CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Meninggal Pun Kos Tinggi" - Hubungi Noorkhiriah Kalau Tak Mampu Urus Jenazah

9-7-2021 05:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1010| Komen: 11

Description: Noorkhiriah meminta sesiapa yang tidak berkemampuan untuk menguruskan jenazah waris mereka agar menghubunginya.
Noorkhiriah meminta sesiapa yang tidak berkemampuan untuk menguruskan jenazah waris mereka agar menghubunginya.


Kredit foto: IG Noorkhiriah

Katanya, di kala semua sedang terkesan dalam tempoh pandemik ini, dia bersedia memberi bantuan memguruskan jenazah secara percuma.

Rata-rata pengikutnya memuji usahanya dalam mewujudkan pertubuhan tersebut.

"Jangan tanya berapa kena bayar. Sesen pun tak payah.



"Terima kasih kepada yang menyumbang. Sumbangan kalian mampu menggerakkan @pertubuhanamalnurbykhiriah pergi sejauh ini," tulisnya di Instagram.


Sumber: Gempak

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MsCinderella 9-7-2021 05:12 PM
cin dah pernah guna khidmat van jenazah khiriah ni..bawa kawan cin..
dr hosp serdang ke aloq setaq..budak2 pun bagus..kerja bagus.
yg bawa tu pun buat kerja sukarela...muda2 lagi
Quote jemahjacjon 9-7-2021 05:12 PM
Itulh realiti skrg. Hidup susah mati pun susah
Quote Tinot7 9-7-2021 05:41 PM
MsCinderella replied at 9-7-2021 05:12 PM
cin dah pernah guna khidmat van jenazah khiriah ni..bawa kawan cin..
dr hosp serdang ke aloq setaq. ...

Takziah kpd keluarga kawan cin
Quote nakkomenjugak 9-7-2021 05:44 PM
hidup mahal mati pun mahal~

*bak kata apek 3 madu
Quote lavendernovella 9-7-2021 08:49 PM
Khidmat mulia ni. {:love
Quote Adrif 9-7-2021 09:38 PM
alhamdulillah..

one day, bila aku mampu dan berharta. aku pun akan buat benda yang sama. insyaallah.

"One good act is like a small stone.
Throw it into a calm lake, and it'll cause massive ripples."
Quote tagas 9-7-2021 10:21 PM
Br urus jenazah mertua

kena cas 730 mandi jenazah n kapan

ok ke rege tu
Quote CikYaYaYa 11-7-2021 04:49 PM
hidup pon susah mati pon susah bab kata apek yg nak bunuh diri dlm citer P.Ramlee
Quote TomyamPuteh 11-7-2021 04:54 PM
Alhamdulillah kak. Tahniah. Bnda baik Sgt tu.
Quote teen_angelJB 11-7-2021 06:33 PM
tagas replied at 9-7-2021 10:21 PM
Br urus jenazah mertua

kena cas 730 mandi jenazah n kapan

Kat tmpt me aritu..mandi,urus semua 450..
Tapi van,kebumi lain harga..
Quote tagas 11-7-2021 07:58 PM
teen_angelJB replied at 11-7-2021 06:33 PM
Kat tmpt me aritu..mandi,urus semua 450..
Tapi van,kebumi lain harga..

Oo ni siap van

Lihat semua komen(11)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-10-2021 01:02 AM GMT+8 , Processed in 0.093181 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top