Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

8 Jam Sehari Didera Suami, Pernah Dikencingkan Dan Kemaluan Disumbat Objek Asing

7-6-2021 03:17 PM Komen: 33
Seorang wanita menjadi mangsa keganasan rumah tangga apabila didera oleh suami sendiri selama lapan jam sehari tanpa henti di Banyuasin.  

Lapor Tribunnews, wanita itu diseksa dengan dicukur rambutnya sampai botak, dipukul di bahagian muka sehingga lebam di bawah kelopak mata serta bibirnya bengkak.  

Nasib malang itu menimpa Reni yang mendirikan rumah tangga dengan suaminya sejak enam tahun lalu.


Reni membuat laporan polis di unit siasatan jenayah Banyuasin. -TRIBUNNEWS

Dia juga melecur pada muka apabila dicucuh dengan puntung rokok sehingga menimbulkan bekas luka di pipi kirinya. 

Tidak cukup dengan itu, suaminya pernah menderanya secara seksual dengan memasukkan objek ke dalam kemaluannya. 

Lebih memeritkan, wanita malang itu pernah disiram dengan minyak tanah di seluruh tubuhnya sebelum suaminya menyalakan api. 

Sebelum api membakar tubuh, saya dipaksa mengaku berselingkuh dengan lelaki lain barulah dia berhenti menyeksa saya. 

Suami juga pernah kencing atas badan saya kerana sering menuduh saya curang dengan lelaki lain, luahnya. 

Pasangan ini asalnya hidup bahagia, namun, suaminya mula berubah perwatakan apabila mencurigai isterinya bersekedudukan dengan lelaki lain tanpa usul periksa. 


Sumber: Utusan

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ally9970 8-6-2021 02:43 PM
Cerita dr Indon, takde apa nak heran..

Lain-lain Komen

Quote Janjimanismu123 7-6-2021 03:46 PM
Apsal la sanggup bertahan bertahun lamanya{:childlike
Quote RumiMenari 7-6-2021 03:47 PM
Janjimanismu123 replied at 7-6-2021 03:46 PM
Apsal la sanggup bertahan bertahun lamanya{:childlike

Kerana janjimanismu mungkin....
Quote Janjimanismu123 7-6-2021 03:48 PM
RumiMenari replied at 7-6-2021 03:47 PM
Kerana janjimanismu mungkin....

Hahaha..nasib wanita
Quote hyie 7-6-2021 04:03 PM
tah2 laki dia suka bdsm
Quote TOPwind 7-6-2021 04:15 PM
RumiMenari replied at 7-6-2021 03:47 PM
Kerana janjimanismu mungkin....

bukanlah kerana kesedapan masih ada
Quote RumiMenari 7-6-2021 04:30 PM
iolss simpati dgn perempuan yg jumpa lelaki mcm ni.. bila letak fakta dalam laporan, jadi mcm tak logik sbb boleh tahan bertahun2.. tapi bg yg ada masalah, mungkin waktu tu berlalu mcm pejam celik pejam celik, alih2 tahu dah 5,6 tahun..
Quote imransulaiman 7-6-2021 04:46 PM
Ke betul dia curangi lakinya? Tapi kesian kalau tak betul
Quote cmf_premierleag 7-6-2021 04:52 PM
Abih tu ko x reti2 nak bubuh racun ke dlm makanan suami tu?
Quote kaedahnya 7-6-2021 04:53 PM
kinky pelik pelik laki dia ni. mesti pakej kaki porno jugak ni. stok suka humiliation pejadah kot.
Quote Suchi 7-6-2021 05:00 PM
imransulaiman replied at 7-6-2021 04:46 PM
Ke betul dia curangi lakinya? Tapi kesian kalau tak betul

Kalau betul pun perlu ke dera2 gitu.
Ada ke bini g dera laki serupa gini bila laki curang?
Kebanyakkannya g serang gf laki tu, lakinya tetap ditatang bagai minyak yg penuh.

Kalau rasa bini curang ke apa dan takleh terima yaa udah cerai aja.


Quote Purplehag 7-6-2021 05:29 PM
Napa dik tak lapor dgn polis awal2 lagi? Suka sangat ke didera? Ish.. Ish.. Ish
Quote asma87 7-6-2021 05:32 PM
Gimana pendapat mbak Trisna atas kasus di atas
Quote cupu 7-6-2021 05:40 PM
Kdg2 xblh brain ada org ppuan selemah ni. Tp mmg ada. Kita nk tlg pun ssh sbb diaorg lemah betul. Aku pnh nk tlg kwn yg lakinya bengong mcm ni. Keje ala kadar. Pastu cemburu. Time baran pkl bini. Aku ajar kwn aku report klu kn pukul dia ckp kesian. Aku ajar cari keje dia jwb suami xkasi. Aku suruh spy bljr kemahiran dia ckp pyh nk tgl anak. Aku suruh bljr kereta dia ckp xpandai.takut...    Mcm mn nk tlg..
Quote dani-rox 7-6-2021 06:19 PM
Edited by dani-rox at 7-6-2021 06:20 PM

anti freeze or visine... take your pick, lady.
Quote None68 7-6-2021 06:21 PM
Menang curang ke tu yg bertahan..
Quote ninja9 7-6-2021 06:32 PM
cupu replied at 7-6-2021 05:40 PM
Kdg2 xblh brain ada org ppuan selemah ni. Tp mmg ada. Kita nk tlg pun ssh sbb diaorg lemah betul. Ak ...

tak ajar dia minta cerai ka... .. tapi itulah barangkali dia tak ada tempat bergantung selain dari suami. a

Quote jazaa100 7-6-2021 06:36 PM
Aku tak paham knp sanggup tadah badan kena hina mcm tu.....

Pisau, parang takkan tak de kat rumah.....
Quote Cece1234 7-6-2021 06:38 PM
Nape xbg makan racun tikus je..
Quote cupu 7-6-2021 07:04 PM
ninja9 replied at 7-6-2021 06:32 PM
tak ajar dia minta cerai ka... .. tapi itulah barangkali dia tak ada tempat bergantung selain ...

Dh ajar tp dok tepu lagu tu ja...last aku buat2 xnmpak jela....kdg lalu rmh dia sgah jap bg apa2 dkt anak.paling kesian dkt anak la klu dpt mak jns xde semangat juang ni.

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top