CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Tuanku Pun Peminat Remy Ishak Ke?" -Untungnya Dapat Hadiah Kahwin Daripada Agong

23-8-2021 04:18 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 5671| Komen: 39|Original author: Oleh: Saiful

Description: Remy Ishak dan pasangan, Ezza meluahkan rasa gembira apabila menerima hadiah kiriman khas daripada pihak Istana Negara.
Remy Ishak dan pasangan, Ezza meluahkan rasa gembira apabila menerima hadiah  kiriman khas daripada pihak Istana Negara.

Hadiah yang dikirim oleh ang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Abdullah dan Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah itu dibalut dengan kotak warna kuning.


Kredit foto: IG


"Patik dan isteri merafak sembah menjunjung kasih kepada Al-Sultan Abdullah dan Tunku Azizah atas hadiah perkahwinan daripada Istana Negara kepada kami berdua.

"Kami mendoakan kesejahteraan dunia dan akhirat serta limpah kurnia Allah buat Tuanku dan Tunku," tulisnya di Instagram.



Di ruangan komen ramai yang cemburu dan menyatakan Remy amat bertuah keranan mendapat hadiah tersebut.

Antara komen:

"Untungnya dapat hadiah daripada Agong, bukalah nak tengok apa di dalam."





"Alhamdulilah, bertuahnya, mesti Tuanku Permaisuri peminat setia lakonan Remy Ishak," ujar Violetsareblueflorist.

Wah, Tuanku pun peminat Remy macam mak Shuib juga lah tu! -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 23-8-2021 04:22 PM
Bosan la lehnat cerita2 ni
Quote Normabaru 23-8-2021 04:27 PM
gambor yang jadi cover benang ni kaka nmpk bayangan si prof muhaya masa muda mudi kihkih
Quote KIM.K 23-8-2021 04:51 PM
banyaknya hediah dia..musti bertepuk tampar dalam porom nih
Quote Burong_Hantuk 23-8-2021 05:58 PM
Mcm harommmm
Quote tikusmontok 23-8-2021 05:59 PM
Kurex replied at 23-8-2021 04:22 PM
Bosan la lehnat cerita2 ni

Kureks dah koyak kah?
Quote nakkomenjugak 23-8-2021 08:49 PM
untungnyaaaa...
dapat bamwemy
dapat hadiah dari kayangan
tak sia2 nunggu
Quote sayawifenikmie 23-8-2021 09:27 PM
cantik nya lamin dia .... semoga kekal berkasih sayang  still jannah .....
Quote edayildiz 23-8-2021 09:46 PM
tong ah

Quote idril 23-8-2021 10:11 PM
berapa umur bini dia ye mcm makcik2 je
Quote iena_jr 23-8-2021 10:16 PM
Apa hadiah dia agak2
Quote hyie 23-8-2021 11:13 PM
idril replied at 23-8-2021 10:11 PM
berapa umur bini dia ye mcm makcik2 je

semalam baca kat benang mana tah, katanya 38. Kira baya2 bam wemy je lah, heshe 39.
Quote Cleocatra 23-8-2021 11:19 PM
idril replied at 23-8-2021 10:11 PM
berapa umur bini dia ye mcm makcik2 je

Memang dah acik2 pun. Dekat 40
Quote Cleocatra 23-8-2021 11:20 PM
Kayangan pahang dengan artis tak dapat dipisahkan
Kalau tak kerana kobid, mau ada lagi media idola 2.0
Quote blekkep 23-8-2021 11:39 PM
Cleocatra replied at 23-8-2021 11:20 PM
Kayangan pahang dengan artis tak dapat dipisahkan
Kalau tak kerana kobid, mau ada lagi media idola  ...

fmi tu best giler kot...aiols smpat lar merasa mase keja jage retis dlu..meriah chuols...mmg membazir xde faedah walopun aiols enjoy gi fmi tu...pagi main sukan, mlm partayyyy...all sponsored
Quote jfq 23-8-2021 11:45 PM
Tak lama lg dpt la datuk
Quote wallflower 24-8-2021 12:27 AM
Baguslah dpt hadiah ydpa. Hadiah utk ezza yg dikecewakan duluk.
Quote Cleocatra 24-8-2021 01:31 AM
blekkep replied at 23-8-2021 11:39 PM
fmi tu best giler kot...aiols smpat lar merasa mase keja jage retis dlu..meriah chuols...mmg memba ...

Memang la semua fully sponsored uols
TM masa tu memang suka mendampingi artis
Dia la jugak punya idea ni
Motto dia masa tu untuk rakyat mendekati artis
Padahal, bukan orang tak tahu
Yang ye nya dia yang suka
Mana tahu, untung2 bole one night stand
Quote I.K.A888990 24-8-2021 02:03 AM
pergh untung ker dpt hadiah kan
Quote 3chanceno 24-8-2021 07:40 AM
Curious apa hadiah dlm kotak 3 tingkat tu? riben je dah cantik

Untungnya pasangan perantin

Lihat semua komen(39)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 11:41 PM GMT+8 , Processed in 0.098669 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top