Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

"Kalau Dah Cerai Tu, Janganlah..." Fara Mendoza 'Libas' Zarina Anjoulie?

6-6-2021 03:13 PM|Oleh: LilRose| Komen: 65

Kredit foto: IG

Tidak lama selepas Zarina Anjoulie membuat beberapa pendedahan mengenai bekas suaminya, Fara Mendoza pula membuat hantaran di Instastory.

Walaupun tidak menyebut nama individu hantaran itu ditujukan, namun melihat kemelut antara dua selebriti terbabit sebelum ini, tidak mustahil Zarina atau Anju adalah sasarannya.


Kredit foto: IG

"Kalau dah bercerai tu, janganlah buka aib pasangan. Tak elok. Nanti aib awak terbuka sekali.

"Tolonglah move on je, mungkin Allah nak uji," tulisnya di IG Story.

Fara bagaimanapun berpesan kepada warganet dan diri sendiri supaya tidak menjadi batu api dan menyibuk hal orang lain.

"Jangan nak melaga-lagakan pasangan tu lagi. 

"Jangan suka cakap lebih-lebih tentang kehidupan orang, takut apa yang kita cakap berbalik pada kita suatu hari nanti," ujarnya yang meminta orang ramai tidak mudah menjatuhkan hukum terhadap orang lain.


Kredit foto: IG

Fara dalam masa sama meminta mana-mana pasangan bercerai supaya berfikiran positif dan tidak menuding jari antara satu sama lain.

Bak kata Fara, dah tak ada jodoh, Mungkin semua yang berlaku ada hikmahnya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
2
0
Komen: 65
Komen

Previous : Bekas Suami Zarina Anjoulie Minta RM10,000 Sebelum Cerai, Ugut Sebar Foto Aib

Next       : “Nak tidur pun tak selesa sebab berpeluh dan menggigil” - Rody Kristal positif Covid-19

Komen Terbaru

Quote gideoncross 16-6-2021 09:44 PM
helicornia replied at 15-6-2021 11:09 AM
haha klu aku dh terseliuh pinggang posing gitu

Ya btul hahahaha, look at dat phat ass gitu hahahaha.

Lain-lain Komen

Quote dua_chzy 6-6-2021 03:16 PM
Ambik kaw. Kena takzirah dengan kaki klabing. Hewhew.
Quote BubblePop 6-6-2021 03:17 PM
Mungkin Allah nak uji. Sambil ko tunjuk gambor jubi tertonggeng doggy style tu. Yiihh rengssaa nengok 2-2
Quote Janjimanismu123 6-6-2021 03:18 PM
Apa2 je la.fara
Quote ImpianSeroja 6-6-2021 03:21 PM
Ada betulnya si fara tu ckp..tp taktau la niat ikhlas atau sekadar nk libas melibas
Quote bedahmenjuyah 6-6-2021 03:22 PM
Patut whoareyus kan saja si juiling tu. Tak perlu kata apa2
Quote AKAZ85 6-6-2021 03:46 PM
Mak oii.. Besar betul jubo mendosa.. Anjutekjuling ni kalau bercakap macam dia sorang je betul dalam dunia ni.. Padahal hidup ko pon cam palat gak.. {:nose
Quote sharlenetexas 6-6-2021 03:48 PM
BubblePop replied at 6-6-2021 03:17 PM
Mungkin Allah nak uji. Sambil ko tunjuk gambor jubi tertonggeng doggy style tu. Yiihh rengssaa nengo ...

Harap tak sembelit buasirlah janti.
Quote akuchenta 6-6-2021 03:50 PM
Tak senonoh betul perempuan bgambar tonggeng2 punggung!
Quote dudaberhias 6-6-2021 03:51 PM
terpaksa sokong apa si katik kata sebab memang ada betulnya...
iols terpaksa buta2 kan jah perangai hazab sheols...

janji awasss libasss sambil jalan ala2 fara mendosa lipas kopek kiri kanan...
Quote wirazam 6-6-2021 04:26 PM
Cantik la pulak dia posing cam tu...agaknya lama kot dah practice depan vermin...nampak mcm super model..X nampak gugup or kayu hahaha
Quote 3chanceno 6-6-2021 04:34 PM
Ada benar jugak apa yg dak Parah komen..tapi awat dia bergambar cam gitu???
Quote RumiMenari 6-6-2021 05:18 PM
Gambar tu testimoni utk produk buasir kot.. sis hudsnuzon
Quote HappyGumbira 6-6-2021 05:25 PM
aku xtau nape mendosa ni bila tgk nmpk busuk memanjang. try so hard tp..... gittew aje la
Quote makneng 6-6-2021 06:11 PM
Sorang libas guna tetek, sorang libas guna pungkok.. Aib sgt memasing
Quote rainbowrainz 6-6-2021 06:35 PM
Fara mendosa tengah libasss.. awasssss.. hahahah
Quote missHaidiD 6-6-2021 06:39 PM
Si katik ni bkn bole pakai. Ex dia dulu pun puas dia aib kan byr balik duit aku.
Plot twist anjuling dgn katik adik beradik yg pernah terpisah 30thn dulu
Quote helicornia 6-6-2021 07:32 PM
ya tuhan kenapa gambar menonggeng dgn boot phua chu kang tu?ko pikir ko cantik?
Quote allshares 6-6-2021 07:51 PM
Nak ambik gmbr bontot tu lap2 la dulu kotor2 kt bontot, jijik nau tgk mcm tercirit dlm seluo je gayanye
Quote Cece1234 6-6-2021 08:16 PM
Dia ni xreti amik gambar dgn senonoh ke?

Lihat semua komen(65)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top