CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Saya Jual Basikal Bukan Kerana Sudah 'Kering' - Hafizh

1-7-2021 05:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1856| Komen: 4

Description: "Saya jual basikal bukan kerana sudah 'kering'."
"Saya jual basikal bukan kerana sudah 'kering'."

Itu penjelasan pelumba Moto2 negara, Hafizh Syahrin, 27, terhadap tindakannya menjual basikal kesayangan dengan harga RM42,000, kelmarin.



Kredit foto: IG Hafizh

Pelumba asal dari Ampang itu berkata, basikal dibeli dua tahun lalu jarang digunakan selain hasil daripada jualan itu boleh digunakan untuk menampung perbelanjaan sepanjang tempoh berada di luar negara.

"Saya juga ada beberapa jenis basikal lain dan jika menjualnya boleh perbelanjaan tiket penerbangan dan penginapan ketika menyertai kejohanan nanti," katanya.



Terdahulu, Hafizh menerusi Instagram mahu menjual basikal Shiv TT dengan nilai pasaran dikatakan mencecah lebih RM70,000.

Basikal terbabit sering digunakan untuk beriadah terutama selepas berakhir musim perlumbaan di luar negara dan tanda harga jualan adalah RM42,000.


Sumber: Gempak

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mamajawie 2-7-2021 12:31 AM
Dia x larat nk kayuh basikal sejak berbini..bek kayuh bini jahh..{:smile{:smile{:smile
Quote Jolabu 2-7-2021 11:37 AM
Kalau ulasan moto GP aku lebih suka tenggok di Trans7 Indon dari rtM sport, pengulas dia sgt informatif dan seronok nak denggar, penggulas sukan malaysia takda lagi ke MCM Allayarham Hasbullah Awang mempunyai daya penarik UTK kita mendengarnya begitu juga kalau badminton sapa omputih otai bekas pemain perempuan tu, memang ok, kalau Roslin Hashim yg ulas boleh menguap jawabnya
Quote heythere123 31-7-2021 10:31 PM
okay la tu, kira basikal tu pun jual la dari buat semak sebab dah jarang guna
Quote heythere123 31-7-2021 10:31 PM
anyway, rambut karatz tu tak kena dengan muka melayu dia

Lihat semua komen(4)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 10:04 PM GMT+8 , Processed in 0.076614 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top