CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Memang Turun Pak Dia"-Masak Mi Goreng,Rita Rudaini Teringat Bekas Suami Lagi

18-6-2021 11:02 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 17110| Komen: 188|Original author: Oleh:Saiful

Description: Mmeang banyak kontroversi yang melibatkan Rita Rudaini.
Memang banyak kontroversi yang melibatkan Rita Rudaini.

Namun apa yang pasti, ibu tunggal ini cekal membesarkan dua anak lelakinya.


Melalui perkongsian di Instagram baru-baru ini, Rita sekali lagi mencuri perhatian apabila memuat naik gambar mi goreng yang dimasaknya.


Foto: IG

Rita kata anaknya, Rayyan memang suka engan mi goreng.

"Mee goreng basah fav ryan mee goreng.mmg turun pak dia suka mkn mee goreng."


Bukan nak ungkit lagi kisah lama, cuma Rita sengaja teringat kenangan dan sentiasa mengingatkan anak-anak temtamg bapa mereka.

Di ruangan komen ramai yang terliur dengan masakan Rita.


Ramai juga yang bersetuju anak-anak biasanya akan menggemari apa yang digemari ibu bapa mereka.




Kalau macam tu setiap kali tengok mi goreng Rita akan teringat Aidil. Tak gitu? -CARI
2

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote friedfishsoup 18-6-2021 11:04 AM
Masak mi goreng, satu thread.
Quote MontanaHannah 18-6-2021 11:06 AM
Sedap sangat gamaknya batang butoh bekas laki sehingakan  masih disebut-sebut mcm xde hari esok.
Quote marla69 18-6-2021 11:06 AM
She's pretty
Quote MontanaHannah 18-6-2021 11:07 AM
Lapar  penis rita ni sebenarnya


Bukan biasa-biasa punya xde malu bila asyik ulang sebut tentang bekas laki mcm itu.


Quote EvieWanKenobi 18-6-2021 11:08 AM
kata dah moved on..
Quote Tinot7 18-6-2021 11:09 AM
Dapnya.. iols pun terasa nak mkn mee goreng
Quote Kurex 18-6-2021 11:09 AM
Sepol bod*h, rita garit bod*h
Quote babycc 18-6-2021 11:11 AM
Zarema masak lg mcm2.. latest zarema kata aidil rindu masak lemak cili api..
Quote Piramida 18-6-2021 11:14 AM
Kesian.... tp tak tahu nak kesian kat sape... bapak ke... anak2 ke.....or kesian gila kat mak lah kot hahaha
Quote Nenasketum 18-6-2021 11:17 AM
Sedih lah jugak untuk anak2. Hopefully membesar dengan elok
Quote TOPwind 18-6-2021 11:18 AM
MontanaHannah replied at 18-6-2021 11:07 AM
Lapar  penis rita ni sebenarnya

satu dunia gi cari tapi tak sama dgn pisang goreng mak kiah di kg ku
Quote HappyGumbira 18-6-2021 11:23 AM
shut up la rr. kalau sekali pun anak mu sebijik apak nye.. xpayah la asik menyebut. cte je la anak mu fav mkn itu ini. xperlu sabitkan apaknya lagi dh. ke sj nak sakitkan hati bini org tu? eee makin susah nak husnuzon ngan dia ni. kesian anak2, dapat ayah xguna, mak asik meroyan
Quote MontanaHannah 18-6-2021 11:34 AM
TOPwind replied at 18-6-2021 11:18 AM
satu dunia gi cari tapi tak sama dgn pisang goreng mak kiah di kg ku

bekas pisang dia dah jadi milik org lain xkan nak lagi
Quote ImpianSeroja 18-6-2021 11:35 AM
Ermm...dgn statement mu kaka..maka terduyun2 la akn kata kamu belum move on..kot teringat pun x perlu kot up kat socmed.simpan saje kenangan itu..larat kah kamu kaka selalu dihentam netizen?
Quote freesia71 18-6-2021 11:36 AM
Edited by freesia71 at 18-6-2021 12:01 PM



cantik jugak rumah si RR ni. Dia duduk mana ek?
Quote TOPwind 18-6-2021 11:44 AM
MontanaHannah replied at 18-6-2021 11:34 AM
bekas pisang dia dah jadi milik org lain xkan nak lagi

janji sedap  yg lain taruk tepi
sama juga dgn apam
Quote TomyamPuteh 18-6-2021 11:47 AM
Kesiannnnnnnnnn..... Org peghelih msti malu nk ngaku si rita ni org sana.
Quote dudaberhias 18-6-2021 11:56 AM
nauzubillah min zalik...
tak move on, move on lagi janda dagu serupa pembuka tin beskot cap tip tap keluaran bersaudara ni...
Quote faradani36 18-6-2021 12:01 PM
Ehhhh.ehhhh....dulu  bukan kata anak2 dia minat spagetti ke.western2x je...spai bila claims kat makamah benda2 yg x masuk akal...
wahhhh...dulu kat IG dia bila orang cakap yg Rayyan tu mcm bapak dia...dia punya meroyan...siap marah2, lpas tu block...mental btul...dia lah je yg betul...lepas je Aidil dpt anak yg  ke 3...baru lah npak  ppuan ni nak tunduk sikit....BUTTTTTT dah terlambat...Aidil plak malas nak layan  perangai  mental ppuan ni...
  

Lihat semua komen(188)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-1-2022 07:47 AM GMT+8 , Processed in 0.075791 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top