CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Garang Sangat Tengking Polis Di SJR, Wanita Kini Disiasat Polis Sabah

18-6-2021 05:50 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5707| Komen: 70

Description: Siasatan menyeluruh akan dijalankan berkaitan rakaman video tular memaparkan seorang wanita menengking anggota polis di sebuah sekatan jalan raya (SJR) sejak semalam.
Siasatan menyeluruh akan dijalankan berkaitan rakaman video tular memaparkan seorang wanita menengking anggota polis di sebuah sekatan jalan raya (SJR) sejak semalam.

Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hazani Ghazali berkata, pihaknya akan memanggil wanita terbabit untuk diambil keterangan bagi membantu siasatan menyeluruh membabitkan kedua belah pihak sebelum tindakan lanjut diambil.




“Sekiranya terbukti benar ada anggota polis yang mengeluarkan kenyataan menyinggung perasaan wanita terbabit, kita akan ambil tindakan.

“Tindakan juga akan diambil sekiranya terbukti wanita itu menjadi punca ketegangan yang berlaku di SJR berkenaan,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Sementara itu, ketika ditanya mengenai dakwaan polis tidak sepatutnya mengeluarkan saman berikutan cukai jalan berkenaan tidak dapat diperbaharui ketika penguatkuasaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), Hazani berkata, cukai jalan kenderaan wanita berkenaan tamat sejak awal tahun ini.


“Perkara itu tidak dapat diterima kerana penguatkuasaan PKP pernah dihentikan dua kali sebelum ini. Walaupun cukai jalan tidak boleh diperbaharui, mengapa insurans kenderaan tidak diperbaharui,” katanya.

Terdahulu, kejadian tular berkenaan dipercayai berlaku pada 1 Jun lalu itu menerima pelbagai reaksi termasuk kecaman daripada netizen walaupun tidak diketahui punca sebenar kejadian berkenaan.


Sumber: K! ONLINE

Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Megikari 18-6-2021 06:21 PM
Ngeri aku tgk jeans dia, takut je time dia tengah menjerit2 gitu tertetas benang
Quote matchstick 18-6-2021 06:32 PM
Pakai tudung tersembul sana sini

-lobainita
Quote sofyayra 18-6-2021 06:43 PM
Rengsek tgk pakai tudung sembul sana sini, pastu yang jenis pakai t shirt lengan pendek pastu pakai tudung, pakai tudung seluaq senteng


Quote KIM.K 18-6-2021 06:53 PM
Megikari replied at 18-6-2021 06:21 PM
Ngeri aku tgk jeans dia, takut je time dia tengah menjerit2 gitu tertetas benang

Aku risau nenen dia dekat sgt dgn kepala polis tu. Itu yang dia tengking suruh jauh2 kot
Quote doubleA 18-6-2021 07:16 PM
Wawa wahid enterprise konfiden ko kak. Btw insuran ke road tax renew online jah skg. Skg dah tengah tahun pun alasan apa lagi tak boleh renew
Quote akuchenta 18-6-2021 07:38 PM
Baik x payah pakai tudung! Tersembul dari atas ke bawah!
Quote makadek 18-6-2021 07:47 PM
Padat betul badn dia geram aku nk pok montot dia..

Umur ujung2 30an nampak gaya
Quote sarah82 18-6-2021 07:49 PM
PADAN MUKAAAAAAAA.. Princess konon.. Haktuih sangat..

Kononnya nak mendoggie #wanitakenabuli la.. Choi..
Quote sarah82 18-6-2021 07:49 PM
PADAN MUKAAAAAAAA.. Princess konon.. Haktuih sangat..

Kononnya nak mendoggie #wanitakenabuli la.. Choi..
Quote momopoko 18-6-2021 07:59 PM
amboiiiiii baju dia

baru ni pun terjumpa pompuan pakai ketat gini. pakej tudung singkat dengan kasut platform. bobbies dia betul2 dekat muka i.  terkesima kita.
Quote rospinki 18-6-2021 08:05 PM
sarah82 replied at 18-6-2021 07:49 PM
PADAN MUKAAAAAAAA.. Princess konon.. Haktuih sangat..

Kononnya nak mendoggie #wanitakenabu ...

Masalhnya dia sombong nau..ckp mcm dia bagi kuasa kt org eh eh pstu dia bole plak duk kt tmpt polis.haha itu kelakar
Quote Friska 18-6-2021 08:16 PM
Mulutnya itu, judes banget.
Quote xpdckelate 18-6-2021 08:19 PM
inilah yg org cakap tutup aurat tapi mcm tak tutup
Quote sarah82 18-6-2021 08:21 PM
rospinki replied at 18-6-2021 08:05 PM
Masalhnya dia sombong nau..ckp mcm dia bagi kuasa kt org eh eh pstu dia bole plak duk kt tmpt poli ...

Tu la.. Dia punya berlagak.. Menyampah.
Quote ctaz 18-6-2021 08:22 PM
sendad giler...
baik tak yah pakai tudung....
mulut pun mcm longkang...
Quote Rara77 18-6-2021 09:17 PM
ada orang komen kata dia pakai pampers
Quote dizekni 18-6-2021 09:20 PM
Baju tuck dalam suar makna nak tayang la tu

rasa bontot lawa la kot

dah macam sarung nangka
Quote kotakominami 18-6-2021 09:25 PM
Dia takde duit nk renew tu tgoklah bsju pon macam lima taun tak tuko. Dah kecik..Patutnye pompuan gini gu die hok laki pukol bini sampai koma tu..baru ngam.....sesame pompuan malas nk bodi shaming tp tulah ...hmm...tulah..
Quote zztop63 18-6-2021 09:29 PM
ok la tu..dia nak tunjuk kat polis jangan senang2 buli wanita...
kaum wanita patut sokong.

Lihat semua komen(70)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2021 01:11 PM GMT+8 , Processed in 0.086672 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top