CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Harini Ada Jawapan Kenapa Zizan Tak kawin Lagi" - Zizan Razak Kongsi Video Gadis Viral

5-8-2021 06:00 AM| Diterbitkan: bubuk_bearbear| Dilihat: 7130| Komen: 52

Description: Zizan Razak merupakan seorang pelawak yang serba boleh kerana bukan sahaja pandai menghiburkan orang ramai, malah merupakan seorang pelakon, penyanyi dan pengacara yang "berpengaruh".



Zizan Razak merupakan seorang pelawak yang serba boleh kerana bukan sahaja pandai menghiburkan orang ramai, malah merupakan seorang pelakon, penyanyi dan pengacara yang "berpengaruh".

Instagramnya sahaja sudah hampir mencecah 8 juta pengikut menjadikan dia selebriti tanah air yang ketiga paling ramai pengikut di Instagram selepas Neelofa dan Datuk Siti Nurhaliza.

Namun usianya yang kini mencecah 37 tahun membuatkan dia turut tidak terlepas daripada soalan mengenai jodoh. Walaupun pernah bercinta beberapa kali sebelum ini dengan beberapa selebriti, namun jodohnya mungkin belum lagi tiba.


Baru-baru ini, sebuah video mengenai peminat Zizan Razak menjadi viral di aplikasi TikTok gara-gara meminati pelakon Polis Evo itu dan dia mengatakan Zizan Razak belum berkahwin kerana menunggu dirinya.

Jesteru, video santai itu membuatkan ramai tertarik dan mengharapkan Zizan Razak perasan mengenai gadis berkenaan. Ternyata ia sampai ke pengetahuan pelakon popular itu dan memuat naik semula video TikTok itu di ruangan Instagramnya.

"Harini ada jawapan kenapa Zizan tak kahwin lagi??? apa kata anda??," tulis Zizan Razak.


Menjengah ke ruangan komen, Zizan mendapat ribuan komen dari peminat yang meminta Zizan agar berkenalan dengan gadis itu, rakan selebriti juga turut "memberi restu".


Sudah pasti peminat Zizan pun sudah tak sabar menunggu siapakah bakal jodoh Zizan namun jodoh itu adalah ketentuan ilahi. Harap-harap Zizan dipertemukan jodohnya tak lama lagi, sama-sama kita doakan. - CARI




Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pearl.silver 5-8-2021 07:24 AM
I harap budak tu muncul balik dgn video baru

Abg zizan razak jgn salah paham. Kami maksudkn zizan lain.
Quote cap_ayam 5-8-2021 07:38 AM
semoga berjodohan
Quote nakkomenjugak 5-8-2021 07:38 AM
hahaha jijang mana? jijang ni? jijang semang? jijang marhaen?
Quote sunnylicious 5-8-2021 07:42 AM
zizan ni mcm ada satu aura yang aku tak kenan k bai
Quote xtravaganza 5-8-2021 07:52 AM
sunnylicious: zizan ni mcm ada satu aura yang aku tak kenan k bai


Samaaaaa… aura poyo kot..
Quote Tinot7 5-8-2021 07:52 AM
Gud luck, jijang..
Quote missycutie 5-8-2021 07:53 AM
yo la zizan.....
Quote cheezel 5-8-2021 07:56 AM
melayu ni suka sibuk jodoh org. sensitif kot. bila nk kawin bila nak beranak bila nak tambah anak bila nk dpt anak laki bila nk dpt anak perempuan bila nk beli kereta baru bila nak mampus. elok2 orang tu ok jadi stress plk
Quote dejure 5-8-2021 07:56 AM
sunnylicious replied at 5-8-2021 07:42 AM
zizan ni mcm ada satu aura yang aku tak kenan k bai

Macam budak terencat akal zizan ni..dia dengan kekrul kalau berlakon bersama jadi adik beradik terencat akal mmg sesuai
Quote sunnylicious 5-8-2021 07:59 AM
dejure replied at 5-8-2021 07:56 AM
Macam budak terencat akal zizan ni..dia dengan kekrul kalau berlakon bersama jadi adik beradik ter ...

kejammmmmmmmmm haha
Quote BaeSpring12 5-8-2021 08:38 AM
loooooooool
Quote Normabaru 5-8-2021 08:38 AM
Sian gigih beli beskal nk takel hawa.. Hawa xlayan.. Now dh xrajin naik beskal btol x Lol
Quote TomyamPuteh 5-8-2021 09:03 AM
Sesuai klau si Zizan ni berbinikan Zulin terdampar. Dua2 tak habeh2 meratip psl kawin, kawin, kawin. Pangkal nama pun dh sama. Jodoh la tu kot.

Quote mamajawie 5-8-2021 09:19 AM
bukan dulu jijang ade tunang ke?ke da putus sbab slalu gi seberang cari ayam?
Quote KIM.K 5-8-2021 09:23 AM
pearl.silver replied at 5-8-2021 07:24 AM
I harap budak tu muncul balik dgn video baru

Abg zizan razak jgn salah paham. Kami maksudkn zizan ...

zizan seman   
Quote awenda507 5-8-2021 09:40 AM
Mcm hot stuff je kau zizan padahallll...emm
Quote papadomku 5-8-2021 09:43 AM
adik tu lawa kot. boleh dpt ramai lagi yg lagi helok dari zizan.
Quote Mulotkoyak 5-8-2021 09:48 AM
cheezel: melayu ni suka sibuk jodoh org. sensitif kot. bila nk kawin bila nak beranak bila nak tambah anak bila nk dpt anak laki bila nk dpt anak perempuan bil ...

Tau xpe... Lepas sibuk jodoh org... Sibuk hal bile nak menghentak dpt anak plak... Aduyaiii...
Quote BungaTepiMeja 5-8-2021 09:50 AM
duit kepok2 zizan ni.. tak perlu carik jodoh, jodoh yg carik dia. Nak ngan tak nak je. Mesti ramai kawan perempuan la orang kelakar ni

Lihat semua komen(52)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-1-2022 12:20 PM GMT+8 , Processed in 6.665451 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top