CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Dah Buat Maksiat Nak Alhamdulillah" - Safiey Dah Bebas, Tak Sempat Tumbuh Misai

16-6-2021 06:10 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 5339| Komen: 35|Original author: Oleh: LilRose

Description: Ramai percaya Safiey Ilias sudah dibebaskan memandangkan dia sudah mula memuat naik beberapa hantaran hari ini.Dalam masa sama, ramai tidak berpuas hati apabila Safiey dikatakan terlalu sekejap ditaha ...
Ramai percaya Safiey Ilias sudah dibebaskan memandangkan dia sudah mula memuat naik beberapa hantaran hari ini.



Dalam masa sama, ramai tidak berpuas hati apabila Safiey dikatakan terlalu sekejap ditahan. Malah, statusnya juga menunjukkan dia seolah-olah langsung tidak terkesan dengan apa yang berlaku.


Kredit foto: FB

"Alhamdulillah kepala hangguk kau.. Dah buat maksiat nak alhamdulillah," antara komen netizen.


Usahawan kosmetik itu sempat bertanya sama ada peminat merinduinya dan dia perlu mendapatkan semula akaun Instagramnya yang dinyahaktif.



Kredit foto: FB

Menguatkan lagi dakwaan Safiey kini bebas apabila dia memuat naik gambar di dalam rumahnya menerusi FB story.


Kredit foto: FB

Sementara itu, dalam kemas kini terbarunya, Safiey memaklumkan dirinya tidak bermisai selepas bebas dari tahanan.


Kredit foto: FB

Safiey pada Jumaat lalu direman tiga hari di Mahkamah Majistret Bangi bersama rakannya yang juga pemilik akaun @pipinatasha atas tuduhan melakukan aksi lucah ketika membuat live yang disertai dua remaja bawah umur.

Ramai juga tertanya-tanya, Safiey tak 'dikasari' ke sepanjang berada dalam tahanan? - CARI

Bagus
2

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote damsel_fiji 16-6-2021 06:28 PM
lain nya muka dia ..
Quote belilies 16-6-2021 06:33 PM
Sapa rajin tanya kat ig tu, napa muka heshe merah merah cam udang kene bakau
Quote KIM.K 16-6-2021 06:40 PM
Terlepas bebas sebab kad oku bipolar kan
Quote LadyCarefree 16-6-2021 06:56 PM
Siapalah bodoh yg bukan dibuat membeli produk2 dia?
Quote Redorqid 16-6-2021 07:06 PM
Time PKP ni blh ke gi klinik buat lazer..coz ioll nak gak gi salon ni, nak wat rebonding , gambut dah ketak2 balik ni
Quote helicornia 16-6-2021 07:11 PM
bebas reman je kot
Quote Punat_button 16-6-2021 07:18 PM
Dalam masa sama, ramai tidak berpuas hati apabila Safiey dikatakan terlalu sekejap ditahan.

Ini tahanan reman lah untuk siasatan. Sehari boleh settle. Nak siasat celah kangkang Sajat ja yg perlu bertahun2.
Quote nazzse 16-6-2021 07:29 PM
Tinggi  betul breast dia.. Lompat sikit cecah dagu
Quote airmineral 16-6-2021 07:42 PM
sape la yg gigih sapot dia ni
xrasa berdosa ke
Quote green~tea 16-6-2021 07:57 PM
LadyCarefree replied at 16-6-2021 06:56 PM
Siapalah bodoh yg bukan dibuat membeli produk2 dia?

Betul ke produk dia laku eh.. ke cuci duit je
Quote ChildrenOfBodom 16-6-2021 08:02 PM
kena balaih juboq dak nyah?
Quote kuchibambam 17-6-2021 02:18 AM
Untung dia ni..kaya sgt..
Quote MakcikLaksa 17-6-2021 02:47 AM
Safiey, sajat, dan ramai lagi founder2 mengarut diuji kat dunia ni dgn kekayaan yg melimpah ruah 100 keturunan makan xhabis.. Dia lalai, dia guna harta untuk buat benda2 yg dilarang Allah..dia tak rasa apa dah.. Sbb belum dpt balasan. Org jns cmni dia fkir alah aku xpyh nk solat alim2 bagai pun hidup mewah senang lenang.. Jaga2 kalau kita dh rasa cmtu.. Hanyut nanti

Muka makin lama mcm muka rosmah pulak acik tgk.. Dia ni kategori bapuk tak lawa. Operate sana sini tapi takuk tu jela..

Quote Perawankota 17-6-2021 04:40 AM
green~tea replied at 16-6-2021 07:57 PM
Betul ke produk dia laku eh.. ke cuci duit je

Terpikir mende yg sama gak
Quote makcun14 17-6-2021 04:42 AM
Sempat lagik promote clinic laser yach
Quote Cleocatra 17-6-2021 05:02 AM
Redorqid replied at 16-6-2021 07:06 PM
Time PKP ni blh ke gi klinik buat lazer..coz ioll nak gak gi salon ni, nak wat rebonding , gambut da ...

Mesti rambut uols separuh ketak separuh lurus sekarang kan?
Quote Cleocatra 17-6-2021 05:04 AM
Memang sama betul muka sapi ni dengan puteri zarith
Sis sepitsiput pun pernah pos dalam igs dia muka dua orang ni
Tetek pun dah dekat sama jugak...
Quote watymuchaz 17-6-2021 05:38 AM
Seramnya tgk muka safie ni. Duit habis ribu riban ttp lah jugak x cantik. Nmpk lagi pelik pulak
Quote makiting 17-6-2021 07:45 AM
Tanya aje.. geng2 yg asik buat cerita panas lps tu lepas bebas ni mmg ada sesiapa backup ke?  Ada kaitan dgn FM? Didalangi cuci duit? sbb kaya semacam semua ni

Lihat semua komen(35)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 10:55 AM GMT+8 , Processed in 0.095048 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top