Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

"Tak Nak Tahu Pasal Sajat, Saya Ada Kehidupan Sendiri" - Adik Sajat

Oleh: LilRose|11-6-2021 12:33 PM Komen: 14
Keberadaan Sajat masih menjadi tanda tanya ramai. Biarpun ada memberi 'hint' di laman sosial, namun hingga kini usahawan kontroversi itu masih bebas.

Sementara itu, adiknya, Mustika pula mencuri perhatian selepas memuat naik beberapa video parodi melakonkan kembali aksi abangnya itu menggunakan suara usahawan berkenaan.


Kredit foto: IG

Apabila ditanya keberadaan abangnya, dia sendiri mengakui buntu, tidak tahu di mana kedudukan terkini Muhammad Sajjad Kamaruzzaman.

Saya tak tahu fasal Sajat dan kalau boleh tak nak ambil tahu, bukan sebab tak kisah pasal dia... tetapi saya ada kehidupan saya sendiri.

Apa yang dia tengah lalui itu terlalu besar, mungkin hanya dia sahaja yang boleh selesaikan, katanya dipetik dari mStar.

Dalam pada itu, Nur Mustika Kamaruzzaman, 33, turut mendedahkan menerima banyak persoalan daripada orang ramai yang turut sangsi dengan jantinanya.




Memang penat nak jawab soalan macam ni, sejak Sajat famous yang paling terkesan nak menjawab soalan itu ialah saya sebab muka kami serupa.

Orang sampai tak tahu yang Sajat ada adik-beradik lain sebab muka mereka tak sama macam saya, jelasnya.

Malah katanya, dia kasihan dengan anak-anak Sajat yang sering melihatnya kerana mirip dengan 'Ummi' mereka.



Sejak waran tangkap dikeluarkan ke atasnya pada Februari lalu, hingga kini Sajat masih gagal dikesan. Sampai bila dia akan bebas? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 14
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Cik_jantung 14-6-2021 07:26 AM
Cantik adik dia ni..

Lain-lain Komen

Quote djzara81 11-6-2021 12:47 PM
Dlm ig mokkay nmpk anak angkat  brojat. Takkan la Mustika tak amik tahu psl anak angkat kembo brojat..Mokkay & brojat sure contact each other khenzz. So nmpk tak???Aku tak percaya la mustika tak amik pot psl brojat
Quote shernazz 11-6-2021 01:14 PM
Sajat kat mana.la.ek?
Terkujat2 sesorang
Baik.kau tengok anak2.kau tu
Quote Plain-tif 11-6-2021 01:40 PM
Sampai ke sudah tak jumpa sisajad. Shame
Quote husna_amal 11-6-2021 02:38 PM
Adik sajat ni dah kahwin ke belum? Nampak muda walaupun umur dah 33 tahun.
Quote Itzy 11-6-2021 03:48 PM
Ummi? Uweerk, dah jantan tu buat la cam jantan. Ye la tak tahu sangat.....
Quote Itzy 11-6-2021 03:50 PM
shernazz: Sajat kat mana.la.ek?Terkujat2 sesorangBaik.kau tengok anak2.kau tu

sajat kat thailand, nanti habis duit balik le tu, teruskan boikot bisnes bang jat, lama2 balik la bila pokai kat sana. tapi beliau mungkin terpaksa mengayah kat sana demi menunggu kes ditutup.
Quote downiey 11-6-2021 04:18 PM
maybe sajat dh buat muke jd muke lain plak kot
Quote ReginaGeorge 11-6-2021 04:39 PM
Buat apalah bamjat nak sorok kat taileng kalu dia bole sorok kat reban ayam apak dia {:teatime
Quote anilanil 11-6-2021 05:56 PM
Baliklah bamjat. Lama2 duit habis payah nak niaga. Pondan siam ramai lagi lawa & muda. Banyak persaingan. Kat malaysia at least bersaing dgn pudin je, itu pon dah check in lokap.
Quote ainnia 11-6-2021 08:23 PM
Emmm... Abg awak tak kan tak hulur duit kan... Yang penting zip mulut. Samala mak bapaknya tu.
Quote shida81 11-6-2021 08:43 PM
Sapie rilex2 je kn gari... Baru jantan... Ko sajat lari g siam... Pondan betul
Quote nakkomenjugak 12-6-2021 06:44 AM
#dimanabamjat?
Quote lavendernovella 12-6-2021 03:35 PM
So kebajikan anak2 angkat dia tu macam mana?
Quote Cik_jantung 14-6-2021 07:26 AM
Cantik adik dia ni..

Lihat semua komen(14)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top