CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Tak Hensem Takpe Janji Poket Tebal," -Elvina Dapat Duit Berkepuk-Kepuk Dari Suami

19-5-2021 12:32 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 14084| Komen: 103|Original author: Oleh: Saiful

Description: Berbanding tahun pertama perkahwinan, Datin Evina Mohamad seronok apabila raya tahun ini dapat duit berganda-ganda.
Berbanding tahun pertama perkahwinan, Datin Evina Mohamad seronok apabila raya tahun ini dapat duit  berganda-ganda.

Dalam video yang dimuat naiknya di Instagram, pelakon ini berterima kasih kepada suaminya, Datuk Mohd Haniff Borhan.




Elvina juga berharap agar tahun depan dia menerima lebih banyak lagi.

Di ruangan komen ramai peminatnya tumpang gembira.

Foto: IG

Kata mereka bukan sengaja suaminya beri duit raya banyak.

Mungkin ada udang disebalik batu. Nak suruh tambah anak agaknya kata mereka.

Sementara itu ada juga yang kata Elvina beruntung.




"Tak hensem takpe janji poket tebal," komen salah seorang netizen.

Elvina dan Haniff dah berkahwin empat tahun dan dikurniakan seorang anak lelaki.



Suami korang bagi berapa duit raya? Tanya je. -CARI
3

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 19-5-2021 12:35 PM
Menayang di saat kebanyakan org tgh susah....jgn lupa hidup ni spt roda ye
Quote ReginaGeorge 19-5-2021 12:35 PM
Amboi riaknya. {:nose
Quote irvene 19-5-2021 12:35 PM
jangan show off sangat. kang ada yg mencaras, ko jgk meroyan tak cukup kakitangan
Quote dudaberhias 19-5-2021 12:38 PM
lawa pulak baju raya theyols tahun ni...
atleast lagi lawa la dari yang katanya aset ratusan juta tapi semua benda nak jual sampai baju raya pun dia jual jugak... rupanya baju raya dia keluarkan tu orang buta jahit lagi lawa... baik hantar jahit baju raya dekat orang buta...
Quote mamajawie 19-5-2021 12:38 PM
datuk forex ke ni?muda2 da jadi datuk kuriusss mak
Quote fadz84 19-5-2021 12:38 PM
Biz apa lakinya ni? MLM ke biz yg legit?
Quote Belibis 19-5-2021 12:52 PM
ReginaGeorge: Amboi riaknya. {:nose

Bukan dia yang kata..tu kan komen peminat dia.
Lakinya bukan tak ensem,tapi macam laki rebeka versi muda sikit.
Quote ctkusiam 19-5-2021 01:09 PM
Dia ni memang lawa.. suka tengok dia berlakon..suara serak lembut je.. tapi ampun garang juga dia ni..kl org kacau bagi emoji2 love kt laki dia haha..  
Quote Plain-tif 19-5-2021 01:11 PM
Dan dari sumber yang halal
Quote ren14 19-5-2021 01:36 PM

jaga-jaga dik
pencaras sednag memerhati
Quote Tinot7 19-5-2021 01:44 PM
Suami keje apa ni?
Quote TerataiMelur02 19-5-2021 01:46 PM
Bisnes apa tu?
Quote missHaidiD 19-5-2021 01:49 PM
Lawa tol dia kn.
Quote dudaberhias 19-5-2021 01:51 PM
fadz84 replied at 19-5-2021 12:38 PM
Biz apa lakinya ni? MLM ke biz yg legit?

iols google2 katanya sukan permotoran...
Quote carlalily 19-5-2021 01:56 PM
Aik bkn ke dulu dah meroyan ada org nk ngorat laki?

Ke ni saje nk tunjuk kt pompuan tu kebahagiaan dia?
Quote anishmn 19-5-2021 02:15 PM

Ade forumer spill tea kt benang hat dia gduh ngn laki dia psl laki dia berskendel ngn org pmpuan jual insurannnnnn tuhhhh....kantoi bersyg2 dlm ws..gitewww...laki dia dato scammerssss...

bukann iols pitenah tau..tp mmg iols bca benang tuh..forumer tuh spill tea abis....g la crik sndri..mls nk suapppp...
Quote ipanimanz1 19-5-2021 02:22 PM
anishmn replied at 19-5-2021 02:15 PM
Ade forumer spill tea kt benang hat dia gduh ngn laki dia psl laki dia berskendel ngn org pmpuan j ...

thread mana noks?iols slu ttggl benang
Quote bulalof 19-5-2021 02:23 PM
tunjuk selagi mampu...
Quote sue_liah 19-5-2021 02:24 PM
anishmn replied at 19-5-2021 02:15 PM
Ade forumer spill tea kt benang hat dia gduh ngn laki dia psl laki dia berskendel ngn org pmpuan j ...

betul la tu ada baca gak..rupa gitu pun miang juga wpun bini dah lawa
masa tu sheols baru beranak kn laki wat hal..nasib dpt di tepis ni nak meriak pulak tk belajar dr kesilapan ke




Lihat semua komen(103)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 07:38 PM GMT+8 , Processed in 0.079854 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top