CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Spoil Betul Bendera Ni" - Pantang Typo, Ryzal Ibrahim Kena Libas

2-9-2021 01:17 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 3504| Komen: 5|Original author: Oleh: LilRose

Description: Sejak berbadan dua, Maryam Younarae dikatakan asyik mahu berkepit dengan suami saja.
Kredit foto: IG


Sejak berbadan dua, Maryam Younarae dikatakan asyik mahu berkepit dengan suami saja.

Dalam perkongsiannya di Instagram, YouTuber Ryzal Ibrahim mendedahkan isterinya beria mahu mengikutnya keluar bekerja.



"Tiap kali saya keluar Maryam akan tanya 'Abang nak sayang ikut tak'?

"Saya tak benarkan dia ikut, risaukan kandungan dan kondisi badan dia, tapi kesian pula tinggalkan dia keseorangan di rumah. 

"Saya bagitahu dia 'Boleh ikut, tapi duduk dalam kereta jangan keluar. Biar abang je keluar," tulisnya bersama video menunjukkan Maryam tertidur di dalam kereta ketika menunggu Ryzal selesai dengan urusannya.

Bagaimanapun, netizen menegur tindakan Ryzal membawa Maryam yang sedang hamil keluar. Dia juga ditegur menyentuh perut Maryam biarpun tangannya berlapik dengan sarung tangan kerana dia dari luar.


Kredit foto: IG

Mereka bimbang dengan risiko virus Covid-19 yang boleh tersebar menerusi udara.

Dalam perkembangan baru pula, Ryzal teruk dihentam hanya kerana kesilapan ketika menulis kapsyen dalam sebuah hantaran mengenai bendera yang dilekat pada keretanya sempena sambutan Kemerdekaan.

Dia pada mulanya menulis 'spoil betul bendera ni' sebelum dibetulkan 'spoil betul pelekat bendera ni' selepas ditegur netizen.



Kredit foto: IG

Biasalah, orang dah dikenali pantang typo mesti kena libas! - CARI


Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 2-9-2021 01:25 PM
Edited by LadyCarefree at 2-9-2021 01:07 PM

Netizen pun beria nasihat kapel ni. Lantak diorang la. Dah berbulu atas bawah xkan xleh fikir psl keselamatan. Covid pun dah dekat 2 tahun. Dia post tu nak bgtau sweet loving bukan nak minta nasihat. Apa motif amek video camtu?
Quote KamikuP 2-9-2021 02:21 PM
Lapar sohor betui la kapel hansuang nih
Quote kechikchomel 2-9-2021 02:54 PM
yg komen "tolong jaga kakak n anak saudara saya" tu ewwwwwww nyaaaaa!!!!
Quote LadyCarefree 2-9-2021 04:50 PM
KamikuP: Lapar sohor betui la kapel hansuang nih


Tp mudah2 je buat duit dpt buat rancangan tv la apa la sbb lakinya dulu kerja tv3 kenal sana sini kot. Kan dia janji dgn bininya nanti kahwin dgn dia, dia akan jadikan maryam femes.
Quote indenial 7-9-2021 08:51 AM
kechikchomel replied at 2-9-2021 02:54 PM
yg komen "tolong jaga kakak n anak saudara saya" tu ewwwwwww nyaaaaa!!!!

Sejenis bbnu tololwers gitu la. Cringeeee

Lihat semua komen(5)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2021 03:07 PM GMT+8 , Processed in 0.089271 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top