CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dia Ni Bukan Gay Ke? Kenapa Tiba-Tiba Nak Robekkan..." - Iqbal Malas 'Port' Dituduh Gay

20-9-2021 04:44 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 10839| Komen: 53|Original author: Oleh: LilRose

Description: Masih dan semakin panas nampaknya kontroversi membabitkan usahawan kosmetik popular Datuk Seri Vida (DSV) dan bekas pembantu peribadi, Ahmad Iqbal Zulkefli.
Masih dan semakin panas nampaknya kontroversi membabitkan usahawan kosmetik popular Datuk Seri Vida (DSV) dan bekas pembantu peribadi, Ahmad Iqbal Zulkefli.


Kredit foto: IG


Selepas dikecam teruk berikutan mahu menghalalkan hubungan dengan DSV, muncul pula dakwaan tidak berasas mengatakan Iqbal seorang pencinta sejenis.


Kredit foto: Twitter

Iqbal yang dihubungi Murai bagaimanapun enggan mengambil pusing dengan tuduhan yang dilemparkan terhadapnya.

"Tak perlu, biarkan sahaja (komen dan kecaman) sebab ada hal lain yang lebih serius untuk dibincangkan.


"Buat masa sekarang saya hanya mampu berdiam diri," katanya kepada Murai.my.


Kredit foto: IG

Namun, Iqbal buat ke sekian kalinya menegaskan bahawa dia serius mendirikan rumah tangga dengan DSV.

"Sekarang saya kena hentam bertubi-tubi. Saya tak tahu nak bercakap apa lagi sebab semua yang saya beritahu media adalah jujur.

"Cuma, di pihak DSV tidak seiring dengan hal sebenar seperti tidak menjelaskan saya macam mana sebenarnya secara peribadi.

"Perkahwinan ini serius," katanya lagi.



Di Instastory, Iqbal dilihat sangat terkilan apabila kejujurannya dipersendakan banyak pihak.


Kredit foto: IG

Macam mana boleh tiba-tiba dituduh gay tu? Kalau tak ada angin, masakan pokok bergoyang. 

Tapi, kalau ia fitnah yang ingin menjatuhkannya, semoga Iqbal tabah mengharungi onak dan duri dalam mengejar cinta dan cita. - CARI

Bagus

Marah
1

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote laksmanabentan 20-9-2021 04:47 PM
tak tumbuh tak melata...
tak sungguh, orang tak kata... gitu...
Quote Fly_over 20-9-2021 04:55 PM
Edited by Fly_over at 20-9-2021 04:59 PM

kim, there’s people that are dying..


Quote None68 20-9-2021 04:57 PM
Betul ke dia selera dgn pompuan tua gemok gedempol? Klu tgk gambo tu nmpk terselah plak cam gay.
Quote KIM.K 20-9-2021 04:57 PM
Biar la dia pandai menten cougar..dsv tu sheol tendang je macam anjirr bila tak perform
Quote hasniey 20-9-2021 04:59 PM
laksmanabentan replied at 20-9-2021 04:47 PM
tak tumbuh tak melata...
tak sungguh, orang tak kata... gitu...

Xboleh guna dah pepatah ni...ramai skrg org suka2 fitnah tanpa bukti.
Bukanlah nk backup iqbal.cuma byk sgt fitnah zaman skrg.. dulu2 org kata xde angin masakan pokok bergoyang.skrg xsesuai dah semua ni
Quote laksmanabentan 20-9-2021 05:09 PM
hasniey replied at 20-9-2021 04:59 PM
Xboleh guna dah pepatah ni...ramai skrg org suka2 fitnah tanpa bukti.
Bukanlah nk backup iqbal.cu ...

mungkin juga kan... lagi2 zaman skrg kan uoollsss...
mulut orang2 ni hazabedah sgt...
mulut takde insurance kannn...
hahahhahaa....
Quote trexxxxxi 20-9-2021 05:10 PM
Dulu....Belum gay lagi apatah berupa hadek2


[attach]592346[/attach]


Sekarang...
Pondesen heshe mau sekali kena penampaq Siam kaka Sarah
Berjerebu satu KL


Quote Kurex 20-9-2021 05:12 PM
Dari muka pun dah nampak gayah.. dan semestinya gaydar kurex masih kuat.dari pertama kali tgk gambar dia, terus kurex kata "pondan".

