Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ikat Anak Pada Sauh, Campak Ke Laut

12-6-2021 01:59 PM Komen: 29
Memilukan apabila kanak-kanak perempuan berusia enam tahun yang dilarikan oleh bapanya enam minggu lalu, ditemukan maut akibat lemas di Pulau Tenerife.

Olivia dan adiknya Anna dilaporkan hilang di Pulau Canary pada 27 April lalu selepas bapa mereka, Tomas Gimeno membuat panggilan telefon kepada bekas isterinya, Beatriz Simmermann dengan nada perpisahan, kata jurucakap polis Guardia kepada AFP.


Kredit foto: The Sun

Keesokan harinya, bot milik bapa kanak-kanak malang itu dan kerusi keselamatan kanak-kanak ditemui terapung di perairan Pulau Tenerife.


Kapal Angeles Alvarino milik Institut Oseanografi Sepanyol mencari Anna dan bapanya, Tomas Gimeno di perairan Santa Cruz, Pulau Tenerife. EPA

Pada petang Khamis, pasukan mencari menemukan mayat seorang kanak-kanak di dasar laut yang kemudian dikenal pasti berusia enam tahun, menurut seorang jurucakap polis.

"Seluruh Sepanyol terkejut dengan kejadian ini," kata Perdana Menteri Pedro Sanchez.


Kredit foto: The Sun

"Saya tidak dapat membayangkan kepedihan yang dialami ibu Anna dan Olivia dengan kejadian mengerikan ini," katanya.

Pasukan penyiasat masih mencari Anna dan bapanya.


Kredit foto: The Sun

Berdasarkan sumber, media sepanyol berkata, bapa kanak-kanak itu dilihat sedang memasukkan beberapa beg ke dalam bot pada hari mereka dilaporkan hilang.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
4
Terkejut
1
Sedih
6
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 29
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rosmahisham 17-6-2021 10:26 AM
Speechless!ank punya la comel,sanggup dibunuh..kejam sgt..

Lain-lain Komen

Quote darkness 12-6-2021 02:04 PM
Sian anak jadi mangsa...kalau nak mati, matilah sorang2
Quote manehnya 12-6-2021 02:06 PM
Giler betui
Quote Artemesiaa 12-6-2021 02:09 PM
Orang tengah mental berani je melakukan apa aja yang tak tefikir oleh orang lain
Quote mbhcsf 12-6-2021 02:12 PM
astaghfirullah

ya rabbb


eeeee what's wrong

ya Allah

those angelsssssssssss oh my godddddd
Quote ketupatnasi 12-6-2021 02:36 PM
Astaghfirullah..

Apalah kisah disebalik tragedi ni

Mental illness is real.. Cakna perubahan org kesayangan kita..

Quote sharlenetexas 12-6-2021 02:43 PM
Ingatkan kat rusia. Tapi jauh dari laut.

Quote sueburn 12-6-2021 02:50 PM
Kesiannye baby..sedih baca berita mcm ni. Akibat hilang pertimbangan anak yg takada salah apa-apa yg jadi mangsa
Quote Drmu 12-6-2021 02:53 PM
Edited by Drmu at 12-6-2021 03:07 PM

Dia dah dibunuh sblum campak ke apa.. sedihnya..allahu..dahla dekat Hari bapa
Quote shernazz 12-6-2021 03:02 PM
Oi gila.lah..
Anak.tu kat sauh
Kalau hidup.lg..mcmana la.dia kat bawah nun..
Quote sukacactus 12-6-2021 04:40 PM
Apa salah ank2 tu?
Gila kejam!
Quote imransulaiman 12-6-2021 06:21 PM
Apak dia mati jugak ke? Kalau tak, sila hukum bunuh serupa dia buat kat anak dia!
Quote Cik_jantung 12-6-2021 06:25 PM
Kejamnyaaa.. sejenis dendam ke ape ni
Quote Aikiko 12-6-2021 07:15 PM
Gila!! Bagi kat aku anak2 angel ni
Quote TOPwind 12-6-2021 08:12 PM
darkness replied at 12-6-2021 02:04 PM
Sian anak jadi mangsa...kalau nak mati, matilah sorang2

kasi aja kat aku biar aku bela dua2.
Quote Thunderclouds 12-6-2021 08:14 PM
Astaghfirullah..sedihnyaaa. tak terusik ka jiwa bila pndang mata ank tuuu
Quote darkness 12-6-2021 08:40 PM
TOPwind replied at 12-6-2021 08:12 PM
kasi aja kat aku biar aku bela dua2.

Tula pasal
Quote Nenolen 12-6-2021 10:57 PM
Innalillah...RIP dear
Quote kaedahnya 12-6-2021 11:01 PM
bunuh pastu buang kat laut tapi letak kat sauh supaya tenggelam ke
Quote Lavender85 13-6-2021 12:03 AM
mcm pernah dgr ustaz ckp kalau budak yg sblm akil
baligh bukan Islam meninggal masuk syurga. Kesian dekat budak ni , kesian lagi kat diri sendiri layak ke masuk syurga

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top