CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Nourul Depp Merajuk, Pindah Nanti Nak Pergi Senyap-senyap Je

18-6-2021 07:16 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 6180| Komen: 57|Original author: Oleh: LilRose

Description: Nourul Depp terkilan apabila hasratnya ingin berpindah ke negara jiran dihina dan dikecam warganet.
Nourul Depp terkilan apabila hasratnya ingin berpindah ke negara jiran dihina dan dikecam warganet.

"Saya nak pindah tak pakai duit orang pun. Saya hanya buat hal sendiri tapi dikecam seperti sudah menyusahkan orang lain," luahnya seperti dipetik daripada Harian Metro.


Kredit foto: IG

Kata penyanyi yang bakal memulakan hidup baru dengan keluarha di Bali pada bulan depan, dia kesal keputusannya itu dikecam teruk.

"Saya jadi sangat sedih apabila dihina dan dikecam teruk. Saya tak kacau hidup orang atau minta tolong mereka kemaskan barang saya pun.

"Apabila jadi begini saya dah tak mahu keluarkan apa-apa kenyataan selepas ini. Bila saya pergi nanti, saya akan pergi saja. Tengok saja perkembangan di Instagram," katanya.

Walaupun tidak membaca komen di Instagram, namun ada yang menyampaikan kepadanya dan ia membuat penyanyi itu lebih tertekan.



"Sudahlah saya kena hadap pelbagai cabaran untuk proses berhijrah ini dan kelam kabut uruskan hal-hal lain, tapi bila dengar komen-komen negatif saya terus rasa tak nak kongsi lagi," katanya.

Tambahnya, dia dan keluarga ingin berhijrah ke Bali demi mendapatkan pendidikan terbaik untuk anak-anak selain tiada komitmen kerja dan suaminya sudah bersara.

Yang hina, kecam tu dengki ke? Kenapa sakit hati sangat dengan Nourul ya? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote md_nana 18-6-2021 07:36 PM
dia nk pindah mana ni? dr hr tu sibuk nk. pindah tp aku x laaa baca masa tu.
Quote Kurex 18-6-2021 07:44 PM
tak memberi impak.. lain la kau setaraf kak nita, orang tercari2, tertanya2.  Kau who are youssssss
Quote sparkly 18-6-2021 07:44 PM
hhahhaahaa seriously? nak pindah, hang pindah je lah, awat nak kesah sgt pasal netizen
Quote sparkly 18-6-2021 07:45 PM
md_nana replied at 18-6-2021 07:36 PM
dia nk pindah mana ni? dr hr tu sibuk nk. pindah tp aku x laaa baca masa tu.

dekat je…bali
Quote Carcosa 18-6-2021 07:46 PM
Ehh diam ah! Nak berambs tu berambs je lah. Beso sgt laki ko tu, acah2 mcm dpt kawin Johnny Depp. Puiiii!!
Pdhal matsalleh kertu je ndak kan ko.
Quote miracle_forever 18-6-2021 08:01 PM
sehari selembar benang (thread) utk cover citer makcik ni nak pindah eh? boleh je sambung kt thread yg ada, kan? ke acik ni mmg ada gang kat cari utk bukak benang pasal dia tiap hari?
Quote msdummy.2018 18-6-2021 08:22 PM
Ek eleh..mmg rmi dh org sakit jiwa skang...ko nk sgt ber insta 24jam..nahhhhh..hadaplah cerca bagai..takkan nk hadap puji jer kot..  adoiiii
Quote Tinot7 18-6-2021 08:36 PM
Org tak kecam dia pindah.. org kecam kalau dia pindah pastu tak habis2 pompang2 benda buruk psl mesia.. tu jahh..
Quote helicornia 18-6-2021 08:39 PM
kt forum ni pun ramai yg suruh berambus.tk faham apa salah nurul.klu lopak tu faham la jugak klu disuruh berambus
Quote guesswho09 18-6-2021 08:40 PM
Bestnya pindah bali
Quote LadyCarefree 18-6-2021 08:44 PM
Tok lakinya suka Bali dan pernah teringin nak duduk Bali. So now is the time la. Nanti mak atau paknya mati, diorang semuanya pindah france la pulak kot. Lakinya anak tunggal. Oklah tu kira beruntung kak nurul. Yg xsuka dia xtau kenapa.
Quote Boomibulat 18-6-2021 08:49 PM
Berpindah ke tanah leluhur..
Quote krustykrab 18-6-2021 09:14 PM
Apa yg netizen kutuk2 hang tu nurul oiii
Quote Rara77 18-6-2021 09:15 PM
hello ssuceme whoruyuss
kisah pula netijen ang nk pindah yindon pun kami tak akan ambil tahu
Quote uori 18-6-2021 09:17 PM
awatlah hang layan depa tu

jangan lupa beli ole2 kat iols yang sokong penuh untuk chuols berpindah tau
Quote kiah_mai_pulak 18-6-2021 09:19 PM
adoiiiiii tak abis lagi ke cerita minah ni nk pindah?
Quote salmon-suki 18-6-2021 09:30 PM
Pegi jelaa...rasanya xde sapa kesah pn..dia pn dah tak relevan dlm industri..{:smile
Quote Ferr_Remy 18-6-2021 10:59 PM
Hahahaha nak attention sgt ke die ni? Dah nak pindah tu pindah je la. Takde sape kisah dan larang pun. Hang pun bkn releven pun kt Malaysia ni.
Quote namr 18-6-2021 11:01 PM
Ek eleh..blah je la, bukan orang kisah pun

Lihat semua komen(57)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 08:51 PM GMT+8 , Processed in 0.081328 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top