CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ramai Terkejut Tengok Mona Allen Tayang Aset

9-8-2021 12:20 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 12509| Komen: 35

Description: “Saya tidak perasan langsung, masa itu tengah baring.”
“Saya tidak perasan langsung, masa itu tengah baring.”

Itu jawab pelakon Mona Allen ketika dihubungi Utusan Malaysia berhubung video pendek yang seolah-olah menayangkan “asetnya” di InstaStory miliknya baru-baru ini.


Foto: IG


Ditanya adakah dia sengaja mencari atau mengundang kontroversi kerana imejnya di persada seni begitu bersih, jawabnya ringkas.

“Saya tidak terfikir langsung dan kalau boleh mahu nama saya bersih sesuci embun pagi. Bagi sajalah pelapis baharu kalau nak cipta kontroversi ini (tertawa kecil).

“Pula kalau ditanya reaksi suami saya (Pekin Ibrahim), dia biasalah. Tidak ambil pusing dengan cakap-cakap netizen, dia lebih kenal isterinya. Alhamdulillah dapat suami macam dia, syukur sangat,” jelasnya.




Mona yang sudah lengkap dua dos vaksin sejak 14 Julai lalu masih menunggu lampu hijau untuk menyambung semula drama bersiri Hati Yang Dikhianati yang terpaksa direhatkan disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD) sejak awal Jun lalu.

Kongsinya, sebagai mengisi masa lapang Mona memelihara kucing baka Scottish Fold dan Rusia untuk terapi dirinya di kala diri “dikandang” Covid-19.




“Duduk rumah dah buat butter cake, Alhamdulillah tempahan masih ada, syukur terima kasih, teruskan menyokong bisnes kecil saya.

“Sekarang ini bela kucing pula untuk terapi diri. Kadang-kadang emosi terganggu juga, jadi bila ada kucing ini, ada lah masa tambahan alih perhatian daripada asyik mendengar khabar tidak baik fasal statistik kes jangkitan dan kematian,” ujar Mona yang menamakan kucingnya Tipah dan Chombie Allen. -CARI

Sumber: Utusan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote terpaling 9-8-2021 12:36 PM
saje nak cari perhatian lettewhhh..
Quote evlinne 9-8-2021 12:39 PM
Apa rahsia pekin asyik dapat gf cantik
Quote dellema 9-8-2021 12:40 PM
evlinne replied at 9-8-2021 04:39 AM
Apa rahsia pekin asyik dapat gf cantik

Dia ni soft spoken.
Quote cmf_premierleag 9-8-2021 12:41 PM
bosan tgk mona ni berlakon
sejenis kayu dan komfem akak tukar cenel kalo tgk dia kat tv
Quote Whitepinkrider 9-8-2021 12:59 PM
mona ni asyik belakon jahat jurr... cuba lari dr watak antagonis
Quote famri7 9-8-2021 01:07 PM
Lawa muka mcm pelakon2 filipian.
Quote awenda507 9-8-2021 01:07 PM
Whitepinkrider replied at 9-8-2021 12:59 PM
mona ni asyik belakon jahat jurr... cuba lari dr watak antagonis

Muka dia sesuai watak jahat.kikiki
Quote pearl.silver 9-8-2021 01:12 PM
Mana video tayang aset
Quote salmon-suki 9-8-2021 01:18 PM
Mcm lain sket muka dia..ke sbb mekap soft?dlm drama dulu ai pernah tgk,muka dia petak sket mcm model n garang je tgk air muka dia..
Quote Fly_over 9-8-2021 01:22 PM
untung pekin.
Quote Whitepinkrider 9-8-2021 01:24 PM
awenda507 replied at 9-8-2021 01:07 PM
Muka dia sesuai watak jahat.kikiki

ahahaha.. dia punya jeling tu mmg mengancam.. tambah kalau watak goda2..
Quote nakkomenjugak 9-8-2021 01:56 PM
cantik dia ni
Quote kakakgarang 9-8-2021 03:22 PM
evlinne replied at 9-8-2021 12:39 PM
Apa rahsia pekin asyik dapat gf cantik

main sihir haha
Quote imanjannah 9-8-2021 03:24 PM
cantik isteri pekin ni
Quote I.K.A888990 9-8-2021 03:31 PM
suka tgk muka dia time less makeup
mmg cantik dan berlakon pn bagus
Quote Sham143 9-8-2021 03:51 PM
Cantik Mona Allen ni.. Bertuah Pekin Ibrahim..
Quote rendangayam 9-8-2021 03:57 PM
Pekin ni.. Gf semua cantik2.. Tak padan dgn dia yg kepam.. Tp jaman muda dia ensem juga lh
Quote Buritan 9-8-2021 04:11 PM
terpaling replied at 9-8-2021 12:36 PM
saje nak cari perhatian lettewhhh..

Cmn dr kecik boleh beso.. heran jugak aku..
Quote pukulrata 9-8-2021 04:15 PM
mana tayangan ulangannya?

Lihat semua komen(35)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 05:34 AM GMT+8 , Processed in 0.060734 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top