CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Ustaz Nasihat Para Suami Jangan Sesekali Kentut Depan Isteri!

6-8-2021 09:54 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2762| Komen: 34

Description: Penceramah terkenal Indonesia, Ustaz Abdul Somad (UAS) memberi nasihat kepada golongan suami agar tidak kentut di hadapan isteri demi menjaga hati mereka, lapor Suara.com, semalam.
Penceramah terkenal Indonesia, Ustaz Abdul Somad (UAS) memberi nasihat kepada golongan suami agar tidak kentut di hadapan isteri demi menjaga hati mereka, lapor Suara.com, semalam.


Menurut UAS, perbuatan kentut di hadapan isteri tidak diklasifikasikan sebagai haram namun tidak begitu sopan.

Foto: Ayosemarang

“Rasulullah S.A.W tidak pernah melakukan hal-hal yang menjengkelkan Aisyah seperti memakan sejenis makanan iaitu maghafir yang mempunyai bau busuk kerana isteri baginda tidak menyenanginya.

“Jadi, baginda bersabda tidak akan lagi memakan maghafir dan mengharamkan maghafir untuk dirinya sendiri,” ulas UAS.

Tambah UAS, para suami perlu sentiasa melakukan perkara yang menyenangkan hati isteri sebagai salah satu rukun rumah tangga bahagia.


“Rasulullah sentiasa memanggil Aisyah dengan nama panggilan mesra. Kalau kita tidak mampu begitu, jangan sampa kentut di depan isteri,” katanya lagi. – CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Buritan 6-8-2021 09:58 AM
Aku pulak.. aku yg kentut dpn laki aku.. mana aci.. dia kentutkat aku.. aku kentut dia balik
Quote Whitepinkrider 6-8-2021 09:59 AM
aduhh bukan setakat suami, acik2 seopis pn sama selamba mengentut sambil berjalan2. dah tak grip ke camne tu
Quote sukacactus 6-8-2021 10:02 AM
Edited by sukacactus at 6-8-2021 10:04 AM

Kentut laki aku bisa mengejutkan aku dr tido
Tahan je la nafas slps tu
Quote Dovahkiin 6-8-2021 10:04 AM
Ikut persetujuan. Kalau dua2 pun setuju utk kentut lepas, why not. Dalam hadis tu pun, Nabi s.a.w pun makan maghafir sblm mendapati Aisyah r.a tak suka, lalu dia baginda s.a.w pun da x makan lagi.
Quote miznora 6-8-2021 10:07 AM
Ustat.. Ustat kentut tak depan isteri?
Quote 3chanceno 6-8-2021 10:14 AM
Bagus peringatan Ostad nie..lebih bagus kalau pesan somi2 bersikap lebih bertanggungjawap & jgn jadi bewak!!!
Quote rospinki 6-8-2021 10:15 AM
paling aku tak suka dulu
sungguh menjengkelkan
hodoh perangai
Quote Suchi 6-8-2021 10:16 AM
Orang lelaki suka kentut masa tgh tido taktau napa.
Sama mcm org2 tua kalau laki bini tu amboi berlawanan depa lawan kentut, kita kat bilik sebelah ni takleh tidur plak.
Byk sangat angin org2 tua kan dah la kuar gila kentut tu, kata depa lega kalau kentut besar tu lawas gituh.
Tp iols rasa hat kentut besar ni biasa kureng bau, hat teruk bau kentut yg berdecit2 bg org yg dah 2-3 hari susah nk berak or berak tak lawas tu.
Quote CiliPadiSedap 6-8-2021 10:23 AM
Buritan replied at 6-8-2021 09:58 AM
Aku pulak.. aku yg kentut dpn laki aku.. mana aci.. dia kentutkat aku.. aku kentut dia balik

sweetnya pasang kentut pasti kan makan tempe dan petai
Quote Mopiko 6-8-2021 10:24 AM
kentut la bagus tandanya sihat..cuma sorok lah jangan lah nak kentut je cari bini segaja nak suruh kawan tu marah
Quote nakkomenjugak 6-8-2021 10:27 AM
*sambil tengok abah aku kentut berkali2 sebelah mak*

hmmm mungkin mak dah tak heran la kot.
Quote Kurex 6-8-2021 10:33 AM
Mesti ostad rasa bersalah kentut depan isteri lalu isteri ostad merajuk sehingga ostad berkata2 begini
Quote tikusmontok 6-8-2021 10:39 AM
miznora replied at 6-8-2021 10:07 AM
Ustat.. Ustat kentut tak depan isteri?

Tak kan la..bini muda, masih wangi2
Quote imransulaiman 6-8-2021 10:59 AM
Aku tak pernah dengar emak aku kentut.. Kalau arwah ayah dulu memang selalu..
Quote makadek 6-8-2021 11:01 AM
Whitepinkrider replied at 6-8-2021 09:59 AM
aduhh bukan setakat suami, acik2 seopis pn sama selamba mengentut sambil berjalan2. dah tak grip ke  ...

Ya Allah ye ke.. Boleh selamba mcm tu ye
Quote rosmahisham 6-8-2021 11:08 AM
Ank2 zmn skrg ni pon jenis selamba je kentut..ank aku umur 9 tahun selamba je kentut kuat..puas la marah kat dia..x reti nk control..aku masa kecik dulu segan nk kentut, slu keluar nguap utk hilang kn kentut!
Quote rosmahisham 6-8-2021 11:09 AM
Ank2 zmn skrg ni pon jenis selamba je kentut..ank aku umur 9 tahun selamba je kentut kuat..puas la marah kat dia..x reti nk control..aku masa kecik dulu segan nk kentut, slu keluar nguap utk hilang kn kentut!
Quote Decaffeinated 6-8-2021 11:30 AM
Rupa ustad ni ada macam A K Jailani Kengkang betul tak?

ucaplah syukur bila kentut sebab kalau kentut tak keluar sangat seksa weh

Quote lurve82 6-8-2021 11:37 AM
Anak2 aku berlwn kentut dgn ayahnya..aku pasrah je…aku nk kentut gi toilet atau kat bilik sorg2…kecuali klu tdo tu mana nk sedar..

Lihat semua komen(34)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2021 05:03 PM GMT+8 , Processed in 0.883468 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top