CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Akhirnya Eina Azman Operate Leher Lepas 4 Kali Biopsi

18-8-2021 07:30 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 16391| Komen: 141|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: "Terlalu ramai yang nak tau saya sakit apa. Lately ni saya kurang sihat."


Foto :



"Terlalu ramai yang nak tau saya sakit apa. Lately ni saya kurang sihat."

Aktres, Datin Paduka Eina Azman mengejutkan ramai pihak apabila memuat naik gambarnya yang memakai uniform hospital. Dalam kapsyen, Eina memaklumkan bahawa ramai yang tertanya-tanya mengapa dia tidak aktif di Instagram, dan ini lah jawapannya.

Rupa-rupanya Eina, 26 sudah menanggung kesakitan pada leher sejak tahun 2016 lagi dan sudah pun empat kali membuat biopsi tetapi sakit dan bengkaknya masih ada hingga ke hari ini.


Foto :IG

Isteri kepada Datuk Paduka Kaiser ini tidak menjelaskan penyakitnya dengan terperinci namun meminta doa daripada mereka yang membaca supaya sakitnya akan hilang menerusi pembedahan yang baru dilakukannya.

"Hari ni saya berjaya buat surgery selepas dua tahun sebab tempat biopsy yang saya pernah buat beberapa kali sebelum ini masih bengkak dan sakit."

Beberapa orang rakan artis turut mengucapkan supaya Eina segera sembuh.

Foto : IG

Foto : IG


Jadi, bagi mereka yang tertanya-tanya mengenai punca Eina mendapatkan suntikan vaksin awal hingga muncul dakwaan memotong senarai penerima vaksin, mungkin inilah jawapannya. - CARI





Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mamajawie 18-8-2021 09:11 AM
gambar no dua tu cam anak pompuan dia jadi balan2 lak tergantung badan kaki takde..kena plak tu ngan rambut kak limah..huhuhuhuhu
Quote kakakpositifker 18-8-2021 09:19 AM
anak2 dia lawa
Quote naina 18-8-2021 09:27 AM
Edited by naina at 18-8-2021 12:23 PM

Biopsy..sakit apa eh..Dahla cekeding je. Kena operate kot leher 4 kali. Uiii seram
Quote haruslah 18-8-2021 09:29 AM
mamajawie replied at 18-8-2021 09:11 AM
gambar no dua tu cam anak pompuan dia jadi balan2 lak tergantung badan kaki takde..kena plak tu ngan ...

Hahah ingatkn i je nampak mcm tu
Puas nengok mana kaki anak nye
Quote TeropongThaico 18-8-2021 09:40 AM
Sian muda2 lg dah sakit trk. Anak2 comel dedua. Ramai yg gegirl tu lebat sungguh. Klo diikat kemas mesti lg comel
Quote ellejo 18-8-2021 10:04 AM
sheols kanser ke?
Quote pearl.silver 18-8-2021 10:04 AM
Masa yg dia holiday naik kapal pakai bj turtle neck tu mmg sesuatu sgt..
Netizen komen, dia sound balik..
Quote paanley 18-8-2021 10:11 AM
Efek dari makan mcm2 ubat ke ni
Quote Lengkong 18-8-2021 10:12 AM
Anak comel

Quote trexxxxxi 18-8-2021 10:13 AM
Tebuk leher ke operate leher...
Takutnya tengok

Meols paling seram bila tengok leher kena inject branula etc

Semoga cepat sembuh ya datin
Quote fleurdelis 18-8-2021 10:16 AM
Semoga cepat sembuh. Anak2 sheols hensem & cantik. Mix Indian selalu features cantik
Quote mama_neko 18-8-2021 10:19 AM
segak2 anak depa.. hat perempuan mesti lawa kalau dah besaq sikit
Quote caprut 18-8-2021 10:22 AM
naina replied at 18-8-2021 09:27 AM
Biopsy..sakit apa eh..Dahla cekeding je. Kena tebuk kot leher 4 kali. Uiii seram

Biopsy ni keberangkalian nk cek kanser la
Quote None68 18-8-2021 10:23 AM
Takut je dengar tebuk leher..semoga Allah permudahkan urusan.
Quote LadyCarefree 18-8-2021 10:25 AM
mamajawie: gambar no dua tu cam anak pompuan dia jadi balan2 lak tergantung badan kaki takde..kena plak tu ngan rambut kak limah..huhuhuhuhu


Alah. Kesian budak tu.
Quote blekkep 18-8-2021 10:27 AM
sheols x tebuk leher chuolsss...mmg dh lame luka kt leher sheols tu x semboh2...makin lame makin terok brlubang...dh brubat sane sini tetap x helok...sheols mmg ade skin conditions...tuh yg dok biopsi sbb doc syak kanser...tp x dpt detect pun sel kanser...
Quote LadyCarefree 18-8-2021 10:28 AM
tuntasha replied at 18-8-2021 09:22 AM
Anak boy dia segak. Da besar sure hensem. Anak Gurl dia tua sebelum waktu, matured. Helok lagi mak d ...

Kalau betul better stoplah. Putih dia pun pelik. Hasben warna arang ko boleh terima, knape pulak hasben xleh terima ko sawo matang? Asalnya pon ko xlah hitam. Natural beauty is the best. Untong ler masok prinskot. Get well soon.
Quote emera 18-8-2021 10:32 AM
Aku pernah jumpa dia.. tinggi & putih tak cantik wpun dia nmpk cantik je. Lagi cantik kalau kulit tu ada warna sikit.
Quote nakkomenjugak 18-8-2021 10:37 AM
gerun nya
get well soon

Lihat semua komen(141)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 10:05 PM GMT+8 , Processed in 0.068308 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top