CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Usaha Elly Mazlein Bantu Golongan Memerlukan Dikecam-"Lantaklah Apa Orang Nak Cakap"-

16-6-2021 11:54 AM| Diterbitkan: rikuren| Dilihat: 2049| Komen: 6|Original author: Oleh: Rikuren

Description: Beberapa hari lalu, penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein yang kini sedang sarat hamil anak kedua, ada memuat naik sepotong video mahu membantu insan yang memerlukan.


Beberapa hari lalu, penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein yang kini sedang sarat hamil anak kedua, ada memuat naik sepotong video mahu membantu insan yang memerlukan. 

Menerusi video tersebut, Elly turut meminta mereka yang berkenaan agar bersikap jujur agar bantuan yang diberikan mengenai golongan sasaran.


Menerusi Insta Story,  Elly yang selesa disapa Kak Lina ini tidak mahu ambil pusing mengenai cakap-cakap atau pandangan pesimis yang mempersoalkan mengenai usaha bantuan yang dihulurkan.

Dalam masa yang sama, Elly menyatakan senang dengan apa yang dilakukan, meski ia tidaklah seberapa.

Kredit foto: Instagram Elly Mazlein

"Walaupun ada yang kata Kak Lina acah-acah nak tunjuk baik. Tak apa, itu dugaan buat Kak Lina. Lantaklah apa orang nak cakap apa pun pada Kak Lina ni. 

Kak Lina tetap usaha bantu cara Kak Lina. Walaupun tak seberapa pertolongan Kak Lina ni, tapi Kak Lina rasa luas, rasa bahagia," tulisnya sambil disusuli dengan hashtag, #teamkaklinapompomambilberat."

Alhamdulillah. Semoga makin murah rezeki Elly apabila berkongsi rezeki yang dikurniakan dalam membantu mereka yang tersepit dengan bebanan kewangan ini.

Pedulikan lah kata-kata negatif tu.  -CARI



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Perawankota 16-6-2021 01:50 PM
Semoga makin murah rezeki kak lina. Aku harap x der org yg amik kesempatan
Quote Firis 16-6-2021 04:24 PM
Tlongla yg mntk bantuan tu ko btul2 perlukan bru ko meminta sbb kdang2 yg mnghulurkan ni dia pun bkn senang sgt cuma dia snang ckit dr org yg btul2 susah.so ko yg sbenarnya tk brape nk susah jgn ambik bhagian org yg btul2 susah.
Quote LadyCarefree 16-6-2021 04:37 PM
Knape nk kecam dia? Ok lah tu dia xde kutip dana pon.
Quote theotherfriend 17-6-2021 05:28 PM
Suami dia cikgu kot.. mmg gitu la. Kwn kakak iols jadi cikgu kat pinggir bandar shah alam, bila mula PKP cikgu2 tu kumpul duit hantar kat kedai runcit dan bagi nama pelajar-pelajar untuk ambil stok makanan asa percuma. Dah derang tau mak ayah budak2 tu makan gaji hari, bila PKP tak der kerja.

Untuk tak OT..u go Kak Lina Pom Pom
Quote ImpianSeroja 17-6-2021 08:49 PM
Go kak lina gooo..
Quote awexgaban7 18-6-2021 01:20 AM
Go kak lina goooo

Lihat semua komen(6)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 06:08 PM GMT+8 , Processed in 0.071563 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top