CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ramai Selebriti Penting Diri, Kesian Kami Yang Patuh SOP - Amir Hasan

19-5-2021 10:48 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2670| Komen: 7

Description: Tatkala perintah kawalan pergerakan (PKP) dilaksanakan semula, penyanyi Amir Hasan terpaksa akur dengan keputusan kerajaan untuk tidak membenarkan aktiviti rentas negeri mahupun daerah.
Tatkala perintah kawalan pergerakan (PKP) dilaksanakan semula, penyanyi Amir Hasan terpaksa akur dengan keputusan kerajaan untuk tidak membenarkan aktiviti rentas negeri mahupun daerah.


Kredit foto: IG Amir

Bagaimanapun menurut Amir, 25, yang merupakan anak tunggal, dia sedih kerana terpaksa membiarkan ibunya beraya seorang diri di kampung selepas bapanya meninggal dunia pada tahun lalu.

“Tahun ni raya kat sini, kitakan dalam PKP dan tidak dibenarkan untuk balik ke kampung.

“Memanglah rasa sedih, tahun ni merupakan tahun kedua beraya tanpa ayah, dan saya pula anak tunggal.

“Mak beraya kat kampung sesorang diri je, nasib baik ada juga makcik dan makcik di sana, ” ujarnya kepada mStar.




Sumber: mStar

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nonierahman 19-5-2021 11:08 AM
Nak balik kampung {:cryrun{:cryrun
Quote Adrif 19-5-2021 11:41 AM
aku ni dok kawasan kampung

kata PKP, takleh rentas negeri, takleh rentas daerah

tapi raya ni kereta penuh kat kawasan pekan weiiii

semua no plat W.. korang ikut laluan berudu mana ni
Quote lampor 19-5-2021 11:46 AM
Dia ni sedap. Ok bye.
Quote ImpianSeroja 19-5-2021 12:59 PM
Kesian juga nak sorang kat kg tp nk buat camne.. bertabah lah
Quote September14 19-5-2021 01:02 PM
Seyes x kenal tp nasib bek comel

Okla pass
Quote AshkieLa 19-5-2021 01:36 PM
Edited by AshkieLa at 19-5-2021 01:39 PM

dah pihak berkuasa pun tak kisah
maruah mereka di ayam ayam kan oleh puak2 celebrity ni..
cuba jail je tanpa beri muka... vip tak vip, celebrity tak celelbrity..
ini tak, lebih rela biarkan netizen kutuk kredibiliti diorg dgn buka kertas siasatan/hadap balai berjam2 manjang...
end up punishment nya yilekkk... lepas begitu je sekadar acah2 kena saman. (tapi bayor ke tak?)
maka makin bermaharajalela laa puak2 ni...
Quote slyfynx 19-5-2021 08:15 PM
Ko duduk Sel/KL.
Raya leh ziarah.

Lihat semua komen(7)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 08:04 PM GMT+8 , Processed in 0.162056 second(s), 52 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top