CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Video Wartawan TV3 Lencun Buat Liputan Jadi Parodi, Terbaik Juliana Sharin!

19-8-2021 02:34 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2848| Komen: 9

Description: Isnin lalu, negara dikejutkan dengan berita peletakan jawatan Tan Sri Mahiaddin Yasin sebagai Perdana Menteri serta seluruh Jemaah Menteri.
Isnin lalu, negara dikejutkan dengan berita peletakan jawatan Tan Sri Mahiaddin Yasin sebagai Perdana Menteri serta seluruh Jemaah Menteri. 

Berita peletakan jawatan itu mendapat liputan meluas daripada media tempatan dan antarabangsa.



Kredit foto: IG Juliana

Namun, gelagat wartawan TV3 yang sanggup meredah hujan untuk membuat laporan mengundang pelbagai reaksi netizen. 

Menerusi rakaman berkenaan, Juliana Sharin bersama jurukameranya membuat liputan di luar kediaman bekas perdana menteri itu sambil memegang payung kerana hujan lebat.



Susulan itu, dia turut berkongsi kisah sebenar yang berlaku pada waktu itu di laman Instagramnya. 

Katanya, 10 minit sebelum kejadian, penerbitnya telah mengarahkan untuk bersedia di talian dan ketika itu langit masih cerah lagi.

Namun, sebaik dia memulakan bicara hujan rintik-rintik menjadi semakin lebat.



Setelah video berkenaan tular di media sosial, pengguna Tiktok mula membuat parodi dengan meniru aksi seperti di dalam video asal.


Sumber: OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KIM.K 19-8-2021 02:45 PM
Gigih la ejas bawah shower
Quote nakkomenjugak 19-8-2021 02:52 PM
....... what??
Quote MissVixen 19-8-2021 02:54 PM
Suka mencapap wartawan yang ni. Yang lain elok je bagi Live dalam kereta.
Quote Skuau 19-8-2021 03:00 PM
xpe la time xde kojo ni..buat la pe2 kojo...
Quote mijot 19-8-2021 07:51 PM
teringat dia juga yg kena tannduk dgn lembu kalau tak silap
Quote NekNgah 20-8-2021 10:07 AM
Hiburan dikala masing-masing terkurung di rumah.

Parodilah kalau itu dapat menghiburkan diri.  Cuma berhati-hati jangan sampai memalukan diri sendiri atau orang diparodikan.

Quote mizzmimi 20-8-2021 09:13 PM
Kadang rengsa tengok sheols reporting. Sheols suka berjalan sambil bercakap pastu banyak sangat pergerakan. Cam beriya2 sangat. Tu je komen iols
Quote Supersirap 21-8-2021 04:06 AM
Biasa lah, dah nama pun tengah kerja, yang penting kerja tersebut dapat dilaksanakan dengan jayanya
Quote RatuDunia94 21-8-2021 03:24 PM
Mmg style penyampaian sheols mcm ni kan.. mesti ada selit2kan supaya jd viral.

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 05:37 AM GMT+8 , Processed in 3.159400 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top