CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Muka Macam Nora Danish, Tapi Idolanya Neelofa

18-6-2021 12:40 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8174| Komen: 25

Description: Niat awalnya mahu berkongsi tip kecantikan dan menghiburkan para pengikut di aplikasi TikTok, namun wajahnya menjadi bualan ramai.
Niat awalnya mahu berkongsi tip kecantikan dan menghiburkan para pengikut di aplikasi TikTok, namun wajahnya menjadi bualan ramai.

Gadis berkenaan dikatakan mirip pelakon Nora Danish, malah ada yang menyamakannya dengan usahawan dan selebriti Neelofa.


Turut hangat di ruangan komen video-video yang dikongsikannya adalah mengenai bentuk gigi hadapan gadis itu sehingga ada yang menjadikannya bahan gurauan.

Foto: mStar

Mai Husna Mior Kamarul Bahrain berkata, dia mula aktif di aplikasi itu sejak awal tahun lalu ketika pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 1.0.

Mengenai persamaan dengan wajah beberapa selebriti popular, dia yang berusia 24 tahun itu sudah lali dengan komen-komen sebegitu sebelum ini.



"Sebenarnya sebelum saya ada akaun TikTok lagi, rakan-rakan terutama yang rapat dengan saya sudah lama menyamakan saya dengan Nora Danish dan Neelofa.

"Bagi saya, tak ada persamaan pun. Itu pandangan masing-masing. Jadi bila ada followers di TikTok bercakap perkara yang sama, saya tak terkejut pun," katanya kepada mStar.

VIA Mstar

Lebih mesra disapa Mai, dia bagaimanapun mengakui dua batang gigi hadapannya lebih panjang sehingga menjadi perhatian ramai.

“Ada juga tampal gigi bagi menutup bahagian yang jarang. Tapi disebabkan saya tak menjaganya dengan baik secara konsisten, jadi gigi saya kembali jarang.

"Gigi saya memang panjang dua batang di bahagian depan, hingga ada followers labelkan 'gigi arnab'," ujarnya yang berasal dari Ipoh, Perak.




Namun, hati anak ketiga daripada empat beradik itu tersentak apabila disangka melakukan rawatan veneer bagi mencantikkan giginya.

"Saya tak faham kenapa ramai yang suka cakap pasal gigi saya. Dari kecil ada kawan-kawan yang kutuk pasal gigi saya, tapi saya sedar memang gigi saya jarang dan panjang.

"Cuma saya triggered bila ada yang membuat andaian yang saya melakukan veneer. Kalau saya buat veneer, gigi saya jauh lebih cantik berbanding sekarang," katanya yang merupakan pelajar Ijazah Sarjana Muda Keusahawan Kesihatan di Universiti Malaysia Kelantan (UMK). 


VIA Mstar
Berminat dalam bisnes, Mai yang kini menjalani latihan praktikal di sebuah syarikat di Kuala Lumpur berjinak-jinak dalam perniagaan produk penjagaan muka scrub.

Katanya, dia mengimpikan untuk mempunyai rangkaian produk kecantikan jenama sendiri pada masa akan datang.

"Dalam bisnes, saya mengidolakan Neelofa dan kakak saya, Mai Alia. Neelofa kerana beliau telah membawa jenamanya ke pasaran antarabangsa serta menjadi duta jenama terkemuka.

"Manakala kakak saya yang berusia 29 tahun banyak membuktikan bahawa dia boleh menjana pendapatan menerusi bisnes dalam talian," katanya.

VIA Mstar
Siapa sangka model sambilan ini juga berminat untuk menceburi bidang lakonan sekiranya diberikan peluang kerana suka berada di hadapan kamera.

"Bila wajah saya dikatakan iras Nora Danish atau Neelofa, saya menganggapnya sebagai pujian kerana kedua-dua mereka cantik. Jika dari segi lakonan, saya menyukai lakonan Sharifah Sakinah kerana bersesuaian dengan perwatakan saya yang ceria, 'gila-gila' dan kelakar," katanya. -CARI

Sumber: mStar Online
3

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (9 people)

  • bebba

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kotakominami 18-6-2021 12:44 PM
Tak sama...nampak ke arah emma maembong @intan sarafinaz
Quote sparkly 18-6-2021 12:54 PM
certain angle ada mcm neelopak, angle lain mcm nora danish & emma maembong
Quote Skuau 18-6-2021 01:09 PM
pastu nt..boleh la berlakon drama kul 7...
Quote Lengkong 18-6-2021 01:13 PM
Iras siapa2 pun tetap cantik

Quote sofyayra 18-6-2021 01:14 PM
Aku nampak cam emma, tapi ada certain angle cam.mandy moore. Internesyenel terus aku bagi
Quote mawarkhayalan99 18-6-2021 01:51 PM
tak lama lagi femes la budak ni tiber je ada muka heshe baca berita uhukkssss
Quote swimswim 18-6-2021 02:29 PM
Nmpk cam ruhainies ye
Quote LadyCarefree 18-6-2021 03:35 PM
"dia mengimpikan untuk mempunyai rangkaian produk kecantikan jenama sendiri pada masa akan datang."

Gitulah pelapis bangsa meleis
Quote nanasno 18-6-2021 04:00 PM
aku nampak mcm ruhainies. sesskali nampak macam girdfren jill instafemes lesbo tu
Quote anony-mous 18-6-2021 08:34 PM
Mcm muka kemut ruhainies pon ada.
Quote Carcosa 19-6-2021 01:25 AM
Cantik gak budak ni  {:childlike
More to Lopak, pd meols
Quote Perawankota 19-6-2021 02:45 AM
X lama LG tu.. Nampak lah muka kt drama2
Quote Jolabu 19-6-2021 11:27 AM
Meor ni byk  di perak,kalau ikut nama Meor ni ada mix arab sebelah ibu,sebab tu tak boleh Syed atau Syarifah yg tu UTK sebelah bapa, MCM tu lah aku pernah dgr
Quote hidet 19-6-2021 12:08 PM
kotakominami replied at 18-6-2021 12:44 PM
Tak sama...nampak ke arah emma maembong @intan sarafinaz

ye...nak mcm Intan sarafinas
Quote hidet 19-6-2021 12:09 PM
anony-mous replied at 18-6-2021 08:34 PM
Mcm muka kemut ruhainies pon ada.

ada jugak..cuma sheols kurang kemut la..hahah
Quote flipolivio 19-6-2021 05:43 PM
sparkly replied at 18-6-2021 12:54 PM
certain angle ada mcm neelopak, angle lain mcm nora danish & emma maembong

i rasa taik lalat , bentuk muka dgn mata kot macam lopa
Quote CiskekYumm 20-6-2021 05:51 PM
Celah mana yg rupa ND nyeeee
Quote bedahmenjuyah 27-6-2021 12:39 PM
Gambar first tu teringat Emma membong n intan sarafina
Quote ihtisyam1 28-6-2021 10:57 AM
tak sama pun....

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 04:58 PM GMT+8 , Processed in 0.197181 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top