Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

"Dalam Gaduh Cerai Pun Mengandung Lagi" - PU Abu Timang Anak Lagi?

10-5-2021 03:00 PM|Oleh: LilRose| Komen: 86

Perkonsian sebuah gambar bayi di Instagram Pencetus Ummah Abu Sufyan atau PU Abu dibanjiri tanda tanya netizen.

Biarpun tidak mendedahkan identiti bayi berkenaan, ramai menganggap si kecil itu anak PU Abu dan isterinya, Ain Afini yang dirujuknya dua tahun lalu.


Kredit foto: IG

Di ruangan komen, walaupun ramai yang mengucapkan tahniah, ada juga yang menuntut PU Abu memberikan penjelasan mengenai kehadiran bayi berkenaan.

Tidak mahu menjadi fitnah pula jika netizen memandai membuat telahan.


Kredit foto: IG

Bagaimanapun, hasil tinjauan di ruangan komen ramai mengiyakan bahawa bayi berkenaan anak Ain dan buktinya ada di video dimuat naik Instagram @bazaarlokal yang menunjukkan Ain berbadan dua.



Justeru, netizen menyindir PU Abu biarpun dalam krisis rumah tangga, mereka masih sempat 'buat anak'. Namun, ada juga menyebelahi pasangan itu dan menasihati orang ramai supaya tidak terlalu menyibuk hal rumah tangga orang.


Kredit foto: IG

Apapun, tahniah PU Abu. Comel anaknya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 86
Komen

Previous : Cik B Langgar Wanita Hamil, Terduduk Datuk Seri Vida Dibuatnya!

Next       : 'Duk Beria' Beli Baju Yas Sampai RM800, Zarina Anjoulie Menangis Tak Dihargai Bekas Suami

Komen Terbaru

Quote katakau 18-5-2021 05:13 PM
aku pun pening skang nie.jadi yang nombor 1 siapa? yg nombor 2 siapa?

Lain-lain Komen

Quote tipah89 10-5-2021 03:03 PM
jadi mmg rujuk betul la dia dgn Aini tu?
Quote mamastoney 10-5-2021 03:06 PM
Betul la si Hana ckp Abu n Ain lama dah rujuk semula. So now Abu n Hana tk mau rujuk buat kali ketiga dah ke?
Quote salmon-suki 10-5-2021 03:11 PM
Dah kena buang,kutip balik?xleh hidup tanpa jantan?hrp2 jgn laa lps ni habuk ni bt hal cari betina lain plak..
Quote tokchik 10-5-2021 03:15 PM
Dia ni tembakan padu tepat
Tu yg shoot aja jd
Quote prettyuglybabe 10-5-2021 03:17 PM
untung la dapat pompuan asal berlaki..
buat la macam mana pun disembah disanjung..
Quote sarah82 10-5-2021 03:23 PM
Pergi mampos laa.. Senang..
Quote kakakgarang 10-5-2021 03:57 PM
kerja kau memantat je ke apa??

menabur benih je ke mcm mana..

yatohann.. buruk perangai kau kan..

menoreh 24/7 gamoknya.. asal gaduh onz... kesudahnya

ramai la anak2 perangai mcm kau... membazir tau hanjinggg
Quote otai_g 10-5-2021 04:16 PM
Ini br btl pencetus ummah. Bertambah sorang lg ummah dia cetus.
Quote otai_g 10-5-2021 04:17 PM
kakakgarang replied at 10-5-2021 03:57 PM
kerja kau memantat je ke apa??

menabur benih je ke mcm mana..

Bulan puasa ni kak. Nak memaki pun tunggu lps buka.haha
Quote exclusive_vvip 10-5-2021 04:20 PM
mamastoney replied at 10-5-2021 03:06 PM
Betul la si Hana ckp Abu n Ain lama dah rujuk semula. So now Abu n Hana tk mau rujuk buat kali ketig ...

yg mencaras aritu yg mana 1 eh? Hana ke Ain ni? lupa dah
Quote kakakgarang 10-5-2021 04:21 PM
otai_g replied at 10-5-2021 04:17 PM
Bulan puasa ni kak. Nak memaki pun tunggu lps buka.haha

geram nok... mencabar betul..
Quote Normabaru 10-5-2021 04:23 PM
Abu yas ni sume jenis kxntol tebal kot.. Muka pon lbh kurang je kepam busuk masam tp tu la yang buat mantan bini2 repeat rujuk. Lol
Quote Normabaru 10-5-2021 04:24 PM
otai_g: Ini br btl pencetus ummah. Bertambah sorang lg ummah dia cetus.

Hahahaha... Masalahnya kepammmm.. Pastu sejenis xde manfaat.. Tunggang je reti..

To ain, welcome to Bella Club membership 008
Quote Suchi 10-5-2021 04:29 PM
Anak bini yg mana?
Oh kira rujukla tp diam2 takut netizen perli ke huhu

Tapi sebaiknya laa diwar2kan kang jd pitnoh plak.
Quote laksmanabentan 10-5-2021 04:33 PM
Normabaru replied at 10-5-2021 04:24 PM
Hahahaha... Masalahnya kepammmm.. Pastu sejenis xde manfaat.. Tunggang je reti..

To ain, welco ...

siap ada nombor membership 008 tu...
hihiihi..
Quote Eliadaisy83 10-5-2021 04:36 PM
Klau pasni si abu buat hal lg, sendiri mau ingatla.. anak2 dah berderet, yg susahnya ko juga.
Quote rosannazmia 10-5-2021 04:37 PM
Tahniah ain, comei anak2 ain
Quote ren14 10-5-2021 04:50 PM
konsepnya memang gaduh pastu berbaik pastu mengandung
Quote NataliaLuiz 10-5-2021 04:52 PM
Jangan sampai jadi mcm lelaki yg kahwin 4 ada 28 anak tu dah laa ya.. Yang penting, tahu tanggungjawab, bagi nafkah ya.

Lihat semua komen(86)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top