CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Siang Bawal Je Pun Boleh Dapat Dekat 5 Juta Tontonan! Sebab Skil Ke Kacak?

18-6-2021 02:34 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2556| Komen: 12

Description: Tidak dinafikan siang ikan merupakan suatu tugas yang leceh dan mengambil masa lama.
Tidak dinafikan siang ikan merupakan suatu tugas yang leceh dan mengambil masa lama.

Namun, perkara ini tidak asing lagi bagi sesetengah orang kerana mereka terbiasa dengan kerja-kerja siang ikan. 


Kredit foto: TikTok

Orang yang mahir boleh menyiang dan membersihkan ikan kurang daripada seminit. 

Jika sebelum ini video seorang wanita menyiang ikan Kembung meraih 2.6 juta tontonan, terbaru tular pemuda kacak menyiang ikan di pasar pula mencuri perhatian sehingga meraih hampir lima juta tontonan!

Menerusi video dimuat naik @r4feeq, dia sedang menyiang ikan bawal hitam.



Apa yang menarik perhatian adalah apabila dia menyiang ikan itu dengan mahir dan pantas. Kemudian, dipotongnya ikan itu menjadi kepingan kecil.

Memang kelihatan dia sudah terbiasa seperti profesional.

Bukan itu saja, dia juga berkongsi tutorial siang ikan pari yang kelihatan susah dan besar untuk disiang.



Dalam pada itu, hasil tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut kagum dengan kepakarannya menyiang ikan.


Sumber: SAYS

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ctaz 18-6-2021 03:07 PM
sedih betol bebudak zaman sekarang....


Quote Ferr_Remy 18-6-2021 03:33 PM
Ape nak heran? Tgk la follower die brapa ribu? Copy cilok style viral yg lain, cmpur die nye followers tgk je da brapa view? Cuba kalau org 10 followers je, buat la siang ikan ke, cukur bulu tiak ke sah2 10 org tu je yg tgk.
Quote imransulaiman 18-6-2021 03:46 PM
Ferr_Remy: Ape nak heran? Tgk la follower die brapa ribu? Copy cilok style viral yg lain, cmpur die nye followers tgk je da brapa view? Cuba kalau org 10 followe ...



Hahahaha! Aku tergelak baca komen ngko!
Quote tagas 18-6-2021 03:58 PM
Dpt duit ke tak main tok tik nih
Quote Artemesiaa 18-6-2021 04:20 PM
Kowser melayan
Quote Kurex 18-6-2021 04:51 PM
Tak kacak pun
Quote dua_chzy 18-6-2021 07:05 PM
Tapi akak suka tengok dia siang ikan pari tu. Kemas kerjanya. Lagik best kalau ASMR tadak musik2 annoying.
Quote anony-mous 18-6-2021 08:30 PM
Zmn skrg ni hanya yg ada rupa je boleh survive
Quote shernazz 20-6-2021 10:13 PM
dua_chzy replied at 18-6-2021 07:05 PM
Tapi akak suka tengok dia siang ikan pari tu. Kemas kerjanya. Lagik best kalau ASMR tadak musik2 ann ...

Kalau asmr neh iols.suka tengok video korea
Buat kek.ke..buat toppokki ke..mcm2 lah
Syiok dgr bunyi2
Quote dua_chzy 20-6-2021 10:19 PM
shernazz replied at 20-6-2021 10:13 PM
Kalau asmr neh iols.suka tengok video korea
Buat kek.ke..buat toppokki ke..mcm2 lah
Syiok dgr bu ...

Kan, kikiki. Ai pun suka tengokml. Kemas, bersih, teratur keje meka.
Quote heythere123 1-8-2021 02:25 AM
pretty privilege
Quote heythere123 1-8-2021 02:26 AM
takpe la, buat eye candy jarang2

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 11:21 PM GMT+8 , Processed in 0.080915 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top