Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Maut Kemaluan Dirodok Besi Selepas Dirogol

12-9-2021 02:59 PM Komen: 48
Seorang wanita di India yang ditemukan tidak sedarkan diri selepas dipercayai dirogol dan alat sulitnya dirodok besi, meninggal dunia pada Sabtu.

Wanita berusia 32 tahun sebelum ini ditemukan di Jalan Khairani, Sakinaka.


Gambar hiasan

Dia dilaporkan meninggal dunia selepas 33 jam dirawat di hospital.

Susulan kejadian, polis kemudian berjaya menahan suspek, namun percaya masih ada beberapa lagi suspek lain terbabit dalam kejadian itu.

Dalam kejadian itu, suspek dikatakan menyerang mangsa menggunakan besi sebelum merogolnya dan kemudian merodok alat sulit wanita terbabit dengan besi.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote pxlbb 13-9-2021 07:12 PM
dudaberhias replied at 13-9-2021 12:10 AM
iols baca pun dah ngeri... nauzubillah min zalik
lagipun iols memang jenis tak kuat nak te ...

Betul kakaduda. Iols pun baca skip skip je tapi kadang sempat pula mata ni terbaca benda yang tak sepatutnya aisehh. Moga2 kita dijauhkan la ye dari terkena benda2 gitu

Lain-lain Komen

Quote kemaruk 12-9-2021 03:03 PM
teringat dulu bangkem tertengok gambar mangsa mati kena rogol dirodok pakai cangkul kat indon

sampai sekarang masih terngiang-ngiang gambar budak pompuan atas katil terkangkang pastu ada cangkul kat kemaluan dia.. mulut dia tenganga luas, mata terbeliak ada air mata mengalir
Quote Guccibamboo 12-9-2021 03:09 PM
Mcm kaum x bertamadun
Quote imanjannah 12-9-2021 03:27 PM
ya Allah.. setannya
Quote Kakalongmu 12-9-2021 03:32 PM
Kejamla sungguh. Semoga mereput dalam penjara kena rodok besi jubor ko berkali2 dalam tahanan. Kes rogol kalu kat India nun baru2 ni jer wanita dapat pembelaan.kalu dulu2 jangan harap lah.
Quote Kakalongmu 12-9-2021 03:34 PM
kemaruk replied at 12-9-2021 03:03 PM
teringat dulu bangkem tertengok gambar mangsa mati kena rogol dirodok pakai cangkul kat indon

sam ...

Kaka tak tengok. Tak sanggup. Tapi simulasi lakonan deols rogol dan bunuh budak tu kaka tengok la. Dah advanced CSI Indon sekarang. Depa suruh pelaku tu dtg tempt kejadian dan buat lakonan semula yg depa buat kat mangsa.
Quote kemaruk 12-9-2021 03:46 PM
Kakalongmu replied at 12-9-2021 03:34 PM
Kaka tak tengok. Tak sanggup. Tapi simulasi lakonan deols rogol dan bunuh budak tu kaka tengok la. ...

bagus la.. jangan sesekali tengok
bangkem pon tertengok sebab member share

walaupon bangkem tengok 5-6 tahun lepas tapi masih terbayang-bayang

ada dalam 5-6 angle gitu.. memang nampak jelas penderitaan mangsa

kesian giler

bangkem memang kurang gemar tengok gambar gore nih


dulu dekat reddit ada subreddit r/watchpeopledie

lepas tengok gambar2/video2 kat situ, bangkem mimpi buruk selama seminggu

time tidur peluh2 jantung berdenyut kencang

lebih baik layan porn je.. paling2 pon denyut2 kat tempat lain

Quote darkness 12-9-2021 03:57 PM
Kenapala bangsa ni suka merodok kemaluan pompuan dengan besi. Selalu kes merodok besi ni di india
Quote edayildiz 12-9-2021 04:00 PM
awat kejam sgt lelaki belah situ
Quote naina 12-9-2021 04:03 PM
kemaruk replied at 12-9-2021 03:03 PM
teringat dulu bangkem tertengok gambar mangsa mati kena rogol dirodok pakai cangkul kat indon

sam ...

Ya Allah seksanya dia mati. Kenapa jahat sangat nafsu tu. Cangkul tu kan besar lebar. Cmne dia rodok. Ish xleh imajin la..kalau besi kayu blh la faham rodok tu..ni cangkul. Habis pecah lunyai laaa..semoga syurga tempat diaa
Quote naina 12-9-2021 04:06 PM
darkness replied at 12-9-2021 03:57 PM
Kenapala bangsa ni suka merodok kemaluan pompuan dengan besi. Selalu kes merodok besi ni di india

Orang mental kot . Suka tengok mangsa terseksa meronta2. Lagi kuat jerit lagi naik Syekh lagi dalam rodok. Ish kenapalah manusia cmni tak mati awal sebelum buat jahat tu
Quote sarah82 12-9-2021 04:16 PM
Mcm kes kat india juga yg kena rogol lepas balik tgk wayang rasanya
Quote KIM.K 12-9-2021 04:43 PM
Zaman korea kena jajah jepun pun ada gambar lembing pacak ni.
Quote mamajawie 12-9-2021 04:49 PM
naina replied at 12-9-2021 04:03 PM
Ya Allah seksanya dia mati. Kenapa jahat sangat nafsu tu. Cangkul tu kan besar lebar. Cmne dia rod ...

X silap iollss kes kat indon tu si pelaku wat camtu sebab dendam dengan si mati sbab tolak cinta si pelaku..tapi kejam nak mampos iollss harap jantan tu kena seksa cukup2 biar dia tahu perit sakit dia wat kat mangsa tu
Quote Fortiori02 12-9-2021 04:55 PM
Harap sume setan2 tu kena tangkap & montotnya dirodok dgn besi panas...
Quote raxief 12-9-2021 05:15 PM
kemaruk replied at 12-9-2021 03:46 PM
bagus la.. jangan sesekali tengok
bangkem pon tertengok sebab member share

kes ni yg amranfans bodo tu buat lawak.. babi betul amranfans
Quote manzilla 12-9-2021 05:21 PM
Guccibamboo replied at 12-9-2021 03:09 PM
Mcm kaum x bertamadun

Inilah hadiah istimewa sistem kasta.
Quote TOPwind 12-9-2021 05:23 PM

ramai yg dah jadi rakyat Tanah Melayu
Quote ciksaenara 12-9-2021 05:34 PM
kejam sungguh puak ni
Quote becir 12-9-2021 05:37 PM
Kat Malaysia Ada kes camni xsilap I..Chinese girl, jadi tahun 80an...rasa rodok ngan batang besi..

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top