulak. Tp Komen byk2 Kang kata netizen amik alih keje malaikat pulak
Quote dudaberhias 8-10-2021 06:53 PM
helicornia replied at 8-10-2021 06:48 PM
Duit halal ke Haram pun tk bole pikir ke.tak kan nak tunggu mufti keluarkan fatwa pulak. Tp Komen by ...

Ala kaka, takpe kita bubuh remark siap2 macam iols.  Lagipun PU boleh buat takkan kita tak boleh khen.

Lagipun sebenarnya raja afiq dan zara zya tu tak herlokkkkkk dan kepam, so deorang kena berhenti.

Cuba kalau abam tah yang buat? Confirm di maafin, silap2 iolsss sendiri nak abam tah yang reviewkan produk tu siap buat demonstrasi dan post kat ig. Agittew lagi afdhal produk minyak2 besar ke apa tah tu. Yang tu kalau boleh abam tah reviewkan sekali dan rakam in HD.

Prinsip forum : Asalkan herlokkkkk, tak herlokkk kita kecam.
Quote Normabaru 8-10-2021 07:26 PM
helicornia: Duit halal ke Haram pun tk bole pikir ke.tak kan nak tunggu mufti keluarkan fatwa pulak. Tp Komen byk2 Kang kata netizen amik alih keje malaikat pulak


Td saja kaka usha tgk dia punya ig dgn bini
.rupanya dua2 amik job sama.tp seller lain.yg kt bini gambor sopan..yg kt laki dh mcm iklan ubat kuat yang bsepah tepi jalan tu..

mcmc skmm xblh bt apa2 ke?

Pusat judi rumah pelacuran ko tangkap..yg jual ubat ntah hape xde kkm ni dibiar je plak
Quote slyfynx 8-10-2021 07:32 PM
Mende ni akan terus berlanjutan sbb akan ade jgk yang beli.
So, nk salahkan sape?
Deme ni asal dpt duit je.
Quote dedek12 8-10-2021 08:44 PM
Apa nak kesah...asalkan masyuk {:smile
Quote helicornia 8-10-2021 09:00 PM
dudaberhias replied at 8-10-2021 06:53 PM
Ala kaka, takpe kita bubuh remark siap2 macam iols.  Lagipun PU boleh buat takkan kita tak boleh k ...

Klu abam tah siap mintak dia demo sekali chuols camne nk pakai minyak tu hehe
Quote Belibis 8-10-2021 10:46 PM
Oooo..rupanya mencuri sahaja yang harammmmm...cara lain semua halal..
Quote Megikari 8-10-2021 10:56 PM
Sampah promot sampah yg dihasilkan oleh sampah dan dibeli oleh sampah.

Bapak ayam pun cari duit nak sara anak bini juga. Halal la kan duit yg dia dapat tu sbb bukannya dia yg melacur. Gittewww konsep retis
Quote ezacbee 8-10-2021 10:59 PM
Off comments dah
Baru nak baca.
Quote Carcosa 8-10-2021 11:32 PM
Geli nya aku tgk muka dia ni. Dia ni sapa sebenarnya?
Sumpah aku tak kenal. Stalk IG dia kejap tadi. Bini dia dah kenapa, pakai tudung tapi asyik2 buat tudung tu ala2 rambut mcm Elsa tu?? Pakai tudung elok2 takboleh ke? Gedik nak mampos. Sesuai dgn laki kau yg haram aku tak kenal. Laki post video goyang tetek nakkasi bini makan. Bini tergedik2 joget2 goyang2, tudung ala Elsa. Sesuai dua2 sampah
Quote nakkomenjugak 8-10-2021 11:53 PM
Demi pitih tak seberapa yachhhh
Quote Manjalalu 9-10-2021 12:31 AM
Sumber duit pon ada halal haram bangg
Quote white_musk 9-10-2021 03:16 PM
kenapa tak jadi palakon parno saja?

# tanyaje

Lihat semua komen(31)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 05:39 AM GMT+8 , Processed in 0.070168 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top