CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Zahida Rafik Takut Botak Rambut Gugur Teruk Lepas Vaksin

6-8-2021 05:07 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 10534| Komen: 100|Original author: Oleh: LilRose

Description: Zahida Rafik di Instagram mendedahkan kesan dos pertama vaksin Covid-19 menyebabkan dia keguguran rambut.
Zahida Rafik di Instagram mendedahkan kesan dos pertama vaksin Covid-19 menyebabkan dia keguguran rambut.

Bagaimanapun, keadaan itu tidak mematahkan semangan aktres cantik berkenaan daripada mendapatkan suntikan dos kedua.



Kredit foto: IG

Dalam hantaran video terbarunya, Zahida tertanya-tanya sama ada pengikutnya mengalami simptom sama dihadapinya.

"Haritu saya ambila dos pertama. Rambut saya keguguran terlalu banyak, saya takut jadi botak.

"Adakah anda mengalami simptom sama seperti saya? Kongsikan apa yang anda lakukan.

"Takut nak ambil dos kedua, tapi saya mesti pergi kerana saya perlu jalankan tanggungjawab saya," katanya.



Kredit foto: IG

Tidak lupa pada golongan anti vaksin, Zahida menitipkan pesanan mereka bahawa semua orang mempunyai pilihan sendiri.

"Kita yang dekat luar tak perlu paksa orang nak ambil vaksin sebenarnya.

"Kalau tak suka, terserah pada anda. Tak payah sibuk nak jaga tepi kain orang.

"Apapun, kalau mereka dah sedia nanti mereka pergilah. Jangan sibuk pasal orang, okey," katanya.



Ada ke di kalangan pembaca keguguran rambut seperti Zahida atau berdepan simptom lain? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kukukatablog 6-8-2021 05:13 PM
gaya dia cakap mcm Jamie Chua pompuan cina singapore tu
Quote cap_ayam 6-8-2021 05:16 PM
bukan sebab faktor usia ke rambut gugur?
Quote lasagna 6-8-2021 05:17 PM
tak, tu sbrnya symptom dah tua..  xde kena mngena dgn vaksin jah!
iols pun cucuk AZ juga, gilos kalau nak smp botak camtu.
Quote Kurex 6-8-2021 05:23 PM
Lainnya muka heshe
Quote samshik 6-8-2021 05:27 PM
Bertudung la nenek.. Nk berniqob pun xper..
Quote Burong_Hantuk 6-8-2021 05:30 PM
Kao buat Botox dulu X tau plak takut... daserrr
Quote tembamgirl09 6-8-2021 05:31 PM
laaa salahkan vaksin pulak...
Quote aechae 6-8-2021 05:36 PM
Dh tua kn standard lh tu rmbut gugur
Quote kakakpositifker 6-8-2021 05:37 PM
anyway anywayyy
Quote heythere123 6-8-2021 05:37 PM
weh, lainnya muka dia ni sekarang
Quote heythere123 6-8-2021 05:38 PM
Kurex replied at 6-8-2021 05:23 PM
Lainnya muka heshe

kan? iols kena scroll banyak kali nak pastikan gambar tu memang dia, bukannya orang lain
Quote heythere123 6-8-2021 05:39 PM
rambut gugur boleh buat treatment acik
Quote teen_angelJB 6-8-2021 05:40 PM
Oh my guchinye muka...
Lain sgt smpai x de bentuk.asal...
Asal berskandal pak menteri..haha
Quote codenamedream 6-8-2021 05:42 PM
Itu tindak balas botox dgn vaksin, diinduce faktor usia.
Quote primarikey 6-8-2021 05:53 PM
Knape aku tgk muka dia dh iras bam jat
Quote alieyrina 6-8-2021 06:02 PM
Kenapa la duk buat muka jd gitu..jauh beza dgn dulu ..tp ig duk puji2 cantik lah..ntah2 kesan ubat lain kut..tambah vaksin dia jd ada efek gitu
Quote Meiizu 6-8-2021 06:22 PM
Kanser kottt
Quote ahlisihircute 6-8-2021 06:41 PM
Faktor ketuaan sebenarnya..
Quote eyansss 6-8-2021 07:10 PM
kak, rambut akak gugur sebab akak dah menua…  tetiba nak salahkan vaksin plak…  hahahah…

Lihat semua komen(100)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2021 05:43 AM GMT+8 , Processed in 0.139817 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top