CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kantoi Curang, Lelaki Dan Kekasih Gelap Diserang Isteri Di SJR

2-9-2021 09:36 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2272| Komen: 7

Description: Seorang wanita yang mengetahui kecurangan suaminya, mengamuk di sebuah sekatan jalan raya di wilayah Jawa Timur, Indonesia, lapor portal berita Dream.co.
Seorang wanita yang mengetahui kecurangan suaminya, mengamuk di sebuah sekatan jalan raya di wilayah Jawa Timur, Indonesia, lapor portal berita Dream.co.

Menerusi satu video yang dimuat naik di Instagram, wanita tersebut sedang memarahi suaminya dan kekasih gelapnya secara serentak, serta tidak menghiraukan anggota polis yang berada di situ.



Kredit foto: IG andreli48

“Dipintas isteri ketika melalui sekatan jalan raya sekatan aktiviti masyarakat (PPKM),” tulis keterangan pada video tersebut.

Wanita berbaju biru itu kelihatan amat marah, namun tindakannya tidak dibalas suaminya atau teman wanitanya.

Beberapa anggota polis yang berada di situ turut membantu menenangkan wanita tersebut dan meleraikan kekecohan itu.

“Dia mempunyai isteri. Adakah kamu faham?

“Bagaimana lagi saya perlu bersabar dengan kamu?” katanya kepada suaminya dan teman wanitanya.




Video itu kemudiannya dimuat naik dan menerima pelbagai komen daripada netizen dan rata-rata menasihatinya supaya meninggalkan sahaja suaminya.

Tiadakah cara lain selain meninggalkan suaminya itu?


Sumber: Kosmo!

Bagus
1

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matbad 2-9-2021 09:54 PM
ummah ni huhu
Quote edayildiz 2-9-2021 10:14 PM
jgn la mrh kekasih gelap jer..mrh laki tu yg gatal
Quote mxsssgi81 2-9-2021 10:24 PM
Macam satu kes tu ..Laki org n skandalnya bini org mencurang di gym.. kantoi n diserang suami bini org tersebut ..jijik perangai ..bini org tu bwk anak utk coverline mak die.. yg laki dpt naik pangkat pulak tu ..

Tiada kah pembalasan utk perangai mencurang ni.. mcm laki kon** mengecik mengecut.  Bini org pulak kuar jerawat batu belah batu bertangkup marking kt muka.. kurang sikit selfie test market..
Quote tumpanglalu74 2-9-2021 10:29 PM
[ig]https://www.instagram.com/p/CTOG68aCr2U/[/ig]
https://www.instagram.com/p/CTOG68aCr2U/
Quote sukacactus 2-9-2021 10:55 PM
Kalau dia nak pakai lg laki tu, dia akan marah pompuan tu sj
Kalau dia xnak pakai lg dah, dia buat bodo je, tuntut cerai terus mcm janda mawar
Quote kakikuDibibirmu 2-9-2021 11:00 PM
Tak ada istilah curang untuk orang lelaki selagi tak cukup kuota
Quote nakkomenjugak 3-9-2021 03:56 AM
tapi adakah sheol masih mengamalkan sikap asal berlaki wp dah kantoi gini?

Lihat semua komen(7)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 10:21 PM GMT+8 , Processed in 0.074722 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top