CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

'Banyak Lagi Gambar OK, Nak Juga Guna Gambar Saya Yang Buruk" - Justin Bieber

8-8-2021 01:15 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2729| Komen: 10

Description: Justin Bieber meminta pihak media agar berhenti menggunakan gambarnya yang kelihatan buruk ketika sedang menderita penyakit Lyme.
Justin Bieber meminta pihak media agar berhenti menggunakan gambarnya yang kelihatan buruk ketika sedang menderita penyakit Lyme.

"Saya masih lagi terkejut bila tengok masih ada lagi media yang gunakan gambar-gambar saya yang buruk seolah-olah nak tunjuk yang saya ni sedang sakit, lapor Pagesix.



Kredit foto: IG Justin

"Banyak lagi gambar saya yang okey yang boleh dipilih tapi, mereka sengaja mahu menggunakan foto-foto yang nampak saya sakit dan tidak sihat, ia suatu yang tidak bagus.

"Disebabkan gambar-gambar yang mereka pilih itu ramai selalu tersalah anggap kata saya ambil dadah, sedangkan mereka tidak tahu yang saya pernah hidap penyakit Lyme sebelum ini," katanya.

Justin menghidap penyakit itu sejak dua tahun lalu namun dilaporkan sudah beransur pulih.


Kredit foto: Pagesix


Sekadar info, Lyme adalah penyakit akibat jangkitan bakteria menerusi gigitan kutu. Gejala yang paling umum adalah terdapat ruam kemerahan di kulit akibat penyakit tersebut. 


Sumber: mStar
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nakkomenjugak 8-8-2021 01:35 PM
ko pernah ke hensem pon JB?
Quote chilly 8-8-2021 01:46 PM
Beria la nak orang ambik gamba hensem dia. Hensem ke pon. Perangai tak hensem camera tak boleh nak sorok tau.
Quote makneng 8-8-2021 01:47 PM
Buat la kut mana pung.. Gitu gak muko kau dek bibir. Sejenis white thrash jah.
Quote pooh~key 8-8-2021 05:13 PM
Apa orang kanada mudah kena penyakit lyme ke dekkj? Avril lavigne pun dah kena dekkkkk….
Quote Ayda89 8-8-2021 05:45 PM
Hahah mcm bini jah dah sentap nya
Quote norawestallen 8-8-2021 09:47 PM
Trashy trash…
Quote kukukatablog 10-8-2021 06:51 PM
pooh~key replied at 8-8-2021 05:13 PM
Apa orang kanada mudah kena penyakit lyme ke dekkj? Avril lavigne pun dah kena dekkkkk….

avril tu sepupu dia,
so keturunan kot
Quote hipopotamus 12-8-2021 11:19 AM
kukukatablog replied at 10-8-2021 06:51 PM
avril tu sepupu dia,
so keturunan kot

Serious? Hahahaha
Auh noob gila baru tau info ni.
Quote sarah_ary2 20-8-2021 10:42 AM
kukukatablog replied at 10-8-2021 06:51 PM
avril tu sepupu dia,
so keturunan kot

Avril yg dulu ke yg sekarang ?
Quote iolss 23-8-2021 03:06 PM
Buat la cane..hang ttp busuk JB

Lihat semua komen(10)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 09:45 PM GMT+8 , Processed in 0.072511 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top