CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Bukan Dengan Menteri, Nora Bakal Kahwin Dengan 'Orang Biasa'

19-5-2021 07:38 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 51872| Komen: 276|Original author: Oleh: LilRose

Description: "Insya-Allah jika segala perancangan berjalan lancar, saya akan berkongsi mengenai hari bahagia itu dengan anda semua tidak lama lagi."
"Insya-Allah jika segala perancangan berjalan lancar, saya akan berkongsi mengenai hari bahagia itu dengan anda semua tidak lama lagi."


Kredit foto: IG

Datuk Nora Ariffin, 48, akhirnya mengakui menerima lamaran untuk dijadikan peneman hidup.

Penyanyi itu yang sebelum ini digosipkan dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Tan Sri Annuar Musa bagaimanapun menafikan menteri berkenaan yang melamarnya.

Sebaliknya lelaki berkenaan bukan dalam kalangan orang terkenal, lapor mStar.

"Saya fikir sudah sampai masanya untuk saya mengumumkan bahawa saya ada menerima lamaran daripada seseorang," katanya seperti dipetik Astro AWANI.

Kenyataan itu sekali gus menangkis dakwaan menuduh dia Ahli Parlimen Ketereh berkenaan bernikah di Thailand, selepas sekeping salinan sijil pernikahan yang didakwa milik Nora dan Annuar tersebar di laman sosial.



Kredit foto: The Star

"Demi Allah, saya dan Tan Sri (Annuar) tidak bernikah... saya sendiri tidak faham bagaimana ada pihak yang boleh buat tuduhan sedemikian.

"Sudah banyak kali saya nafi, Tan Sri juga sudah menafikannya, namun, masih ada yang nampaknya tidak percaya.

"Disebabkan itu, saya fikir sudah sampai masanya saya umumkan bahawa saya ada menerima lamaran pernikahan dan sedang merancang ke arah majlis itu," jelasnya.

Tambah Nora, keputusan untuk bernikah lagi direstui anak-anak selepas berfikir masak-masak.



Siapa agaknya gerangan bakal suami Nora? - CARI
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • husie91


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Imkhai 19-5-2021 07:43 AM
menanah anak dara yg lanjut usia dgrnya,mak jan anak brderet laku lg tp yela kn jodoh
Quote kiah_mai_pulak 19-5-2021 07:46 AM
mmg tak tahu malu eh Nora ni duk tayang ank birah dia tu?
Quote Buritan 19-5-2021 07:53 AM
kiah_mai_pulak: mmg tak tahu malu eh Nora ni duk tayang ank birah dia tu?



Udah udah laa sis oii.. bagi laa budak tuu peluang.. nobody is peerfect..
Quote Buritan 19-5-2021 07:59 AM
Imkhai: menanah anak dara yg lanjut usia dgrnya,mak jan anak brderet laku lg tp yela kn jodoh


Lelaki jmn sekarang nak artis jeee.. anak dara kenaa cantikkk ade plg koman ijazah keje gomen.. pdhl si lelakinya atas skit dr mat rempit aje jahh oiii.. koh koh.. aku masa jd cikgi.. ramai cikgi cikgi yg kawin ok skit dr bewak jahh.. lopes tuu sibewak tuu suh cikgi ni pinjam loan maksinum sbb nak niaga koh koh.. tak payah pi jauh laa sepupu aku keje bank kawin ngan bewak.. mmg teruklaa kena ragas
Quote Normabaru 19-5-2021 08:00 AM
Yg mana satu.. Yang nyanyi pki tudung tu ke...
Quote laksmanabentan 19-5-2021 08:01 AM
Alhamdulillahhh... tahniah..
Quote nazzse 19-5-2021 08:02 AM
Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.
Quote helicornia 19-5-2021 08:03 AM
biasa gini la. yg dok cinta mati sgt tk lama lps tu kawin lain. teringat abg jalal
Quote helicornia 19-5-2021 08:04 AM
nazzse: Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.

haha sama mcm komen aku
Quote jemahjacjon 19-5-2021 08:04 AM
Buritan replied at 19-5-2021 07:59 AM
Lelaki jmn sekarang nak artis jeee.. anak dara kenaa cantikkk ade plg koman ijazah keje gomen..  ...

Nk buat cam na. Laki bujang zaman skrg ni dah kurang yg berkualiti. Dipadankan pulak dgn pompuan yang takut jd anak dara tua, main sebat jahh. Mendptlah hdup merana tp purak2 bahagia dlm ig.

Tu birah byk yg menyondol. Depa tau laki bujang ni byk xboleh pkai.
Quote rain2169 19-5-2021 08:05 AM
Nora ni sentiasa positive...
semoga berbahagia Nora....
Quote my_irina 19-5-2021 08:06 AM
nazzse replied at 19-5-2021 08:02 AM
Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.

Hahaha betui i ollz trlintas gak dlm fikiran......rupanya kojap yooo tp ye la kan dah jodoohhhhhhb
Quote helicornia 19-5-2021 08:06 AM
Buritan: Lelaki jmn sekarang nak artis jeee.. anak dara kenaa cantikkk ade plg koman ijazah keje gomen.. pdhl si lelakinya atas skit dr mat rempit aje jahh oii ...

cikgu mmg byk kawin dgn driver teksi la, tukang rumah la. klu bukan jenis biawak ok la
Quote aTiKah_aYuNi 19-5-2021 08:06 AM
Alhamdulillahhh... tahniah..
Quote jemahjacjon 19-5-2021 08:06 AM
nazzse replied at 19-5-2021 08:02 AM
Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.

Kannnn. Over sgt dulu.. pastu kawin lain... alasan sunyi la apa la... puihhhh!!!
Quote bedahmenjuyah 19-5-2021 08:12 AM
kiah_mai_pulak replied at 19-5-2021 07:46 AM
mmg tak tahu malu eh Nora ni duk tayang ank birah dia tu?

Apa cerita zis?
Quote love_warrior 19-5-2021 08:16 AM
Ingatkan the one an ONLY husband in her life ... Takkan cari pengganti... Ingatkan sayang sangat arwahnye...
Quote Buritan 19-5-2021 08:20 AM
jemahjacjon replied at 19-5-2021 08:04 AM
Nk buat cam na. Laki bujang zaman skrg ni dah kurang yg berkualiti. Dipadankan pulak dgn pompuan y ...

Tuuu laaa.. staf laki aku byk yg andartuu.. cantik csntik lg.... tp tu laa lelaki jmn skrg byk yg duk atas jln naik moto je atau keje jd doc pi cucuk bdn sendiri.. ini yg byk
Quote Buritan 19-5-2021 08:20 AM
helicornia replied at 19-5-2021 08:06 AM
cikgu mmg byk kawin dgn driver teksi la, tukang rumah la. klu bukan jenis biawak ok la

Masalahnyaa byk yg bewakkk..

Lihat semua komen(276)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 05:18 PM GMT+8 , Processed in 0.116923 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top