Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Jatuh Talak Melalui WhatsApp, Fiza Halim Cerai Kali Ketiga

10-5-2021 11:14 AM|Oleh: Saiful| Komen: 153

Fiza Halim sah bercerai kali ketiga pada 22 Julai tahun lepas.

Kata pelakon ini, baru sekarang dia ada kekuatan untuk berkongsi mengenainya.

Foto: IG

"Saya ambil masa untuk merungkaikan hal sebenar. Ia bukan mudah. Tapi baru saat ini saya ada kekuatan untuk mendedahkan status diri. Kami bercerai talak satu. Saya diceraikan menerusi aplikasi WhatsApp.

"Punca atau sebab kenapa kami berpisah itu, biarlah saya simpan dan tanggung sendiri. Saya tak mahu membuka aib sesiapa.




"Saya sedar dengan status pernah berkahwin tiga kali, pasti ada yang akan memandang serong. Namun saya hanya manusia biasa, yang tak lepas diuji. Saya tak hidup dek puji, tak mati dek keji," katanya seperti dipetik di Harian Metro.


Tambah Fiza dia beruntung apabila bekas suami menerusi perkahwinan pertama, Ahmed Farriq Zainul Abidin sangat menyokong terutama menjaga dua anak mereka, Ferra Aryana, 13, dan Feeya Adyrra, 12.

Fiza dan Farriq cerai pada 4 November 2010.



Selepas itu dia berkawhin dengan peserta AF, Adam dan bercerai pada 2016.

Kali ketiga ini, Fiza berkahwin dengan juruterbang, Aizat Al Jefri dan dikurniakan seorang anak, Bbay Aleena, 3 tahun. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
0
0
Komen: 153
Komen

Previous : Cik B Langgar Wanita Hamil, Terduduk Datuk Seri Vida Dibuatnya!

Next       : Terlampau Bimbang, Nadia Brian Menangis Enam Ahli Keluarga Positif Covid-19

Komen Terbaru

Quote misspokoyo 16-5-2021 09:14 PM
budakpink replied at 16-5-2021 06:20 AM
Loh fiza ni nak kata lawa gilo tu mmg tak la kan...tapi anak2 lawo sungguh..lain mcm punya lawo

dia zaman free hair dulu komain jendul

Lain-lain Komen

Quote SANKURIANG 10-5-2021 11:24 AM
Apa la masaalah dia ni ye. Jiwa nak bebas kot. Janganla kawen kalau gitu..hidupla bebas tanpa tanggungjawab...
Quote Normabaru 10-5-2021 11:31 AM
Nk tulis english sbb nk nmpk cm good2 tp grammar hauk.. Tulis jela BM.. Sengal baca silent's isnt hahahaha.. s terlebih tu dh kenapa
Quote hareeeesah 10-5-2021 11:34 AM
Cantik sungguh anak-anaknya.. Semoga jangan masuk dunia glamour, choose a good profession menjamin masa depan
Quote hybridity 10-5-2021 11:35 AM
comel2 anak. alhamdulillah
Quote ais_kosong 10-5-2021 11:35 AM
Cantik anak-anaknya..
Quote fofuler 10-5-2021 11:36 AM
Cantiknya anak2 dia
Quote epuepy 10-5-2021 11:37 AM
Comel nye anak2 pempuan dia. Menjadi sungguh. Hanta kelas modelling la.
Btw, takziah atas cerai kali ke tiga.
Quote SalenaGomez 10-5-2021 11:39 AM
hareeeesah replied at 10-5-2021 11:34 AM
Cantik sungguh anak-anaknya.. Semoga jangan masuk dunia glamour, choose a good profession menjamin m ...

Kan...anak2 cantik2 mmg menurun gen2 yg elok dr fiza n ex hubby2 nya

Cuma SG rasa 1st marriage dia ok dah dgn hubby 1st tu pon kaya n stabil..xtau nape cerai...kita not in her shoes kan...

Moga yg terbaik for your future ..,next hubby nanti semoga bahagia sampai akhir hayat
Quote BoongaKertas 10-5-2021 11:44 AM
lawanya anak2 sheols. meols rasa dia mmg lawa sejak dari zmn elite tu lagi.
Quote sfrnna 10-5-2021 11:46 AM
Cantik n comel anak2 dia. Sian dpt mak sebuk nak berlaki. Senang betul kawin cerai
Quote captainQUE 10-5-2021 11:47 AM
Cantiknya yang kecik Tu
Quote imanjannah 10-5-2021 11:48 AM
anaknya comel sangat2, dia pun mmg cantik..
Quote SalenaGomez 10-5-2021 11:49 AM
BoongaKertas replied at 10-5-2021 11:44 AM
lawanya anak2 sheols. meols rasa dia mmg lawa sejak dari zmn elite tu lagi.

Elite x ajak fiza ke join nyanyi lagu latest diorg ek?
Quote sarah82 10-5-2021 11:50 AM
Anak2 dia cantik serius..
Quote helicornia 10-5-2021 11:51 AM
geng natasha husdon ni
Quote syaz_lina 10-5-2021 11:58 AM
Comey anak2 dia..dah 3x kawen ya.ringan jodoh, mesti tk lama menjanda lps ni
Quote uori 10-5-2021 12:00 PM
comelnya anak dia
Quote BoongaKertas 10-5-2021 12:06 PM
SalenaGomez replied at 10-5-2021 03:49 AM
Elite x ajak fiza ke join nyanyi lagu latest diorg ek?

entah plak bab yg tu. x sure.
Quote piao 10-5-2021 12:10 PM
muka cun x kekal lama ek...

Lihat semua komen(153)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top