CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Ikan Bergigi Manusia, Pakar Bingung

6-8-2021 11:48 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1279| Komen: 9

Description: Kehadiran seekor ikan dengan gigi yang pelik ternyata menjadi perhatian ramai dan menimbulkan tanda tanya setelah ia terperangkap di persisiran pantai Outer Banks, Utara Carolina, Amerika Syarikat (AS ...
Kehadiran seekor ikan dengan gigi yang pelik ternyata menjadi perhatian ramai dan menimbulkan tanda tanya setelah ia terperangkap di persisiran pantai Outer Banks, Utara Carolina, Amerika Syarikat (AS).


Foto pelik ikan itu dikongsi di Facebook pada Selasa yang menunjukkan makhluk itu seolah-olah tersenyum dengan gigi yang dimiliki.

Menurut Martin, pemancing yang menangkap ikan itu, dia keluar memancing bersama saudara kembarnya pada Isnin.

Foto: Daily Star

Ujarnya, ikan itu dikenali sebagai ikan Sheepshead kerana memiliki gigi yang pelik.

Namun ia bukan satu-satunya ikan yang mempunyai gigi seperti manusia yang pernah ditangkap.


Nelayan Rusia Aleks Korobov, 50, membingungkan pakar ikan setelah dia menangkap ikan yang kelihatan menakutkan dengan gigi seperti manusia pada tahun 2014. -CARI

Sumber: Daily Star

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nakkomenjugak 6-8-2021 12:36 PM
cantikkk je haa gigi
Quote Taniajingga 6-8-2021 12:44 PM
Masyaallah.. seram je baca
Quote Taniajingga 6-8-2021 12:46 PM
Kalau whitening sikit gigi tu dah boleh jadi model ikan
Quote syamzana 6-8-2021 12:50 PM
tersusun elok giginya. yg belah dlm byk2 mcm ulser tu pun gigi gak ke?
Quote OyenLemas 6-8-2021 12:55 PM
mcm geli pulak nak makan. kuikuikui
Quote Whitepinkrider 6-8-2021 04:00 PM
helok je susunan gigi tu.. tapi takut nk kene gosok dl tak b4 gorengan
Quote any42 6-8-2021 04:07 PM
takutnya tgk
Klau ggi mcm tu yg belah dlm mlut tu ggi jgk ke so ikan mcm ni mkn ape ek
Quote buapakperut 7-8-2021 08:41 AM
lagi lawa dari gigi sohai
Quote Artemesiaa 7-8-2021 10:25 AM
Mutant gak nya dah macam2 bahan toxic dibuang dalam air sungai tasik laut pasti ada effect nya

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2021 01:29 PM GMT+8 , Processed in 0.149781 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top