CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Muka Kacak, Tapi Mulut Mengalahkan P*ndan! Katanya Ramai Produser Tak Nak Bagi Job

24-8-2021 12:44 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 25788| Komen: 151|Original author: Oleh: Saiful

Description: Ada seorang artis kacak ni, memang tinggi lampai badan sedap. Senang cerita memang jadi dambaan ramai.
Ada seorang artis kacak ni, memang tinggi lampai badan sedap. Senang cerita memang jadi dambaan ramai.

Datin-datin kaya, janda semua kalau tengok confirm meleleh air liur. Begitulah dahsyatnya penagana artis ini menurut Miss K Dari Gempak.


Tapi di sebalik ketampanan wajahnya, rupa-rupanya mulut serupa pondan!

Perangai buruknya suka sangat jaja cerita sana sini. Pengurusnya sendiri pun dia mengata juga.

Gambar Hiasan

Tapi katanya sampai sekarang terpaksalah tahan dengan mulut artis tersebut.

Bukan pengurus tu tak tahu dirinya jadi bahan umpatan tapi selagi tak kata depan muka, maka pengurus tersebut katanya memilih untuk bertahan sahaja.


Depan bukan main manis, tapi belakang... Artis tersebut mengata pengurus itu sebgai seorang pengurus kaki kikis, penipu dan tak carikan job untuk dia.

Dah kalau tak puas hati dengan pengurus tu kenapa terus gajikan dia? Tengok melekat je ke sana sini.

Patutlah ramai mengata artis ni mulut mengalahkan pondan!

Nak tipu peminat bolehlah, tapi orang industri dah masak sangat dengan perangai artis ni, kata Miss K.

Tambahnya ramai produser tak nak ambil berlakon sebab perangai macam tu.

Artis ni juga pernah lagakan pengurus sendiri dengan artis-artis yang pernah bekerja dengannya.

Haih, busuk rupanya walau rupa kacak. Agak-agaknya siapalah tu ya? -CARI

Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote caca_eric 24-8-2021 01:09 PM
Sapa lak artis kacak kat Msia ni
Quote kaoru44 24-8-2021 01:32 PM
caca_eric replied at 24-8-2021 01:09 PM
Sapa lak artis kacak kat Msia ni

Hahaha.. ntah..ada ke..
Quote lwyl 24-8-2021 01:33 PM
Apa maksud mulut pondan?
Quote Normabaru 24-8-2021 01:36 PM
jenis mulut mike ang ke sajat?
Quote ell2026 24-8-2021 01:41 PM
tgk gambar blur muka tu macam ungku ismail
Quote kaedahnya 24-8-2021 01:46 PM
kenapa sebut datin & janda kaya? urgh.
Quote Burong_Hantuk 24-8-2021 01:56 PM
X mungkin Keith taufu Kan????Sbb rupa heols kepam
Quote Burong_Hantuk 24-8-2021 01:58 PM
X mungkin Keith taufu Kan?sebab heol kepam
Quote hyie 24-8-2021 01:58 PM
ala2 gosip acik @Burung_Hantuk sangat yihhhhhhh kowser
Quote Tukul.Besi 24-8-2021 02:03 PM
Senang je. Boleh cari siapa artis yg helok tapi jarang2 muka kt tv. Iols agak:

1. AHR
2. UIA
3. AM (HR)
Quote RatuDunia94 24-8-2021 02:07 PM
Datin-datin kaya, janda semua kalau tengok confirm meleleh air liur.


Berdasarkan ayat ni faham2 lah kalian taste2 golongan yg disebut tu mcm mana.. silap2 retis berwajah rempit je.
Quote ezacbee 24-8-2021 02:17 PM
Tinggi lampai.. hmm sapakah yg paling tinggi???
Quote cha-cha 24-8-2021 02:20 PM
Tukul.Besi replied at 24-8-2021 06:03 AM
Senang je. Boleh cari siapa artis yg helok tapi jarang2 muka kt tv. Iols agak:

1. AHR

Awak merumitkan lagi keadaan hahahahah siapa pulak AHRUAIAMBIGA niiiiii
Quote matbad 24-8-2021 02:23 PM
cha-cha replied at 24-8-2021 02:20 PM
Awak merumitkan lagi keadaan hahahahah siapa pulak AHRUAIAMBIGA niiiiii

ambiga dipersalahkan hahaha
Quote Olumis 24-8-2021 02:25 PM
Yeke tampan... confirm tak.
Quote sayangselasih 24-8-2021 02:26 PM
di mata meols hun haqeem dan merqeen saja actor kacak. meols harap dan tetiba yakinnss actor bedua ni takde kaitannzz.. hahahaha
Quote sayangselasih 24-8-2021 02:27 PM
Burong_Hantuk replied at 24-8-2021 01:56 PM
X mungkin Keith taufu Kan????Sbb rupa heols kepam

mengikot statement, actor tinggi lampai. meols rasa heols tak berapa tinggi kan?
Quote kelapaparut 24-8-2021 02:29 PM
benci btul dgn gossip yg kne berteka teki xde hint langsung
Quote rayray28 24-8-2021 02:32 PM
Tukul.Besi replied at 24-8-2021 02:03 PM
Senang je. Boleh cari siapa artis yg helok tapi jarang2 muka kt tv. Iols agak:

1. AHR

klu lagi tinggi lampai

Lihat semua komen(151)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 07:04 PM GMT+8 , Processed in 0.100411 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top