CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bunuh Isteri, Tapi Masih Dicintai 9 Wanita Lain- Kekasih Gelap Setia Lawat Di Penjara

2-9-2021 08:34 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2041| Komen: 12

Description: Dublin: Masih terima surat cinta daripada peminatnya. Itu pesona seorang tahanan penjara di Ireland.
Dublin: Masih terima surat cinta daripada peminatnya. Itu pesona seorang tahanan penjara di Ireland.

Banduan itu dihukum penjara seumur hidup akibat bersalah membunuh isterinya, Rachel Callaly.


Namun, Joe O'Reilly masih tetap menerima surat cinta daripada sembilan wanita walaupun selepas 14 tahun menghabiskan masanya di penjara.


Foto: Dublinlive

Sumber penjara memberitahu DublinLive, Joe dihubungi sembilan wanita berbeza dan mereka percaya lelaki itu tidak bersalah.

Katanya, wanita itu kerap menulis surat kepada O'Reilly yang dikatakan sukakan perhatian.

"Wanita ini semua mesti kesunyian sampai terpikat dengan orang macam dia.


"Dia ada ramai peminat berbanding banduan lain di penjara. Apapun alasannya, wanita ini nampak macam sayangkannya.

"Mereka lupa dia pernah bunuh isterinya dan dia didapati bersalah oleh hakim," katanya dalam Daily Mirror.

O'Reilly, 49, kehilangan 25 kilogram ketika menghabiskan masanya di Penjara Wheatfield.

Bekas kekasih gelapnya, Nikki Pelley yang menjalin hubungan enam bulan sebelum kematian isterinya, masih setia melawatnya sampai sekarang.

O'Reilly akan dipertimbangkan untuk dibebaskan lagi pada tahun berikutnya, selepas rayuannya ditolak tiga kali oleh Lembaga Parol.

Bagaimanapun, keluarga Rachel berkeras lelaki itu perlu dihukum lebih lama.

Pada Oktober 2004, Rachel, 30, dipukul hingga mati di bilik tidur rumahnya bersama O'Reilly di Naul, North Country Dublin. -CARI

Sumber: Harian Metro

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Burong_Hantuk 2-9-2021 10:11 AM
sick.......
Quote nakkomenjugak 2-9-2021 04:09 PM
macam peminat ted bundy.
Quote Olumis 2-9-2021 04:31 PM
Bodohnya wanita2 itu
Quote edayildiz 2-9-2021 04:56 PM
Omg theres some desperado nuts out there
Quote TeropongThaico 2-9-2021 06:07 PM
tak boleh faham dengan itu pompuan. Manyak gila lo
Quote I.K.A888990 2-9-2021 06:52 PM
apa la yg kau nmpak kat laki ni
Quote tikusmontok 2-9-2021 08:29 PM
Olumis replied at 2-9-2021 04:31 PM
Bodohnya wanita2 itu

Sama la mcm tine2 yg memuja pui syed rambut rebonding :p
Quote Olumis 2-9-2021 09:49 PM
tikusmontok replied at 2-9-2021 08:29 PM
Sama la mcm tine2 yg memuja pui syed rambut rebonding :p

Kannn... dahla tak hensem
Quote gorjeous 2-9-2021 10:02 PM
tak boleh hadam...
Quote tumpanglalu74 2-9-2021 10:05 PM
Edited by tumpanglalu74 at 2-9-2021 10:07 PM
tikusmontok replied at 2-9-2021 08:29 PM
Sama la mcm tine2 yg memuja pui syed rambut rebonding :p

Da'i Syit tu?  Memang BBNU lagi despret dari spesis yang kawen bangla, nepal..
Quote shernazz 2-9-2021 10:13 PM
nakkomenjugak replied at 2-9-2021 04:09 PM
macam peminat ted bundy.

Kan
Dgn lagi.sorang yang bunuh bini tu..
Mementa g ado rupa..semua tak bersalah
Kalau muka cam lap kaki...tak.buat pung mesti ada yang kata salah
Huhu..
Quote TOPwind 2-9-2021 10:22 PM

bukan bodoh tapi yg dah tak laku keras.
contoh
berbentuk badak atau gajah
dll lah

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 10:23 PM GMT+8 , Processed in 0.113821 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top