CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Esok? TikTok ori gah Diva AA ditutup sehingga diberitahu kelak!" - Azwan Ali

10-7-2021 01:51 AM| Diterbitkan: bubuk_bearbear| Dilihat: 5791| Komen: 52

Description: Instagram milik pengacara Azwan Ali atau lebih mesra disapa sebagai Diva AA, 55, lenyap sekelip mata selepas digodam Mei lalu.



Instagram milik pengacara Azwan Ali atau lebih mesra disapa sebagai Diva AA, 55, lenyap sekelip mata selepas digodam Mei lalu.

Sejak itu, pengacara sensasi itu membuat akaun Instagram baharu namun dalam mod "private". Dia juga mula aktif memuat naik video di aplikasi TikTok sejak ramadan lalu. 


Namun dalam posting terbaru di TikTok @divaaavazztersohor beberapa jam lalu, Diva AA memberitahu akan menutup akaun TikToknya yang mempunyai 41 ribu pengikut bermula esok.



"See my level. world class only. Duit berkepuk-kepuk, berkepuk-kepuk, berkepuk-kepuk uols... at new vazz condo. Astana Azwana worth RM 1 Million facing KLCC. Diva AA prestigious life, Untouchable..haha kau mampu?"

" So uols, by tomorrow dah tak ada dah TikTok ori gah Diva AA ni, dislike, dislike, dislike. To be closed! So kau meroyanlah dah tak dapat stalk Diva AA prestigious life', katanya.

Tidak dapat dipastikan pula mengapa Diva AA hendak menutup akaun TikTok miliknya itu. Agaknya kenapa ya? 

Pastinya akan membuatkan peminat-peminatnya akan kerinduan kerana tidak dapat lagi mendengar celoteh, "pandangan pedas" dan perkembangan terkini tentang pengacara yang terkenal dengan sikapnya yang lantang itu. - CARI

2

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Adrif

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shark 10-7-2021 02:37 AM

kesah? why border why border
Quote sharlenetexas 10-7-2021 02:52 AM
Duit kepok2 sebab abang transfer kan?

Quote ikhwanayob24 10-7-2021 03:12 AM
Tak silap aku kondo baru dia tu kat sungai Besi..boleh nampak KLCC ke.
Quote sikatkutu 10-7-2021 03:29 AM
ikhwanayob24 replied at 10-7-2021 03:12 AM
Tak silap aku kondo baru dia tu kat sungai Besi..boleh nampak KLCC ke.

[tiktok]https://www.tiktok.com/@divaaavazztersohor/video/6982015974530698523?lang=ms-MY&is_copy_url=1&is_from_webapp=v1[/tiktok]


yeke? tapi ni macam dekat nau ngan klcc.. ke bukan klcc tu. tak berapa jelas





Quote Mulotkoyak 10-7-2021 03:31 AM
ikhwanayob24: Tak silap aku kondo baru dia tu kat sungai Besi..boleh nampak KLCC ke.

Itulah mslhnye... Umah ak lg dkt dgn klcc x kecoh mcm die mengeluppr dgn buah dada die sebesar buah pelaga tuh...
Quote ikhwanayob24 10-7-2021 03:37 AM
sikatkutu replied at 10-7-2021 03:29 AM
yeke? tapi ni macam dekat nau ngan klcc.. ke bukan klcc tu. tak berapa jelas

mana ada dia tunjuk KLCC cuma dia selalu buat ayat trademark je..mungkin kondo kayangan kot..hehe
Quote ikhwanayob24 10-7-2021 03:38 AM
Mulotkoyak replied at 10-7-2021 03:31 AM
Itulah mslhnye... Umah ak lg dkt dgn klcc x kecoh mcm die mengeluppr dgn buah dada die sebesar bua ...

Azwan ali ni sebenarnya ok..cuma RIAK je tak bertempat..berbuka puasa kat hotel pun nak tunjuk.
Quote Mulotkoyak 10-7-2021 03:40 AM
ikhwanayob24 replied at 10-7-2021 03:38 AM
Azwan ali ni sebenarnya ok..cuma RIAK je tak bertempat..berbuka puasa kat hotel pun nak tunjuk.

Dh spesis lonely deknon... Haruslah kne heboh kn dan bercerita. Adik beradik,  ank bini xde. Hp die la kwn die tu.
Quote scrocth 10-7-2021 03:44 AM
sharlenetexas replied at 10-7-2021 02:52 AM
Duit kepok2 sebab abang transfer kan?

Kalau betul? Sila mereput bersama ya?
Quote MissYouSayang 10-7-2021 06:07 AM
Aku perasan kaki bapok tua ni berkudis
Quote rastaf 10-7-2021 06:21 AM
Dia ni tak ada kawan ke. Tengok gi mana2 sorang diri je
Quote Tinot7 10-7-2021 07:03 AM
MissYouSayang replied at 10-7-2021 06:07 AM
Aku perasan kaki bapok tua ni berkudis

Sampai ke situ hang dok memerhati...
Quote laksmanabentan 10-7-2021 07:07 AM
MissYouSayang replied at 10-7-2021 06:07 AM
Aku perasan kaki bapok tua ni berkudis

kudis sbb diabetis ker uollssss???
oppssss...


Quote ajinomotonosuga 10-7-2021 07:19 AM
rastaf replied at 10-7-2021 06:21 AM
Dia ni tak ada kawan ke. Tengok gi mana2 sorang diri je

Sapa nk kawan ngan pondan giler haaaa

See my lebel laaaa...ilmuan hoccay..ko hade?

Kucing kurap pun takmo kawan pondan gemok ni..lowwwwww clazzz dia kata!!
Quote noor2 10-7-2021 07:22 AM
Duit berkepok pun duit ko curi dari rakyat.  X malu satu family pencuri.  Moga masuk neraka semua
Quote Normabaru 10-7-2021 07:27 AM
Mulotkoyak replied at 10-7-2021 03:31 AM
Itulah mslhnye... Umah ak lg dkt dgn klcc x kecoh mcm die mengeluppr dgn buah dada die sebesar bua ...

Hahaha. Buah pelaga terus ko bg. Mmg sesuai namamu itu dik mulutkoyak. Haha
Quote misuke 10-7-2021 07:35 AM
Takpe..tunjuk je level ko sampai dlm kubur deknok..ahkak x heran
Quote kiah_mai_pulak 10-7-2021 07:41 AM
tahikkk kau lahhh.. kau nk tutup tiktok ke kau nak kambus henpon ko dlm kubur ke,, ingt org mggelupur ke????????
Quote matbad 10-7-2021 08:39 AM
dia ni kalau tak buat publisiti murahan, tak carut kat retis sana sini, tak maki hamun, sapa nak ingat dia? buat sbb nak org malaysia ingt dia ja. tak mau sendu. kalau dia sendu jd la mcm jafaar on tu

Lihat semua komen(52)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2021 05:48 PM GMT+8 , Processed in 0.089251 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top