Tapi kurex diamkan je diri ni, sebab acik2 dan sifat husnuzon masih menebal.. dah kantoi orang tu gayah, baru berpura2 "ehhhh ingatkan dia straight, ehhhh ingatkan dia suka kerang hanyir, ehhhhh muka hensem rupanya semburit"..

Contohnya nazimah.. dah ramai dah cakap nazimah tu bottom & kurex siap kata  "takkan kekal lama". Tetap acik berpura2 terkejut bila nazimah bercerai..
Quote otai_g 20-9-2021 05:13 PM
Kesian aku tgk bdk iqbal ni.
Adeh ko masih muda dik.
Lihat lah dunia, cr lah yg sepadan.
Aku rs akak yg bawak kek tu pun lg menarik kalo nak dibuat calon. Kalo akak tu single lah.
Quote tobobon 20-9-2021 05:15 PM
trexxxxxi replied at 20-9-2021 05:10 PM
Dulu....Belum gay lagi apatah berupa hadek2



Zaman2 kurus ni oklah jugak kan...adakah heols meng'gemuk'kan diri semata2 untuk sekufu dengan vida..dr segi badan?
Quote NFBZCantik 20-9-2021 05:19 PM
hasniey replied at 20-9-2021 04:59 PM
Xboleh guna dah pepatah ni...ramai skrg org suka2 fitnah tanpa bukti.
Bukanlah nk backup iqbal.cu ...

Betul

Dulu orang kata tiada angin masakan pokok bergoyang.

La ni boleh sambung,

ada je org yang goyangkan pohon tu. huhu

walau tak suka dorang, moh laa berhati-hati dlm berkata takut jatuh fitnah pulakk
Quote beta_carotene 20-9-2021 05:49 PM
trexxxxxi replied at 20-9-2021 04:10 PM
Dulu....Belum gay lagi apatah berupa hadek2

ok versi yang ni stok usap2 pepet

yg now, very the berdenting melly goeslow gaydar meols
Quote sayawifenikmie 20-9-2021 05:54 PM
sebagai seorang wanita
saya suka tengok lelaki lelaki hemsem (walaupun saya dah tua)
tapi tidak dia ni
geli tengok gaya dia
ke hulu ke hilir ber jaket ...
dengan muka berbedak
bibir berkilat

haishhhhh

Quote jumandik 20-9-2021 05:56 PM
Kurex replied at 20-9-2021 05:12 PM
Dari muka pun dah nampak gayah.. dan semestinya gaydar kurex masih kuat.dari pertama kali tgk gambar ...

Yang ni aku percayaaa. Sebab aku ada ternampak kelibat nazimahh kat igs sorang ni.
Quote green~tea 20-9-2021 06:16 PM
Akhir nya tersebar jugak gosip yang ku dengari..
Quote laksmanabentan 20-9-2021 06:21 PM
trexxxxxi replied at 20-9-2021 05:10 PM
Dulu....Belum gay lagi apatah berupa hadek2

hidung dan dagu mcm beza jer...
ker sbb dulu kurus ekkk sbb tu tak nampak dagu...
Quote nakkomenjugak 20-9-2021 06:27 PM
Oh gawddddd
Deme lagi...
Quote OyaTonggek 20-9-2021 08:00 PM
yihhhh!
Quote dudaberhias 20-9-2021 08:44 PM
Betul kah dia gayah? Kalau betul elok la roslan shah yang kahwin dengan DSV, iols bagi restu & sponsor kek mamasabariah sekali ngap potong 40 keping, kurang2 mereka boleh hidup susah sama2 dan malam jomaat pun menonggeng sama2 menanti di tusuk. Walaupun tunggu sampai ke maghrib pun takde yang menusuk.

Lihat semua komen(53)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2021 06:19 AM GMT+8 , Processed in 0.076010 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top