Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Ugut Nak Bunuh Diri, Fara Ke Yang Hantar Santau Ke Rumah Shuk?

5-7-2021 10:26 AM|Oleh: LilRose| Komen: 225

Ingatkan sudah tamat dan boleh menarik nafas lega, rupanya rumah tangga Shuk Sahar  dan isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah masih diganggu individu bernama Fara.

Dalam kemas kini terbaru di Instagramnya, Rossa memuat naik video mendakwa ada individu cuba menghantar santau.



Kredit foto: IG

"Ada empat talinya, satu sudah terlepas. Tinggal talinya saja.

"Untuk si pembuat yang buat mcm ni, aku tak tuduh sesiapa. Semoga cepat bertaubat. Jangan buat syirik nak hantar santau ampai rumah bagai!" katanya.



Di ruangan komen, rata-rata warganet bagaimanapun mendakwa perbuatan syirik itu dilakukan Fara yang masih membuat onar.


Kredit foto: IG

Malah, sebelum itu Rossa berkongsi tangkap layar perbualan dengan Fara yang mengugut mahu terjun bangunan kediamannya dan menikam diri sendiri kerana Shuk seperti tidak mempedulikan perasaannya yang kesepian.


Kredit foto: IG

Dia juga berkongsi video Fara bergaduh dengan Shuk di dalam kereta dalam keadaan tidak keruan seperti kerasukan mahu mengoyak baju dan memukul diri sendiri.



Kata Rossa, dia sudah memberi izin untuk berkahwin dengan Shuk, tetapi Fara yang tidak dapat menerima keluarga dan anak-anaknya.


Kredit foto: IG

Dah kacau rumah tangga orang, nak bolot semua seorang pula dia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 225
Komen

Previous : "Doakan saya juga dapat didik anak2 sebaik ini", Netizen puji cara Ozylnn dan Johan didik anak

Next       : Azman Idris Sakit Barah Prostat, Buah Pinggang Kronik

Komen Terbaru

Quote acikbrown 26-7-2021 10:08 AM
rajin pulak bini si syuk ni melayan...

esok lusa merempan pulak kat medsos

Lain-lain Komen

Quote ellejo 5-7-2021 10:36 AM
biasanya orang tanam. ni terdampar begitu pelik betul.

Quote sarah82 5-7-2021 10:36 AM
Aku rasa mcm bodohnya pi boh bagi org jumpa.. Biasanya kalau main tuju2 ni.. Depa akan tanam supaya x boleh jumpa.

Quote slyfynx 5-7-2021 10:40 AM
Don't stick your **** into crazy.
Quote Su_annur 5-7-2021 10:47 AM
Rsa fara nie mental la...shuk xlayan dy buat gitu nk bg shuk bg phatian dkt dy...klu tgk ig kn slalu serra nie buat video msk2 ke pkai tlekung ke....fara pn akn buat pkara cmto buat video msk pkai tlekung dy mcm nk tiru pe yg serra buat
Pasto kn skrng syuk kn busy gn cafe...lps hbis kje kt cafe dy blik umh mkn pe yg serra msk...msti fara mkin hri mkin geram sb syuk xda msa gn dy
Quote PinkyPie 5-7-2021 10:54 AM
Persoalannya, kenapa Syuk??
Quote QueenCaramel 5-7-2021 10:57 AM
PinkyPie replied at 5-7-2021 10:54 AM
Persoalannya, kenapa Syuk??

Syuk je yg nk kt die dulu..tambat terus la syuk sis..hehe
Quote Kurex 5-7-2021 11:05 AM
Cantik sgt ke fara? Kalau syuk tu ye la tak boleh nak dikategorikan apa...
Quote jiwakacau06 5-7-2021 11:09 AM
jd syuk tu xda pn ptus dgn farra ni...pdn muka syuk...
Quote akuMNdia 5-7-2021 11:10 AM
tahniah la dapat skandal psiko.
Quote kwekkwek 5-7-2021 11:11 AM
apa teruk sgt fara ni
Quote KelisaOren 5-7-2021 11:15 AM
Sah2 guna khidmat bomoh temberang sebab bahan santau terdedah gitu
Quote bellaamsar 5-7-2021 11:22 AM
Acah2 nk terjun. Terjun je la betul2.. hidup pun menyusahkan orang
Quote LautBiru52 5-7-2021 11:23 AM
Konon seronok ada skandal. Sekali bala yg dapat {:smile
Quote StokinKuning21 5-7-2021 11:27 AM
Utk stopkan benda2 camni.. toksah layan toksah respon.. pandai2 la dia nak hidup.. tak pun report je polis..
Apepun.. padan muka.. sape suruh scandal2
Quote kucingitam 5-7-2021 11:29 AM
lantak pi lah...ritu biini dia kemain eksen kan
Quote ImpianSeroja 5-7-2021 11:30 AM
Zaman 2021 pun masih ada santau santau.hmmm
Quote chandrahusin 5-7-2021 11:33 AM
padan muka nak berskandal bagai
dapat yg psiko
cash!!
Quote nakkomenjugak 5-7-2021 11:37 AM
cashhhh on delivery!
ko nak terjun? silakan. harap ekau tegelincir dari balkoni tu
syuk, haaa carik lagi WAP psiko, konon hebat in renjeng, haaa sekali bawak bala ke rumah
ps: anboi nama bini syukkkk. banyak tajwid sungguh
Quote miemiecha 5-7-2021 11:46 AM
cash utk miniknya yg bella 2.0 kah??
biniknya dlu kan eksen amat msa dah berbaik..

takziah ler...

sampai skrg xleh blah syuk kepam yg d rebutnya..

Lihat semua komen(225)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top