CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Rambut Dipotong Kerana Disangka Ada Hubungan Sulit Dengan Suami Orang

8-8-2021 12:55 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1936| Komen: 15

Description: Seorang wanita memotong rambut wanita lain kerana mencurigai mangsa mempunyai hubungan sulit dengan suaminya.
Seorang wanita memotong rambut wanita lain kerana mencurigai mangsa mempunyai hubungan sulit dengan suaminya.

Lapor India Today, pihak polis memberkas empat individu berhubung kejadian berlaku di Gujarat Surat.



Gambar hiasan/India Today

Menurut polis, seorang yang ditahan adalah wanita yang menuduh mangsa mempunyai skandal dengan suaminya, sementara tiga individu lain memalukan mangsa di khalayak ramai.

Mangsa berusia 19 tahun itu datang dari Madhya Pradesh ke Surat bagi mencari pekerjaan.

Dia membuat laporan itu selepas dituduh menjalin hubungan cinta dengan suami orang.

Mangsa dikatakan ditarik keluar dari rumahnya dan diserang oleh suspek.


Sumber: Utusan
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 8-8-2021 01:11 PM
Dah agak dari negara mana
Quote None68 8-8-2021 01:12 PM
Macam2 diaorang ni..
Quote nakkomenjugak 8-8-2021 01:22 PM

tiga individu lain tu mesti sedara/kawan perempuan minik nya
Quote heythere123 8-8-2021 01:50 PM
bila tengok negara, macam tak terkejut dah
Quote Rockafella 8-8-2021 01:56 PM
Kalau berita pelik mesti antara tiga negara ini iaitu China, India dan Indonesia.
Quote kaedahnya 8-8-2021 02:38 PM
ko potong rambut budak pompuan tu buat apa ko potong la laki ko yih
Quote mxsssgi81 8-8-2021 03:28 PM
Potong ko**k yg gtl pttnye..potong rambut kan boleh panjang blk..

Jaga2 encik sop.. berskandal dgn staff pejabat..
Quote Fortiori02 8-8-2021 03:41 PM
Dorang ni apa je sikit, tindakan akan ikut undang2 sendiri. Tp dlm filem, bukan main Insp Sahab2x. Podahhhh
Quote Cik_jantung 8-8-2021 03:59 PM
Pelagii.. Saman jela. Isteri saman skandal kerana ganggu rumah tangga.. skandal saman isteri kerana sentuhan fizikal di khalayak.. laki tak berkutik
Quote Ayda89 8-8-2021 05:47 PM
Jadi kesimpulan nya mmg tu mangsa salah faham atau mmg skandal laki nya
Quote spicygirl3 9-8-2021 05:14 PM
Kalau negara depa ni memang jenis begini ke?
Quote imanjannah 9-8-2021 05:35 PM
dapat bayangkan adengan mcm dlm cite tamil tu..
Quote cmf_premierleag 9-8-2021 05:37 PM
pompuan2 ni mmg bodoh
kalo ko syak laki ko skandal,pi je la tanya confront laki ko depan2
ni tak,pi gaduh dgn org lain
x pasal2 ada musuh
tp dgn laki sendiri takde lak ko nak serang kan.sbb apa..sbb takut kene cerai sbb ko tu takde income.sumenye harapkan suami je
Quote Whitepinkrider 9-8-2021 05:55 PM
Ayda89 replied at 8-8-2021 05:47 PM
Jadi kesimpulan nya mmg tu mangsa salah faham atau mmg skandal laki nya

katanya dituduh.. tak pasal rambut gonjeng
Quote Ayda89 10-8-2021 12:18 AM
Whitepinkrider replied at 9-8-2021 05:55 PM
katanya dituduh.. tak pasal rambut gonjeng

Tak memasal je

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 04:06 PM GMT+8 , Processed in 0.082476 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top