CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Rindu Tidak Bertepi Azrinaz Mazhar Hakim Pada Anak Yang Sudah Remaja

4-10-2021 10:10 PM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 9873| Komen: 84|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: Diam tak diam, anak-anak hasil perkahwinan bekas pengacara, Azrinaz Mazhar Hakim dengan Sultan Brunei, Sultan Hasanal Bolkiah sudah pun menginjak remaja.Penceraian pada tahun 2010 itu membuatkan kedua ...



Diam tak diam, anak-anak hasil perkahwinan bekas pengacara, Azrinaz Mazhar Hakim dengan Sultan Brunei, Sultan Hasanal Bolkiah sudah pun menginjak usia remaja.

Penceraian pada tahun 2010 itu membuatkan kedua-dua anaknda, Pengiran Muda Abdul Wakeel, 15 dan Puteri Ameerah Bolkiah, 13 tinggal bersama ayahnda  dan tidak lagi bertemu ibu mereka.

Terbaharu, perkongsian juru solek yang menata rias Ameerah mendapat perhatian netizen.


Foto :IG

Ramai yang mengatakan wajah dan penampilan anaknya persis Azrinaz yang bijak bergaya.

Sementara itu, bagi Wakeel yang baru menyambut hari jadi yang ke 15 baru-baru ini turut menukilkan kenangan bersama ibunya.


Foto : IG

Foto :ig

Sementara itu, Azrinaz dalam kemas kini terbaharunya menyambut ulang tahun yang ke 42 dan mendoakan keempat-empat anak-anaknya dalam keadaan yang baik.


Foto : ig

Ibu mana yang tak sayangkan anak kan? - CARI

Bagus

Marah
2

Terkejut
2

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ghalibboy 5-10-2021 06:08 AM
Mesti lah terlalu rindu...
Quote ms.koala 5-10-2021 06:09 AM
Sedihnya... Paham perasaan seorg ibu {:cryrun
Quote imransulaiman 5-10-2021 06:37 AM
Memang tak boleh jumpa langsung ke? Harap mereka ada berhubung melalui dm ke WhatsApp ke messenger ke telegram ke..
Quote Supersirap 5-10-2021 06:40 AM
Mak mana yang x merindui anaknya
Quote Buritan 5-10-2021 07:00 AM
Nak cerai ok... anak anak jgm buat mcm ni.. sian
Quote Fortiori02 5-10-2021 07:11 AM
Napela sampai tak boleh nak jumpa anak2 ya, kesian azrinaz ni.
Quote SpyLeman 5-10-2021 07:25 AM
Setahu iols itulah harga yg perlu AMH bayar utk kelangsungan hidup dia skrg. 100 juta USD dgn syarat tak blh jumpa anak bila dah divorce. Dan tempat beliau telah diambil alih oleh NJH.
Quote shop_girl 5-10-2021 07:58 AM
Semoga satu hari nanti, anak2 ni disatukan kembali bersama bonda mereka..
Quote gideoncross 5-10-2021 08:05 AM
Iol sbgai org Brunei yg bca news ni: smoga Azrinaz dpt jumpa ank2 bliau nnti.
Quote gideoncross 5-10-2021 08:06 AM
Fortiori02 replied at 5-10-2021 07:11 AM
Napela sampai tak boleh nak jumpa anak2 ya, kesian azrinaz ni.

Mungkin sbb ank2 dh trikat dgn undang2 Diraja.
Quote umbut 5-10-2021 08:47 AM
Nasib baik dpt new baby sebelum menopos... terubat rindu pd anak2.. yg 2 tu bakal pewaris takpalah dok sana makan pakai education terjaga
Quote helicornia 5-10-2021 08:48 AM
Sedih tengok gambar dgn anak dia. N sedih tengok telekung dia. Duit juta2 tk bole beli telekung elok sikit ke
Quote hareeeesah 5-10-2021 09:12 AM
SpyLeman replied at 5-10-2021 07:25 AM
Setahu iols itulah harga yg perlu AMH bayar utk kelangsungan hidup dia skrg. 100 juta USD dgn syarat ...

Confirm ke dia leman? Katanya haritu diam je macam tak
Quote my_irina 5-10-2021 09:22 AM
Sedihnye trpakse brpisah mcm ni
Quote redz85 5-10-2021 09:27 AM
apa sebab sultan cerai kan dia + anak tak dapat jumpa?
Quote electricopop 5-10-2021 10:01 AM
Takkan x bole jumpa langsung?
Buat lah macam ala ala Agung dengan JR, bole jumpa anak-anak, tapi x bole hebohkan.
Quote Straya 5-10-2021 10:07 AM
Maknanya dia berpisah waktu anak umur 2 tahun & 4 tahun la.Kejam tak rasa berdosa ke pisahkan anak2 dgn mak.Imej ketua Islam teragung benda basic pun fail
Quote prettyuglybabe 5-10-2021 10:09 AM
kejamnya laki bini cerai anak-anak jadi mangsa..
yang gaduh putus arang tu kome..
yang nak pisahkan anak-anak dengan mak or bapak tu napa..
baik bunuh je anak tu so dua-dua tak dapat apa..
Quote SpyLeman 5-10-2021 10:30 AM
hareeeesah replied at 5-10-2021 09:12 AM
Confirm ke dia leman? Katanya haritu diam je macam tak

Konfem kerat ibu jari laaa...cuma ada syarat tertebtu. X blh declare demi keharmonian sejagat, x nak ada anak dan x blh masuk sempadan secara rasmi

Lihat semua komen(84)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 04:47 AM GMT+8 , Processed in 0.074279 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top