CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dah Bosan Melanc*p Di Rumah Sebab PKP,"- Berani Mati Mengaku, Siapa Tu?

1-7-2021 12:04 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 18707| Komen: 78|Original author: Oleh: Saiful

Description: Dah sebulan lebih PKP untuk putuskan rantaian virus Covid-1i.
Dah sebulan lebih PKP untuk putuskan rantaian virus Covid-1i.

Ramai yang terkesan selepas berkurung di rumah.

Tanpa disedari, sebenarnya bila kebosanan di rumah, ada pula yang cenderung melakukan aktiviti yang tak baik contohnya menonton porno dan beronani.

Gambar Hiasan

Mengejutkan perkara ini diakui sendiri oleh seorang pereka fesyen tempatan popular di Malyasia.

Siap muat naik gambar di di Instagram.

Katanya dia dah bosan onani di rumah.

Foto: VIA Murai.my


Bukan itu sahaja, pereka fesyen yang selalu mencetuskan kontroversi degan koleksi anehnya itu juga mengeluh dengan fasa Pelan Pemulihan Negara (PPN). yang diperkenalkan kerajaan.

"Dah bosan lancap,nak mula balik workout. Nak tunggu fasa 1- 1000 sampai Menopouse pun tak kan habis," tulisnya.

Sudahlah banyak pengikut di Instagram, takut pula ramai yang terepngaruh kalau macam ni.

Siapa agak-agaknya gerangan pereka fesyen itu ya? Jeng Jeng Jeng. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (2 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote adra5028 1-7-2021 12:09 PM
HD kah orangnye?
Quote slyfynx 1-7-2021 12:11 PM
Retis ni, bile lockdown bising xde keje.
Bile longgarkan bising jgk.
Bile yang sedang2 pun bising jgk.
Abis nk ape?
Siyes weh.
Quote AbukRokok 1-7-2021 12:18 PM
jeng jeng sape tu
Quote dudaberhias 1-7-2021 12:18 PM
siapa dia ye ni? tah pape tu pun nak bagitahu...

yang iols tertanya sebab dia kan pereka fesyen...

sudah tentu dia melan pakai tangan...
tapi adakah dia melan di depan atau di belakang?

top ke bottom gittew...

lelaki straight ke tidak tu sudah pasti semua dah tahu dan dapat hidu dari karier beliau.
Quote AbukRokok 1-7-2021 12:18 PM

HD sapa?Hannah delicious?

Quote nakkomenjugak 1-7-2021 12:20 PM
Melancap jeee. nanti yang pancit ekau jugakkk. dah bini/gayahan tak puas. iols cuma tersenyum sinis
Quote KIM.K 1-7-2021 12:21 PM
dudaberhias replied at 1-7-2021 12:18 PM
siapa dia ye ni? tah pape tu pun nak bagitahu...

yang iols tertanya sebab dia kan pereka fesyen.. ...

Tu pasal tengku2 macam meol tak gi buat baju dengan dia.
Bagi kain dia buat lap
Quote dudaberhias 1-7-2021 12:23 PM
AbukRokok replied at 1-7-2021 12:18 PM
HD sapa?Hannah delicious?

HD tu Hatta Doll matte bottom kot
Quote dudaberhias 1-7-2021 12:25 PM
KIM.K replied at 1-7-2021 12:21 PM
Tu pasal tengku2 macam meol tak gi buat baju dengan dia.
Bagi kain dia buat lap

kurlast kaka... tapi tak payah la kita gigih buat baju dekat designer2 ponen perasan syok sendiri dan kekwat ni...
design baju theyols bukan cantik mana pun... lagi lawa yang orang buta jahit... baik hantar buat baju dekat orang buta...
Quote kukukatablog 1-7-2021 12:32 PM
DIBA AA dari dulu mengaku xde sapa nak bukak tread khas untuk tu
Quote tembamgirl09 1-7-2021 12:37 PM
bangga dedahkan aib sendiri, hohoh kalis neraka kot
Quote AbukRokok 1-7-2021 12:38 PM
dudaberhias replied at 1-7-2021 12:23 PM
HD tu Hatta Doll matte bottom kot

ohhhhh.....
Quote Adrif 1-7-2021 12:39 PM
mula2 aku macam.. ape benda thread ni..

lepas tu bila tengok tuan tanah.. oh.. dia..

selalu thread pelik2 ni mesti dia
Quote Buritan 1-7-2021 12:41 PM
KIM.K replied at 1-7-2021 12:21 PM
Tu pasal tengku2 macam meol tak gi buat baju dengan dia.
Bagi kain dia buat lap

Hang ni tengku kaaa.  Kayooooki
Quote Tinot7 1-7-2021 12:44 PM
Sapa nih? Glamer tak?
Quote kakigojes 1-7-2021 12:55 PM
kukukatablog replied at 1-7-2021 12:32 PM
DIBA AA dari dulu mengaku xde sapa nak bukak tread khas untuk tu

Hahahah teringat dia kata, cikcap cikcap.. habis sabun tu
Quote manehnya 1-7-2021 01:11 PM
Cukop2 la lancap tu... Cubaa cari b3nda lain, hobi baru ka

Jenuh b3calaq la daging tuh
Quote nipskacang 1-7-2021 01:20 PM
Pereka fesyen sendu mana ni   
Quote tikusmontok 1-7-2021 01:21 PM
AbukRokok replied at 1-7-2021 12:18 PM
HD sapa?Hannah delicious?

Hatta tersebutlah kisahhhhh.....

Lihat semua komen(78)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 04:48 AM GMT+8 , Processed in 2.235122 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top