CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Anak Azmin Lawan Syed Saddiq, Akhirnya Dia Kena Kecam Netizen!

1-7-2021 05:54 PM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 15244| Komen: 100|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: Anak Azmin lawan Syed Saddiq, akhirnya dia kena kecam netizen!Status ahli parlimen Muar, Syed Saddiq yang memuat naik gambar bersembunyi di sebalik sepapan telur telah mengundang kemarahan anak Menter ...




Foto:



Status ahli parlimen Muar, Syed Saddiq yang memuat naik gambar bersembunyi di sebalik sepapan telur telah mengundang kemarahan anak Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Azmin Ali iaitu Basheer Azmin.

Ianya rentetan Saddiq yang kononnya terpaksa menarik balik kenyataannya pada tahun 2017 iaitu bersetuju bahawa bakal Perdana Menteri Malaysia adalah Azmin Ali.

Basheer menganggap itu satu penghinaan kepada ayahnya lalu mengkritik Saddiq yang sengaja mencipta publisiti murahan.


Foto: Twitter
Foto: IG


Berikutan itu, netizen mula menjawab komen tersebut dengan jawapan penuh humor atau pun sarkastik kerana siapa yang mencipta publisiti murahan sebenarnya?

Foto: Twitter

Foto: IG


Ada pula yang meminta agar keluarga para menteri tidak menggunakan sosial media kerana ia lebih menonjolkan kebodohan berbanding kebaikan. Apa pula pendapat anda? - CARI




1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dua_chzy 1-7-2021 05:56 PM
Mana satu anak luar nikah Anwar dan Samsidar?
Quote encikWawad 1-7-2021 06:03 PM
nasib takde yang lebih sadis tepek skendel jemin dgn kepsyen mak tiri ko kem salam or gambor dibah aa dengan kepsyen macik dari neraka kem salam
Quote naina 1-7-2021 06:05 PM
Mana satu yang bernama Fara yang ada simpanan juta dollar tuhh
Quote Cik_jantung 1-7-2021 06:14 PM
Zwman rakyat tgh susah ni elok la anak beranak menteri diam.. klu ko taknak jejak kawasan anta bekalan makanan..elok ko diam je .. free bodoh je dapat.. tau la bodoh tu free
Quote bulan_gerhana 1-7-2021 06:19 PM
chuppppp yg mana satu tuan empunya twit tuh??

sorry iols mmg x kenal anak beranak heols ni... kenal dek beradik heols je sebab mendonia seantero mesia ber kontroversian sesaje
Quote Orix 1-7-2021 06:23 PM
who r yuss nau
Quote Minami2013 1-7-2021 06:26 PM
Anak azmin pun sama mencabup. Dah kenapa menyampuk, bapak hang mmg tak layak jadi PM. Sbb I pun dulu sama mcm syed saddiq ingat dia berpotensi. Rupenye
Quote haifawehbe 1-7-2021 06:36 PM
anak jemin ni x tahu ke 1 msia tgh terbakor dgn ayah ko? ayah ko punca kes cobid naik & ramai org mati.. dasar anak pembunuh..
Quote xy_daen 1-7-2021 06:39 PM
Suh dia check dna la sape bapak dia sebenar..
Quote makcun14 1-7-2021 06:40 PM
Sempudal lawan sempudal ... begitulah
Quote makcun14 1-7-2021 06:43 PM
dua_chzy: Mana satu anak luar nikah Anwar dan Samsidar?

Afifa katanya..  
Cer check dna ngan nurul izzah lol
Quote xpdckelate 1-7-2021 06:44 PM
gaduh la kome dulu sekapal elok2 je peluk cium bagai now berpecah dah nak londeh melondeh
Quote aint 1-7-2021 06:46 PM
padan muka anak jemin... ada hati nak kondemn org lain padahal Azmin Ali tu tak guna ....
Quote nakkomenjugak 1-7-2021 06:51 PM
kalau iols jadik bash err ni, iols diam2 makan rete bapak. bapak ko memang tak layakkkkk, terimalah hakikat! jangan harap nak cium bau bekas kentut kat kerusi empuk PM punnnn
Quote ultra78 1-7-2021 06:57 PM
Orang lelaki walau sebenci mana pun kat seseorang, tapi bila tengok anak perempuan orang tu yg cantik-cantik tetap on jugak....




Quote tripleid 1-7-2021 07:04 PM
Quote MissYouSayang 1-7-2021 07:04 PM
Ank2 si sempudal tershial ni mmg kuat menyalak dekat socmed.
Quote ChildrenOfBodom 1-7-2021 07:07 PM
Bapak burit anan retarded
Quote KIM.K 1-7-2021 07:10 PM
Hebat fam ni menunggang. Nampak elok dari anak pak arab

Lihat semua komen(100)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-1-2022 05:54 PM GMT+8 , Processed in 0.276712 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top