CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Selalu Dia Mendiva, Tapi Bab Ini Che Ta Paling Jantan!

6-8-2021 01:07 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7465| Komen: 52

Description: Che Ta sekali lagi mencuri tumpuan apabila mempamerkan kehandalannya bersahaja mengopek durian tanpa kain alas mahupun sarung tangan.
Che Ta sekali lagi mencuri tumpuan apabila mempamerkan kehandalannya bersahaja mengopek durian tanpa kain alas mahupun sarung tangan.

Pemilik nama Rozita Che Wan itu mendakwa dirinya paling 'jantan' dalam hal mengopek durian berbanding orang lelaki di dalam rumahnya.



Kredit foto: IG Che Ta

Di Instangramnya, pelakon itu berkongsi video mempamerkan aksi handalnya mengopek durian dengan mudah dan cepat.

Ramai warganet kagum dengan aksinya itu dan tidak menyangka Che Ta handal mengopek durian memandangkan dia sentiasa menonjolkan imej elegan dan ayu.




"Dia pegang durian tu macam pegang rantai emas. Buat biasa je macam PRO.

"Che Ta belah durian macam kupas nyior ja.

"Sempoi Che Ta. Takdak terkemut-kemut dan bukak. Pegang durian pun tak pakai kain, memang sempoi.

"Serba boleh hampa. Pandai jahit, masak, pandai OOTD, pandai kopek durian.

"Selalu tengok Che Ta mendiva ja. Sekarang baru tahu Che Ta lagu mana. Terbaiklah Che Ta. Melawa pun melawa, tapi tang lain pun pro jugak," antara komen netizen.




Sumber: GEMPAK
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K tapi lebih pekat. Takkan sampai kiamat huruf Q akan berbunyi seperti GH.

Bodoh. Quran tu jadi Quqan ke? Dah semua r nak jadikan q Qozita ooooiiii.
Quote midori_katana 6-8-2021 01:16 PM
LadyCarefree replied at 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K ...

sabaq kaka.. tapi mmg betui apa kaka kata.. rumah tu set2 utara depa eja ghumah ja..bukan qumah...
Quote OyenLemas 6-8-2021 01:20 PM
che ta ni. bab ke dapur. mmg terer
Quote kaedahnya 6-8-2021 01:22 PM
LadyCarefree: Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K tapi lebih pekat. Takkan sampai kiamat huruf Q ak ...

*qiamat wak hahhaha
tapi nama qozita tu lawak{:run
Quote eyansss 6-8-2021 01:22 PM
LadyCarefree replied at 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K ...

ada ramai gak yang guna q for gh...  macam hape je memasing...  nak nampak rare kot...
Quote cikpapan 6-8-2021 01:23 PM
LadyCarefree replied at 6-8-2021 01:13 PM
Cheta ni kena masuk balik sekolah rendah dan belajar bahawasanya huruf Q itu bunyinya serupa huruf K ...

Kannss.. semua nak Q. Over nauu
Quote edayildiz 6-8-2021 01:24 PM
i usahkan nk kopek duyan..tgk kulit duyan dah naik bulu roma.
biasa beli duyan yg dh kopek jer..duyan kotak..shedap..zass trus mkn..
kalau kt umah parents blh la sbb ayah n my bruh tlg kopekk..
Quote KIM.K 6-8-2021 01:35 PM
Che ta serupa mak aku la..paling jantan bab kopek derian
Quote AnnaSendin 6-8-2021 01:39 PM
Iols puji chetah bab masak memasak ni.
Quote AnnaSendin 6-8-2021 01:41 PM
Iols puji chetah bab masak memasak ni.
Quote slyfynx 6-8-2021 02:04 PM
bunyi RASA hampir sama dengan GHASA
Qhasa tu macam KASAR je bunyik die.
Nk kene belajar phonic balik ke hape ni?
Rimas la aku.
Xleh eh eja betul2
Quote wolfheart 6-8-2021 02:09 PM
Hebat qozita kopek deqeyan
Quote domok 6-8-2021 02:09 PM
Ok la sbg kategori hantu derian gak, iols salute la che ta terer bukak durian ni. Iols makan hebat tapi memang tak kose la nak bukak sendiri. Pegi gerai pun siap bawak tupperware, suruh seller kupas siap2 isi dalam tupperware.
Quote jijilaaa 6-8-2021 02:20 PM
ceq pun tak qheti bukak derian. nu suruh laki ceq saja yang bukak. cek tunggu masa nak pelahap saja.
Quote Belibis 6-8-2021 02:33 PM
Apa kopek kopek nihhh?? Ha ha
Quote LadyCarefree 6-8-2021 02:36 PM
Edited by LadyCarefree at 6-8-2021 07:43 PM
eyansss replied at 6-8-2021 12:22 PM
ada ramai gak yang guna q for gh...  macam hape je memasing...  nak nampak rare kot...


Macam bodoh. Kalau r kat hujung tukar jadi q betullah. Kalau tengah jadi gh. Bodoh. Tukar semua r jadi q tp bila sebut yg q tengah jd gh. Bangang.

Apapon qozita ni memang ghuper kasaq so apa nak heghan.
Quote edoraixora 6-8-2021 03:40 PM
aku pun kopek duyan x payah guna kain....
nak jugak menyelit, haha
Quote Whitepinkrider 6-8-2021 03:48 PM
ahahaha kannnn go che ta go. laki aku kalau aku takde, dah nak sgt.. dilemparnya je ke lantai tu smpi kemek2 nk kuarkan isi doyan.
Quote lazim 6-8-2021 03:51 PM
Mencangkung macam tu nnt klr kura2.. Xphm knp mak aku ckp mcm tu

Lihat semua komen(52)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2021 06:08 AM GMT+8 , Processed in 0.094743 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top