CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Gi Mampos Lah Korang" - Shahrulezad Tak Kisah Siapa Calon PM

19-8-2021 05:13 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3725| Komen: 23

Description: Tular di media sosial apabila pengarah terkenal tanah air Shahrulezad kelihatan bosan melihat drama politik yang diuar-uarkan terutamanya berkaitan pemilihan calon Perdana Menteri.
Tular di media sosial apabila pengarah terkenal tanah air Shahrulezad kelihatan bosan melihat drama politik yang diuar-uarkan terutamanya berkaitan pemilihan calon Perdana Menteri.


Kredit foto: IG Shahrulezad

Sementara ramai yang mengutuk calon Perdana Menteri sehingga terbentuknya perspektif negatif dikalangan rakyat, pengarah ini yang lebih dikenali sebagai Budak Ijat berkata, dia tidak peduli siapa pun yang bakal menjadi Perdana Menteri kesembilan.

Budak Ijat juga mempertikaikan motif persepsi negatif terhadap calon Perdana Menteri diuar-uarkan, sedangkan ia tidak memberi sebarang manfaat kepada rakyat dan negara.




Shahrulezad menyatakan rakyat kini hanya mampu berserah kepada ketentuan Allah dan berdoa agar dilindungi dari pemimpin yang zalim dan gila kuasa.


Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jalfa 19-8-2021 05:15 PM
Koya sskjp paham la word ni
Quote September14 19-8-2021 05:15 PM
X yah la buat benang pasal dia ni

Hidung dia je nanti yg pemes
Quote OyenLemas 19-8-2021 05:16 PM
siapa dieni?{:spec
Quote fadz84 19-8-2021 05:19 PM
September14 replied at 19-8-2021 05:15 PM
X yah la buat benang pasal dia ni

Hidung dia je nanti yg pemes

Sampai ajm sure benang dia kena caras ngn komen pasal hidung MJ dia tu
Quote nakkomenjugak 19-8-2021 05:30 PM
irrelevant. next
Quote bakingsoda 19-8-2021 05:30 PM
tak boleh kalau benang budakijat ni tak letak gambar dia sebesar alam,? terganggu lah dgn hidung tu
Quote TeropongThaico 19-8-2021 05:57 PM
Eeei marahnye die
Quote Ayda89 19-8-2021 06:17 PM
Tak kisah tapi komen jugak. Diam2 jela kalau tak kisah
Quote Shayang 19-8-2021 06:49 PM
Putih melepaknya gigi dia
Quote bebba 19-8-2021 07:06 PM
Gigi pelesu hidung pelesu urmmm
Quote SiMontel 19-8-2021 07:17 PM
kenapa dgn hidung dia? mcm ramai sgt terganggu je? hidung dia ni betul ke palsu
Quote Jolabu 19-8-2021 07:52 PM
Sopan sungguh bahasa dia
Quote Blackbra 19-8-2021 08:08 PM
Who r yus?
Quote selipar_hijau 19-8-2021 08:10 PM
Hidung dan gigi sesuatu
Quote imanjannah 19-8-2021 08:12 PM
bahasa kau..
Quote Perawankota 19-8-2021 08:13 PM
Ermmm.... Geram tgk gigi mentos
Quote Jemahjemah1988 19-8-2021 08:46 PM
Sama lah x kisah siapa2 pun jadi PM janji elok2 sikit jadi PM tu.. Rakyat dah penat ni.. Sop sop sop satu hal pastu berapa banyak nak PKPKPKPKP.. Aishhh letih
Quote rosannazmia 19-8-2021 08:50 PM
Jemahjemah1988 replied at 19-8-2021 08:46 PM
Sama lah x kisah siapa2 pun jadi PM janji elok2 sikit jadi PM tu.. Rakyat dah penat ni.. Sop sop sop ...

Kannn penat la chuolss.. lps tu baca plak kat US skrg delta tgh menganaz , iols skrg ni skeri ngn baca berita kat sana.. jgn ngokorang sibuk2 bertelegah psl sapa nak jd PM  lupa plak pasal covid n delta .. parah lagi kita ni huwaaaaaaaa yg teruk rakyat jelata yg kat atas nuh tetap kaya x susah pon
Quote spicygirl3 20-8-2021 03:45 AM
Hahaha putih betul gigi dia. Kalau gelap boleh buat jadi torchlight

Lihat semua komen(23)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 06:25 AM GMT+8 , Processed in 1.537876 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top