CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tanya Neelofa Apa Dosanya Yang Saya Dendam Sampai Mati? - Diva AA

19-5-2021 07:21 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 15915| Komen: 84

Description: Banyak pihak kesal dengan tindakan Neelofa dan keluarga yang dilihat terus menerus mencabar undang-undang dengan melanggar prosedur operasi standard (SOP).
Banyak pihak kesal dengan tindakan Neelofa dan keluarga yang dilihat terus menerus mencabar undang-undang dengan melanggar prosedur operasi standard (SOP).

Justeru, pengacara dan selebriti kontroversi, Azwan Ali menggesa Neelofa dipenjarakan kerana melakukan kesalahan berulang lebih-lebih lagi apabila tular videonya meraikan Aidilfitri bersama keluarga yang tinggal berasingan.



Kredit foto: IG Neelofa/NST

"Ini bukan soal selebriti tegur sesama selebriti. Jangan tanya apa dosa Neelofa kepada saya. Tanya dia, apa yang dia buat Diva AA (Azwan) marahkan dia sangat?

"Dia antara selebriti yang sering dikecam teruk oleh Diva AA. Tanya pada dia, apa dosanya yang saya dendam sampai mati? Itu persoalan yang perlu, dia jawab.

"Kecaman yang berlaku sekarang bukan kerana soal selebriti. Ini soal undang-undang, soal negara yang bermaruah," katanya kepada Harian Metro.


Malah, Diva AA meluahkan rasa kesal terhadap kerajaan yang dilihat memilih kasih dalam menjatuhkan hukuman.

Dia turut mempersoalkan apa sumbangan besar Neelofa pada negara sehingga dipandang 'hebat' di mata segelintir pihak.

"Setakat jadi pengacara program MeleTop, apalah sangat. Ini saya buat Juara Lagu, hasilkan drama Lontong dan buat macam-macam karya, sekejap saja kena tangkap dan didakwa di mahkamah.

"Neelofa boleh pula terlepas. Jangan bagi rakyat bertambah marah. Malaysia sekarang diambang kehancuran, kenapa biarkan perkara ini berlaku?

"Saya adalah orang pertama yang nak dia dipenjarakan. Saya tak perlukan sokongan ramai dalam perkara ini. Ia adalah pendirian saya sebagai rakyat marhain," tegasnya.



Lantaran itu, Diva AA turut mempertikaikan dakwaan kerajaan bahawa tiada pilih kasih atau kompromi terhadap mana-mana pihak melanggar peraturan.

Dah ada undang-undang berkenaan akta penyakit berjangkit, kenapa tak dilaksana atau dikuatkuasakan? - CARI
3

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote piao 18-5-2021 07:08 PM
[youtube]nWZEb8QoxDY[/youtube]
Quote piao 18-5-2021 07:12 PM
terus terang lah! aku pun dah muntah dengan ''KARTEL KLATE'' ni... Allah dah bagi ko kesenangan wang ringgit, kau plak buat SEWENANG-WENANGNYA!
Quote kaseh80 18-5-2021 07:23 PM
{:1
Quote piao 18-5-2021 07:24 PM
NAH KAU!



[youtube]dbVbv2LGS84[/youtube]
Quote bedahmenjuyah 18-5-2021 07:41 PM
Kat mana rumah diva aa rega sejuta ni. Klcc view ya. Nampak mcm biasa2 je kikiki. Jangan maki kaka bed plak.
Quote user.name 18-5-2021 08:07 PM
bedahmenjuyah replied at 18-5-2021 07:41 PM
Kat mana rumah diva aa rega sejuta ni. Klcc view ya. Nampak mcm biasa2 je kikiki. Jangan maki kaka b ...

Quote user.name 18-5-2021 08:08 PM
bedahmenjuyah replied at 18-5-2021 07:41 PM
Kat mana rumah diva aa rega sejuta ni. Klcc view ya. Nampak mcm biasa2 je kikiki. Jangan maki kaka b ...

Quote user.name 18-5-2021 08:09 PM
bedahmenjuyah replied at 18-5-2021 07:41 PM
Kat mana rumah diva aa rega sejuta ni. Klcc view ya. Nampak mcm biasa2 je kikiki. Jangan maki kaka b ...

[youtube]N0MJihMtJvk[/youtube]
Quote irvene 18-5-2021 08:11 PM
abg ko pun patut kena saman tak?
Quote user.name 18-5-2021 08:12 PM
bedahmenjuyah replied at 18-5-2021 07:41 PM
Kat mana rumah diva aa rega sejuta ni. Klcc view ya. Nampak mcm biasa2 je kikiki. Jangan maki kaka b ...

[youtube]dgEJ2Y9wxUQ[/youtube]
Quote bedahmenjuyah 18-5-2021 08:28 PM
user.name replied at 18-5-2021 08:07 PM

Oh kayanya diva aa. Tahniah. Tp setau iols takde rega kondo sejuta kalau kat area klcc. Iols bukan dengki tau. Cerita je.
Quote missHaidiD 18-5-2021 08:30 PM
irvene replied at 18-5-2021 08:11 PM
abg ko pun patut kena saman tak?

Abg dia puas dia maki.tak caya gi tgk kt twitter..hari2 kot dia maki
Quote Atiesha 18-5-2021 08:32 PM
Btol la tu...setuju sgt....tp nmpknya dlm mimpi ja la ya..polis pon dah bekap jahclan ni
Quote minahmanja 18-5-2021 08:36 PM
Royanan diva bakalan di pandang sepi.
Quote naina 18-5-2021 08:52 PM
Alahai sempit eh rumah rega sejuta. Apahal dia bebel duk ngadap view yg sama. Tunjukla view KLCC seperti dicanang tuhhh.
Quote AbukRokok 18-5-2021 09:04 PM
jahlop dibayar utk menjadi badut penghibur raykat dikala pandemik
Quote BicaraHatiku 18-5-2021 09:06 PM
ada juga guna diva aa ni yer
Quote kukukatablog 18-5-2021 09:07 PM
naina replied at 18-5-2021 08:52 PM
Alahai sempit eh rumah rega sejuta. Apahal dia bebel duk ngadap view yg sama. Tunjukla view KLCC sep ...

Mmg nampak KLCC nya,
tapi jauh bebeno,
x mcm rumah ND....
Quote gekkou 18-5-2021 09:23 PM
kau sekolah tak?
kau sekolah tak?

apoooo....

Lihat semua komen(84)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-1-2023 11:17 PM GMT+8 , Processed in 0.088646 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top