Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

"Cerdik Atau Bodoh, Jodoh Dah Ditentukan,"-Ara Johari

11-6-2021 09:32 AM| Komen: 6

Penyanyi lagu Bunga, Ara Johari, 24, tidak perlu menunjukkan dirinya sebagai 'bodoh-bodoh sikit'' atau kurang cerdik hanya kerana ingin mencari jodoh.

Ara atau nama sebenarnya Nurfarrah Izzatie Johari berkata, rezeki dan jodoh itu adalah ketentuan Allah dan apabila sudah sampai jodoh seseorang itu, pasti akan jadi kenyataan.


Kredit foto: IG


"Saya tak tahu kenapa kita sebagai wanita kena tunjuk tidak cerdik hanya kerana mahu mencari jodoh? Bagi saya, teruskan saja menjadi diri sendiri dan Insya-Allah, adalah jodohnya nanti.

"Sama ada cerdik atau kurang bijak untuk jodoh itu datang lebih cepat atau lambat bukan ukurannya. Semua itu sudah ditetapkan oleh Allah dan percayalah masanya akan tiba juga," katanya.

Ara menjawab untuk pandangannya berkaitan isu video pakar motivasi Prof Datuk Dr Muhaya Mohamad mengatakan seorang wanita 'biarlah macam bodoh-bodoh sikit' jika mahu cepat mendapat jodoh yang tular hari ini.


Terdahulu, Ara hadir pada sesi sidang media secara virtual untuk single terbaharunya berjudul Tetap Aku Cinta ciptaan Amy Bong, Nahruf dan MFMF serta lirik ditulis Ara dan Amy Bong.

Mengulas juga mengenai penampilannya yang kini semakin feminin berikutan didakwa sedang menyulam cinta, Ara berkata, dia ada berkawan dengan seseorang, tapi hubungan mereka belum ke tahap bercinta dan serius.


"Saya tampil dengan imej lebih feminin sekarang bukan kerana bercinta, tapi di atas saranan rakan baik yang mendorong saya supaya peka terhadap fesyen masa kini yang sesuai.

"Saya pun memang minat dengan fesyen ke arah 'Korean Look' dan terus mencuba. Alhamdulillah, nampaknya sangat sesuai dan peminat juga menerimanya dengan baik," katanya.


Ara yang popular dengan lagu Warkah berkata, dia akan berkongsi berita gembira dirinya jika sudah bertemu calon kekasih idaman dan takkan berahsia dengan peminat. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 6
Komen

Previous : Dikatakan Hilang Selepas Ke Gaza, Caprice WhatsApp Ustaz Ebit Lew

Next       : "Hafal Surah Al-Mulk Dan Al-Kahfi, Berpuasa ,"-Amar Baharin Ajak Banyakkan Amalan

Komen Terbaru

Quote ImpianSeroja 12-6-2021 04:57 AM
Belum abes lagi rupanya

Lain-lain Komen

Quote husna_amal 11-6-2021 10:05 AM
Seekor lagi nak menyelit. Cerita ni dah tutup la.
Quote makadek 11-6-2021 10:12 AM
Nak jugakkkk ..dh la suara tk sedap
Quote imanjannah 11-6-2021 10:16 AM
dah semakin feminin ye.. alhamdulillah
Quote matchstick 11-6-2021 10:24 AM
Ko bukan nye cerdik pon..so tak payah dibuat2 'bodo bodo' tu
Quote MakcikLaksa 11-6-2021 03:20 PM
Kenapa acik tengok ara ni mcm bapuk kalau dia mekap.. Tambah lagi mekap tebal, warna terang aduhmak..
Quote ImpianSeroja 12-6-2021 04:57 AM
Belum abes lagi rupanya

Lihat semua komen(6)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top