CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Hannah Delisha Pun Mengandung? Dah Bagi Hint, Suruh Tekalah Tu...

2-9-2021 11:16 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 10162| Komen: 53|Original author: Oleh: Saiful

Description: Banyak dengar selebriti hamil kebelakangan ini.
Banyak dengar selebriti hamil kebelakangan ini.

Hannah Delisha pun tak nak ketinggalan, macam bagi hint tengah hamil sekarang ini.



Foto: IG

Di Instagram, pelakon ini ada memuat naik gambar bunga.

Kapsyennya, "Little ones" yang bermaksud si kecil.



Disebabkan itu ramai yang membuat andaian Hannah sedang hamil anak sulung hasil perkahwinannya dengan Imam Shah.

Namun setakat ini Hannah tak ada jawab apa-apa.





Kalau betul tahniahlah ya. Musim subur ni memang menjadi. -CARI

2

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ninjago 2-9-2021 11:17 AM
cantiknyaaa hannah delicious nie
Quote kikuri 2-9-2021 11:40 AM
tahniah lah kalo betoi...
Quote binisupir 2-9-2021 12:54 PM
musim retis bagi teka teki mengandung ke sekarang ni?
Quote naina 2-9-2021 12:56 PM
Tak leh la tengok rupa laki dia. Very the bbnu. Kawen dengan kakak2 gituhh. Mujur la body tegap.gagah
Quote RatuDunia94 2-9-2021 01:12 PM
Dah berenjut siang malam tetime pkp ni so apa nak pelik kalau ngandung.
Quote LadyCarefree 2-9-2021 01:27 PM
KarinaKapur: Dah setel belum dgn mak dia tu.. anak durhakaa


Kan? Auto nampak hodoh sbb buang mak dan auto kepam sbb kawin dgn mamat hodoh sbb sapot bini buang mak.
Quote epal_putih 2-9-2021 01:39 PM
Klu betul.. moga diberikan zuriat yg sihat dan baik
Quote makneng 2-9-2021 01:52 PM
Tahniah kalau betul ngandung
Quote rotiban 2-9-2021 02:00 PM
LadyCarefree replied at 2-9-2021 01:27 PM
Kan? Auto nampak hodoh sbb buang mak dan auto kepam sbb kawin dgn mamat hodoh sbb sapot bini bua ...

kalo betol dia ngandung
baik dia pi mintak maaf kat mak dia awal2

kalo x nanti nak beranak besok susah



Quote I.K.A888990 2-9-2021 03:03 PM
tahniah ya
ramai retis mengandung la ni
Quote Dorotheas 2-9-2021 03:15 PM
Cepat mintak ampon kat mak...mak kau tu tk sihat
Quote miznora 2-9-2021 03:43 PM
Kenapa.. Mak dia tak bagi kawin ke dengan laki ni. Aku ketinggalan keretapi

Btw tahniah hannah kalau betul mengandung
Quote OsHiN_hOnEy 2-9-2021 04:08 PM
memandai jer ckp dia anak derhaka
Quote OyaTonggek 2-9-2021 04:37 PM
tahniah, hannah
Quote nakkomenjugak 2-9-2021 04:40 PM
tahniahhhhh
kalau iol jadik laki dia
memang vangga dapat minik lawo
wp muka iol sedeh
Quote nolya 2-9-2021 04:50 PM
Alhamdulillah dn tahniah kpd Delisha n husband.  Itulah pun matlamat perkahwinan, iaitu menghalalkan perhubungan dn membina inst. keluarga.  Pergeseran dn pihak ibunya, mudah2an dgn lahir anak nanti boleh menjernihkan hubungan anak dgn emak.  

Miskipun ramai yg tak betul2 faham  kedudukan kenapa perkawinan Delisha tak direstui ibunya,  semoga saja Delisha n husband dpt mencari jalan untuk berbaik2 semula.  Sbg ibu pun,  selagi tak ada  alasan besar,  redhakan ajelah jodoh mereka, apatah skr ibu bakal menjadi seorang nenek.  Doakan  yg terbaik,  semoga jodoh anak  bahagia, mawaddah, warahmah.  
Quote tunangku 2-9-2021 07:30 PM
KarinaKapur replied at 2-9-2021 01:18 PM
Dah setel belum dgn mak dia tu.. anak durhakaa

ko ni.. sabor la sikit
diorg dah berbaik pun
klau taktau jgn ckp org anak derhaka..
Quote makcun14 2-9-2021 07:45 PM
Suka ati jach kata orang anak derhaka.. jangan sampai berbalik kat anak sendiri yerr
Doa yang baik baik sudah lerr wahai acik bawang .
Semoga betul mengandung and bakal baby pengikat kasih antara mak hannah  ngan hannah . Kita ni perempuan lepas rasa sakit bersalin memang akan sayang mak lebih  lebih sejuta kali sebab finally  tau peritnya perjuangan nak bersalin dengan izin Allah tentunya.
Gituuu iols doakan
Quote tunangku 2-9-2021 07:45 PM
nolya replied at 2-9-2021 04:50 PM
Alhamdulillah dn tahniah kpd Delisha n husband.  Itulah pun matlamat perkahwinan, iaitu menghalalkan ...

Hannah bg mak dia hadiah henfon utk beday mak dia tahun ni...

Lihat semua komen(53)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 07:46 AM GMT+8 , Processed in 0.077091 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top