CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Saya Boleh Je Spill The Tea Kenapa Tak Nak Mama Kahwin Dengan Iqbal"

18-9-2021 11:16 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 18386| Komen: 161

Description: Persoalan demi persoalan terus bermain di fikiran ramai tentang mengapa anak sulung Datuk Seri Vida iaitu Cik B berkeras menghalang rancangan perkahwinan ibunya dengan usahawan, Ahmad Iqbal Zulkefli.
Persoalan demi persoalan terus bermain di fikiran ramai tentang mengapa anak sulung Datuk Seri Vida iaitu Cik B berkeras menghalang rancangan perkahwinan ibunya dengan usahawan, Ahmad Iqbal Zulkefli.

Namun kata Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamilleen, 16, dia punya alasan tersendiri yang sukar dikongsikan kepada orang ramai.

Jelas Cik B jika dia terus membuka mulut, ia akan menjatuhkan beberapa pihak termasuk ibunya sendiri.


Foto: mStar

"Saya boleh je spill the tea kenapa saya tak nak mama kahwin.

Cik B menegaskan bahawa pendiriannya masih sama.

"Tapi kalau saya cakap, boleh jatuhkan semua orang termasuk mama, so better saya diam.

"Cukup orang tahu saya tetap dengan pendirian saya, itu saja," luahnya ketika menjawab beberapa soalan daripada pengikutnya di IG Story pada Jumaat.



Menerusi laporan mStar sebelum ini, Cik B berkata faktor perbezaan usia antara Vida dan Iqbal menjadi kebimbangannya andai ibunya benar-benar mahu berkahwin lagi.

Kata Cik B, dia sangsi mengapa Iqbal, 27, begitu bersungguh untuk memperisterikan Vida yang berusia 49 tahun.

"Umur macam mama sekarang ni tidak perlu fikir fasal perkahwinan, mama hanya perlu fikir tentang keluarga. Mama nak kahwin buat apa lagi?"

"Saya tak suka mama kahwin lagi sebab ramai lelaki yang kahwini mama sebelum ini ada banyak sisi buruk mereka.

"Lebih baik mama be happy dengan saya dan adik... lagi pun saya tak suka ada ayah baharu," katanya kepada mStar. -CARI

Sumber: mStar Online

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Perawankota 18-9-2021 11:17 AM
Harap ni semua bkn drama semata2
Quote che-cikL 18-9-2021 11:38 AM
Stay strong, CikB
Quote laradelara 18-9-2021 11:43 AM
Edited by laradelara at 18-9-2021 11:56 AM

Bagus cik b ni matang. Dia nmpk apa yg berlaku dlm hidup maknya & g mana perangai mak & ex laki. Mungkin dia takmau pisang berbuah 2x

Mmg ada mak yg lebihkan cinta/laki. Ot jap.. Cth mcm sorg mak ni ada laki yg curang & scandal berkali2 tp tetap puja laki tu.. Wangi katanya. Tapi dia tak sedar anak2 tgk je perangai mak yg weng gilakan laki kaki curang tu & perangai ayah yg cenggitu

Kids learn a lot ye..mcm cik b ni lah.. Semoga dorg & cik b besar ngn baik & tak ikot perangai mak bapak yg tak elok tu
Quote enot_sibudak 18-9-2021 11:45 AM
cik b.. jgn ckp xbg nk kawen.. sian mak...iols paham 5 kali kawen tok vida mungkin xdpt kasih syg btl2 dr lelaki yg dia syg.. sbb tu dia jd gitu, dia suka yg muda...utk kawen ngan yg muda mmg iols xsetuju.. payah nk cari yg btl2 ikhlas... cik b plk bila banyak kali dh mk dia kawen silap2 dia dh fobia nk ngadap smua ni... mmg depa bleh ja hidup xdak ayah.. tp ntah la.. main ati perasaan ni benda dalaman... mungkin iqbal ikhlas mungkin jugak x... Allah ja tau.. hg doa la banyak2 cik b.. klu iqbal xjujur, mintak bg xjd.. tu ja la kuasa doa tiada tolok bandingannya
Quote Madel 18-9-2021 11:50 AM
Mak korang tu masih ada nafsu..tak kan korang 2 beradik nak biar mak korang usap pepe* sesorg
Quote zallama 18-9-2021 11:52 AM
Sex toys mlmbak ade..hahaa..ntah2 marketing j pon.mluat aku naek kt fb ar ar
Quote sarah82 18-9-2021 11:58 AM
Madel replied at 18-9-2021 11:50 AM
Mak korang tu masih ada nafsu..tak kan korang 2 beradik nak biar mak korang usap pepe* sesorg

Dildo kan ada.. Choii.. Buat pre nup la sebelum nikah.
Quote nipskacang 18-9-2021 11:59 AM
Kesian plak kat cik b ni. She must have gone thru a lot to have such wisdom
Quote kiah_mai_pulak 18-9-2021 12:00 PM
jap lagi muncul pulak thread minah troye tu
Quote ellejo 18-9-2021 12:03 PM
spill jer. netizen pun tgh takde isu sangat
Quote sonatalady 18-9-2021 12:09 PM
dia bkn x bg kawen kan?tp biar pilihan yg ok..yg dia pn bole terima.
bertabah lah cik B
Quote kitmal9545 18-9-2021 12:11 PM
Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee spill the tea....
Quote laksmanabentan 18-9-2021 12:20 PM
iqbal tu kaya juga ekkk...
baru umur 27thn.... business timbang kilo ker camna tu???
Quote Madel 18-9-2021 12:24 PM
sarah82 replied at 18-9-2021 03:58 AM
Dildo kan ada.. Choii.. Buat pre nup la sebelum nikah.

Dildo mana puas ..
Org tua tu dah bertahun2 tak basah, dpt hat muda cam Iqbal tu terus kebulan pergi nya
..
Quote JohnyEnglish 18-9-2021 12:24 PM
Biar la mak kau kawin.ko blh dpt bapak yg ke6.msia book of rekod dh tggu nk masukkan nama kau
Quote hashashes 18-9-2021 12:27 PM
sarah82 replied at 18-9-2021 11:58 AM
Dildo kan ada.. Choii.. Buat pre nup la sebelum nikah.

Pre nup ala2 macam kontrak nanti tak sah nikah tu kaka. Dalam Islam takde kahwin kontrak
Quote miu84 18-9-2021 12:29 PM
Adoi, mama cikbi nak tawen sebab nak melepaskan napsu jugakla dek. Ape ko hingat orang umur macam dia dah takde napsu syahwat ke.
Quote Mini.Me 18-9-2021 12:34 PM
Paham sangat cik B...kalo kat tempat sheols pon memang aku bantah kaw3
Quote sarah82 18-9-2021 12:37 PM
hashashes replied at 18-9-2021 12:27 PM
Pre nup ala2 macam kontrak nanti tak sah nikah tu kaka. Dalam Islam takde kahwin kontrak

Aiseh.. Lupa pulak.

Lihat semua komen(161)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 10:01 PM GMT+8 , Processed in 0.067223 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top